Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Ιστορικη διαδρομη του ΕκπαιδευτικΟυ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Ιστορικη διαδρομη του ΕκπαιδευτικΟυ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Ιστορικη διαδρομη του ΕκπαιδευτικΟυ
Angelos Angelides PhD

2 Η Ιστορική διαδρομή του Εκπαιδευτικού
«Βάρβαρες» πρωτόγονες ανθρώπινες κοινωνίες Ιδιότυπο «εκπαιδευτικό» σύστημα των αρχαίων ελληνικών πόλεων Κληρικοί και λόγιοι ευγενείς Γαλλική επανάσταση 1789 Σύγχρονος εκπαιδευτικός

3 Σύγχρονοι Τύποι Εκπαιδευτικών
Κοινός Στόχος Πειθαρχία Δημοκρατικός Αυταρχικός 15/11/2013 Angelos Angelides PhD

4 Τύποι Εκπαιδευτικών Αυταρχικός : Σκληρός,επιβλητικός, δυνάστης. Επιβάλλεται με την διαταγή, προστάζει, απαιτεί, τιμωρεί συστηματικά και αδιάλλαχτα,απαιτεί πειθαρχία και τυφλή υπακοή. Δημοκρατικός :Είναι ο ηγέτης της ομάδας που ονομάζουμε σχολική τάξη. Είναι φιλικός, διαλλακτικός, δίκαιος. Προτείνει αλλά δεν διατάζει, οδηγεί τα παιδιά στη γνώση και αγωνίζεται για να εμπνεύσει το σεβασμό των μαθητών του, αισθάνεται το βάρος της ευθύνης και επιβραβεύει αυτό που του αξίζει.

5 Η απειθαρχία και οι γεννεσιουργικές αιτίες της
Απειθαρχία ή σχολική αταξία είναι η απόκλιση από τον κανόνα της αναμενόμενης από τους μαθητές τάξης. Αυτό σημαίνει ότι ως απειθαρχία λογίζονται όλες οι ενέργειες των μαθητών που δεν συνάδουν με τις απαιτήσεις της σχολικής κοινότητας 15/11/2013 Angelos Angelides PhD

6 Λόγοι Απειθαρχίας Αισθάνεται χαμένος και άχρηστος και επιζητά την προσοχή του περιβάλλοντός του, που στη προκειμένη περίπτωση είναι η τάξη και ο δάσκαλος. 1 Νιώθει την ανάγκη να κάνει επίδειξη των δυνάμεων του, να αυτοεπιβεβαιωθεί καταφέρνοντας να κερδίσει την προσοχή των γύρω του. 2 Νιώθει αδύναμος, και προσπαθεί να κρύψει τις αδυναμίες του εκδηλώνοντας ανεπιθύμιτη συμπεριφορά. Απομονώνεται από το περιβάλλον του, δεν αναλαμβάνει ευθύνες και δεν δημιουργεί φιλίες λαθώς συνειδητά επιλέγει την απομόνωση και την απόρριψη. 3 Επιζητάει να εκδικηθεί για κάτι που συνέβει και τον έθιξε 4 15/11/2013 Angelos Angelides PhD

7 Δύο Κυρίαρχες θεωρίες για την Απειθαρχία
Θεωρία της Ελλειμματικότητας σύμφωνα με την οποία “το παιδί είναι από την φύση του ατελές” (Durkheim) και η αταξία “αποδίδεται στν αναπτυξιακή αδυναμία του παιδιού να οργανώσει και να εκφράσει αποτελεσματικότερα τη συμπεριφορα του” 1 Θεωρία της Ικανοποίησης Αναγκών σύμφωνα με την οποία το παιδί γεννιέται με πολλές δυνατότητες αλλά, επειδή αυτές βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης, έχουν ανάγκη από την κατάλληλη υποστήριξη. Η αταξία για τη θεωρία αυτή αποδίδεται στην μη ικανοποίηση βασικών αναγκών του παιδιού και αποτελεί μία μορφή διαμαρτυρίας στην προσπάθεια του να ικανοποιήσειτις εγγενείς ανάγκες του. 2 15/11/2013 Angelos Angelides PhD

8


Κατέβασμα ppt "Η Ιστορικη διαδρομη του ΕκπαιδευτικΟυ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google