Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΜυρίνα Ανδρέου Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Ματσούκα Ρ., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
2
Καινοτομία στην Οργάνωση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας
Διευκόλυνση της Εκπαίδευσης Πολυπλευρικότητα της Εκπαίδευσης Σχεδιασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας βάση της ολιστικής φιλοσοφικής σκέψης Ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων
3
Διευκoλύνοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία
Η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εστιάζεται κυρίως στην αυτό-παρακίνηση του εκπαιδευόμενου ενώ ο εκπαιδευτής/συνοδός συνοδεύει - διευκολύνει - συντονίζει την μάθηση, παίζοντας δευτερεύοντα ρόλο. πώς οι άνθρωποι μαθαίνουν; ποια η επίδραση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
4
Πολυπλευρικότητα της Εκπαίδευσης
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
5
«Ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία κατάσταση (στάδιο της εμπειρίας), μέσω της οποίας αναγνωρίζουμε και προσδιορίζουμε μοντέλα και διαδικασίες (στάδιο της φαντασίας),τα μοντέλα αυτά γίνονται βάση για την ανάπτυξη της γνώσης η οποία εκφράζεται μέσω λεκτικών διαδικασιών (στάδιο της αντίληψης) και εφαρμόζεται σε ένα πλήθος πρακτικών δεξιοτήτων (στάδιο πρακτικής)» (Heron, 1988).
6
Σχεδιασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας βάση της ολιστικής φιλοσοφικής σκέψης
Ο εκπαιδευόμενος αντιμετωπίζεται σαν σύνολο. Συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία η οποία σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να ενεργοποιεί το σώμα, τα συναισθήματα, τις συμπεριφορές, τις ενδοπροσωπικές σχέσεις, τις κοινωνικές και πολιτιστικές διαδικασίες και την ψυχική κα πνευματική διάσταση.
7
Ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων
Το να εκπαιδεύεις, σημαίνει το να διευκολύνεις την αυτό-παρακινούμενη μάθηση λαμβάνοντας τρία βασικά στοιχεία (Dynes, 1990) πότε το έχουν μάθει; τι πρέπει να μάθουν; πως πρέπει να το μάθουν;
8
Εκπαιδευτής/Συνοδός (Facilitator)
Εκπαιδευτής/Συνοδός (facilitator) θεωρείται το άτομο του οποίου βασικός ρόλος είναι να διευκολύνει, να οργανώνει και να συντονίζει την διαδικασία μάθησης η οποία επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της εμπειρίας. (Boulman, 1976).
9
Οι παράμετροι της Βιωματικής Εκπαίδευσης
Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσω της εμπειρίας Αντικείμενα μάθησης Πρόγραμμα εκπαίδευσης Μέθοδοι διδασκαλίας Τομείς παρέμβασης Τρόποι παρέμβασης
10
Τομείς Παρέμβασης Σχεδιασμός Γνωστική επεξεργασία
Aντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων Συναισθηματική διάσταση Δομική διάσταση Δημιουργία κλίματος υποστήριξης/αξιολόγησης
11
ποιος λαμβάνει τις αποφάσεις;
O εκπαιδευτής/συνοδός; ιεραρχικό στυλ ο εκπαιδευτής σε συνεργασία με τους συμμετέχοντες- εκπαιδευόμενους; συνεργατικό στυλ οι συμμετέχοντες – εκπαιδευόμενoι; αυτόνομο στυλ
12
Τομείς και Τρόποι Παρέμβασης
Σχεδιασμός Γνωστική επεξεργασία Διαχείριση απρόβλεπτων καταστάσεων Διαχείριση συναισθημάτων Δομή Κλίμα υποστήριξης/ αξιολόγησης ιεραρχικό στυλ συνεργατικό στυλ αυτόνομο στυλ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.