Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΧλόη Λιακόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Λεμονής Ψαρράς Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ12)
2
Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση:
1ο Ερώτημα Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση: Τετραμήνου Έτους
3
29,2 % 52,9 % 70,8 % 47,1 % Τετράμηνο Έτος ΕΠΑΛ ΓΕΛ
Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση: ΕΠΑΛ ΓΕΛ Τετράμηνο 29,2 % 52,9 % Έτος 70,8 % 47,1 % 3
4
2ο Ερώτημα Σε ποιον ή σε ποιους από τους παρακάτω θεματικούς κύκλους εντάσσεται το θέμα της Ερευνητικής Εργασίας που επεβλέψατε; Επαγγελματικοί τομείς που λειτουργούν στο ΕΠΑΛ Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες Τέχνη και Πολιτισμός Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 4
5
ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες 52,9 % Τέχνη και Πολιτισμός 79,2 % 20,6 % Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία 44,1 % Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 11,8 % Επαγγελματικοί τομείς ΕΠΑΛ 20,8 % 5
6
3ο Ερώτημα Το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών κατά τη διάρκεια του μαθήματος υπήρξε: Έντονο Αρκετό Περιορισμένο Ελάχιστο 6
7
0 % 26,5 % 54,2 % 52,9 % 37,5 % 14,7 % 8,3 % 5,9 % Έντονο Αρκετό
Ενδιαφέρον μαθητών ΕΠΑΛ ΓΕΛ Έντονο 0 % 26,5 % Αρκετό 54,2 % 52,9 % Περιορισμένο 37,5 % 14,7 % Ελάχιστο 8,3 % 5,9 % 7
8
Πως θα χαρακτηρίζατε την Ερευνητική Εργασία που επεβλέψατε;
4ο Ερώτημα Πως θα χαρακτηρίζατε την Ερευνητική Εργασία που επεβλέψατε; Ερμηνευτική Πειραματική Περιγραφική Δημοσκοπική 8
9
Είδος Έρευνας ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ερμηνευτική 18,8 % 24,1 % Πειραματική 9,4 % 11,1 % Περιγραφική 53,1 % 46,3 % Δημοσκοπική 18,5 % 9
10
των Εκπαιδευτικών των Μαθητών Αμφοτέρων
5ο Ερώτημα Κατά την επιλογή των θεμάτων από τον Σύλλογο ελήφθησαν υπόψη οι επιθυμίες: των Εκπαιδευτικών των Μαθητών Αμφοτέρων 10
11
Επιλογή των θεμάτων από
ΕΠΑΛ ΓΕΛ Εκπαιδευτικούς 20,8 % 41,2 % Μαθητές 2,9 % Αμφότερους 58,3 % 50,0 % 11
12
Με ποιο τρόπο διαμορφώθηκαν οι ομάδες μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος;
6ο Ερώτημα Με ποιο τρόπο διαμορφώθηκαν οι ομάδες μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος; Με κλήρωση Με τις επιθυμίες των μαθητών Με επιλογή από τον εκπαιδευτικό Με συνδυασμό προηγουμένων 12
13
Τρόπος διαμόρφωσης ομάδων μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος
ΕΠΑΛ ΓΕΛ Κλήρωση 4,2 % 5,9 % Επιθυμίες των μαθητών 33,3 % 35,3 % Επιλογή από εκπαιδευτικό 11,8 % Συνδυασμός προηγουμένων 58,3 % 47,1 % 13
14
Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε:
7ο Ερώτημα Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε: Εξ ολοκλήρου στο σχολείο ή σε εκπαιδευτικούς χώρους Μεγάλο μέρος της στο σχολείο και μικρό στο σπίτι Μικρό μέρος της στο σχολείο και μεγάλο στο σπίτι Εξ ίσου στο σχολείο και στο σπίτι 14
15
Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε:
ΕΠΑΛ ΓΕΛ Εξ ολοκλήρου στο σχολείο ή σε εκπαιδευτικούς χώρους 8,3 % 2,9 % Μεγάλο μέρος της στο σχολείο και μικρό στο σπίτι 50,0 % 29,4 % Μικρό μέρος της στο σχολείο και μεγάλο στο σπίτι 29,2 % 32,4 % Εξ ίσου στο σχολείο και στο σπίτι 12,5 % 15
16
8ο Ερώτημα Κατά την τελική παρουσίαση των εργασιών πόσοι μαθητές μίλησαν από κάθε ομάδα; Όλοι Αρκετοί Ένας 16
17
25,0 % 29,4 % 54,2 % 67,6 % 20,8 % 0,0 % ΕΠΑΛ ΓΕΛ Όλοι Αρκετοί Ένας
Κατά την τελική παρουσίαση των εργασιών πόσοι μαθητές μίλησαν από κάθε ομάδα; ΕΠΑΛ ΓΕΛ Όλοι 25,0 % 29,4 % Αρκετοί 54,2 % 67,6 % Ένας 20,8 % 0,0 % 17
18
9ο Ερώτημα Συμφωνείτε ότι θα πρέπει να υπάρχει ατομική αξιολόγηση, όπως θα ισχύσει κατά το 2ο τετράμηνο; Ναι Όχι 18
19
Συμφωνείτε ότι θα πρέπει να υπάρχει ατομική αξιολόγηση, όπως θα ισχύσει κατά το 2ο τετράμηνο;
ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ναι 95,8 % 91,2 % Όχι 4,2 % 8,8 % 19
20
Επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών
Άμεση επίβλεψη του μαθήματος και αρωγή από τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης 20
21
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας
Λ. Ψαρράς
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.