Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
WELCOME! Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας

2 Ποιές Είμαστε Βίκη Χαρίτου Strategy and Resources Αριάδνη Λαδά
BCC Program Manager – Strategy and Communications Βίκη Χαρίτου Strategy and Resources

3 Τι είναι το BCC Το Business Coaching Center λειτουργεί ως κέντρο υποστήριξης της επιχειρηματικότητας παρέχοντας επιχειρηματική συμβουλευτική (Business Consulting) και Business Coaching σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να κάνουν το όνειρό τους πράξη.

4 Τι είναι το One up www.oneup.gr
To One Up είναι μια πλατφόρμα Crowdfunding που υποστηρίζεται από το BCC. Όποιος θέλει μπορεί να «ανεβάσει» την επιχειρηματική του ιδέα στην πλατφόρμα, ακολουθώντας κάποια συγκεκριμένα βήματα προετοιμασίας και να αντλήσει χρηματοδότηση από το ευρύ κοινό. Βασίζεται στην ιδέα « λίγα από πολλούς».

5 Επιχειρηματική Ιδέα Χαρακτηριστικά μιας αξιόλογης επιχειρηματικής ιδέας: Λύνει ένα πρόβλημα / ικανοποιεί μια ανάγκη/ καλύπτει ένα κενό στην αγορά Είναι (μπορεί να γίνει) επικερδής Είναι ξεκάθαρη Είναι ρεαλιστική elevator pitch

6 The 3 phase model The Business Woman

7 Φάση 1η – the 3 Q’s Οι 3 βασικές ερωτήσεις για να ξεκαθαρίσεις την ιδέα σου: Τί θα πουλήσεις; Σε ποιόν θα το πουλήσεις; Πόσο θα χρεώσεις

8 Φάση 2: Business Roots Κάποια επιπλέον βασικά σημεία ανάλυσης:
Είναι η ιδέα ρεαλιστική; Είναι βιώσιμη (έρευνα προϊόντος, έρευνα ανταγωνισμού, business plan, SWOT /PEST analysis); Ποιο είναι το Ελάχιστο Βιώσιμο Αγαθό (Minimum Viable Product); Υπάρχει κεφάλαιο εκκίνησης; Ποιος είναι ο βαθμός σχετικότητάς σας με το αντικείμενο;

9 SWOT Analysis

10 PEST Analysis

11


Κατέβασμα ppt "Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google