Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔωρίς Θυία Δημητρίου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 4Ο ΕΞΑΜΗΝΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι Διδάσκουσα: Λεοντίτση Λουκία
2
Ορισμός Τουριστικό γραφείο είναι μία εμπορική επιχείρηση η οποία λειτουργεί ως ένας αυτόνομος ενδιάμεσος φορέας στη διανομή των τουριστικών προϊόντων. Παρεμβαίνει μεταξύ του πελάτη και του τελικού προϊόντος αποκομίζοντας μία προμήθεια στο σύνολο των πραγματοποιηθέντων πωλήσεων.
3
Ταξιδιωτικοί μεσάζοντες
Ταξιδιωτικά γραφεία Τουριστικοί οργανισμοί (tour operators) Ειδικευμένοι διανομείς
4
Ειδικευμένοι μεσάζοντες
Εταιρείες κινήτρων Διοργανωτές συνεδρίων και συσκέψεων Υπεύθυνοι ειδικών εκδηλώσεων Διοργανωτές στον τόπο προορισμού Υπεύθυνοι ΕΟΤ
5
Ιδιαιτερότητες τουριστικών υπηρεσιών
Άυλες Ετερογενείς Εποχικότητα Αδιαχώριστο Υψηλό κόστος παραγωγής Αλληλεξαρτώμενες
6
Επιμέρους μέρη τουριστικού πακέτου
Τουριστικό πακέτο Τουριστικός προορισμός Μεταφορικό μέσο Κατάλυμα Σίτιση Μεταφορά
7
Τύποι συνεργασίας με τα καταλύματα
Συμφωνία κατ ’αίτηση(On Request) Συμφωνία Δέσμευσης(Commitment) Συμφωνία Εγγυημένη(Guarantee) Συμφωνία υπό Προειδοποίηση(Allotment)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.