Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘαΐς Κουβέλης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Παναγιώτα Αντωνοπούλου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2
ΟΙ 3 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
: Η περίοδος της ραγδαίας ανάπτυξης : Η περίοδος της σταθεροποίησης : Η περίοδος της μεγάλης πτώσης
3
Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
4
Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις πολιτικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα
5
Α΄ περίοδος : 1990-2000 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δυναμική πορεία Αλματώδης άνοδος
Αυτόνομη αγορά
6
Β΄ περίοδος : 2001-2008 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
7
Β΄ περίοδος : 2001-2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Αυξομειώσεις οι οποίες διέπονται από σταθεροποιητικές τάσεις. Τριπλασιασμός τίτλων χωρίς αντίστοιχη αύξηση αναγνωστών. Μείωση της αναγνωσιμότητας στο 8%
8
Γ΄ περίοδος : 2009-2013 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων
φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
9
Γ΄ περίοδος : 2009-2013 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κυκλοφοριακή καθίζηση
Μείωση ημερήσιων τίτλων
10
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
: αύξηση κυκλοφορίας και τίτλων : σταθεροποίηση κυκλοφορίας και αύξηση τίτλων : πτώση κυκλοφοριών και μείωση τίτλων
11
ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ
ευρώ ευρώ δις ευρώ ευρώ Πηγές: Media Service, ΕΙΗΕΑ
12
ΚΥΡΙΟ ΚΟΙΝΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Αναγνώστες ηλικίας ετών Πηγή: Bari Focus
13
- ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.