Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Φύλλα Εργασίας 8-12 1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
2
Φ.Ε. 8. Το Φως Θερμαίνει – "Ψυχρά" και "Θερμά" Χρώματα
3
Ηλιακός Θερμοσίφωνας (Νεκτάριος Τσαγλιώτης)
κατασκευή "κλασικού" ηλιακού θερμοσίφωνα με οριζόντια και κάθετη διάταξη λαστίχων κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σερπαντίνας" κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σαλίγκαρου " κατασκευή ενός μοντέλου ηλιακού θερμοσίφωνα με σωληνάκι σε σχήμα σαλίγκαρου κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με πλαστικά μπουκάλια και διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σερπαντίνας"
4
Φ.Ε. 9. Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου υπερ-Θερμαίνει
Καλύπτουμε τον πυθμένα με χώμα Τοποθετούμε στις εγκοπές ένα κομμάτι φελιζόλ με ένα θερμόμετρο
5
1 2
6
1 2 Θερμοκρασία δωματίου 16οC 16 1 19 19,5 2 21 22,5 3 24,5 4 23,5 26
Λεπτά 1. Χωρίς CO2 2. Με CO2 16 1 19 19,5 2 21 22,5 3 24,5 4 23,5 26 5 27 6 25,5 27,5 7 28 8 28,5 9 26,5 29 10 11 29,5 12
8
Φ.Ε. 10. Το ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Βραχυ-Κύκλωμα - Τίνα Νάντσου Κουίζ (Βαγγέλης Κουντούρης)
10
Ηλεκτρική πηγή Πατάτες Λεμόνια
11
Φ.Ε. 11. Το Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
Κινητηράκι 1 Κινητηράκι 2
12
Φ.Ε. 12. Από το Μαγνητισμό στον Ηλεκτρισμό – Μια Ηλεκτρική (ιδιο-) Γεννήτρια
ΕΚΦΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
15
Αξιολόγηση Φυσικής (5503/Γ2/16-01-2014)
Δίνονται στους μαθητές φύλλα αξιολόγησης με βάση τα γνωστά φύλλα εργασίας του μαθήματος, τα οποία έχουν την παρακάτω μορφή και περιλαμβάνουν τα εξής ζητούμενα: α ερώτημα: Περιγραφή της σύνθεσης, της λειτουργίας και της εξέλιξης ενός πειράματος το οποίο περιλαμβάνεται / εικονίζεται στα φύλλα εργασίας και έχει πραγματοποιηθεί από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και περιγραφή του τρόπου βέλτιστης μέτρησης των φυσικών μεγεθών τα οποία ενδεχομένως έχουν μετρηθεί στο πείραμα. β ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος α. γ ερώτημα: Αξιοποίηση τιμών μέτρησης οι οποίες έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια ενός από τα προβλεπόμενα πειράματα στην τάξη και παρέχονται σε πίνακα από τον εκπαιδευτικό για τη σύνθεση διαγράμματος (όπως αυτό το οποίο περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας του μαθήματος). δ ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος γ. ε έως θ ερωτήματα: Απάντηση σε δύο από πέντε ερωτήματα τα οποία αφορούν σε εφαρμογές, γενικεύσεις ή ερμηνείες συμπερασμάτων από τα φύλλα εργασίας που έχουν διδαχθεί οι μαθητές. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά στα τέσσερα πρώτα ερωτήματα (α, β, γ, δ) και επιλέγουν δύο από τα επόμενα πέντε ερωτήματα (ε, στ, ζ, η, θ). Τα ερωτήματα είναι ισοδύναμα και οι απαντήσεις βαθμολογούνται ισότιμα.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.