Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Έρευνα έτους 2005

2 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005

3 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

4 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 166 Έρευνα έτους 2005

5 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005

6 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 185 Έρευνα έτους 2005

7 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 129 Έρευνα έτους 2005

8 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

9 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 62 Έρευνα έτους 2005

10 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 238 Έρευνα έτους 2005

11 Ερ.103: Δείξτε το βαθμό στον οποίο κατά τη γνώμη σας ίσχυαν τα παρακάτω αναφορικά με την υιοθέτηση ή μη ΤΠΕ από την επιχείρησή σας Βάση: 198 Έρευνα έτους 2005

12 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 475 Έρευνα έτους 2005

13 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

14 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών
Βάση: 160 Έρευνα έτους 2005

15 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών
Βάση: 17 Έρευνα έτους 2005

16 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 175 Έρευνα έτους 2005

17 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 119 Έρευνα έτους 2005

18 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

19 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 58 Έρευνα έτους 2005

20 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών;
Βάση: 226 Έρευνα έτους 2005

21 Ερ.104: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online προμηθειών
Βάση: 187 Έρευνα έτους 2005

22 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 496 Έρευνα έτους 2005

23 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

24 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 163 Έρευνα έτους 2005

25 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 18 Έρευνα έτους 2005

26 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 184 Έρευνα έτους 2005

27 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 127 Έρευνα έτους 2005

28 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

29 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 61 Έρευνα έτους 2005

30 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 237 Έρευνα έτους 2005

31 Ερ.105: Δείξτε πόσο σημαντικό είναι κάθε ένα από τα παρακάτω εμπόδια στη χρήση online πωλήσεων;
Βάση: 194 Έρευνα έτους 2005

32 Κύρια Συμπεράσματα (1) Καθοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης ΤΠΕ
Θα επέτρεπε τη ευκολότερη διάχυση και ανάλυση πληροφοριών Θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας Τα οφέλη για την επιχείρηση από την απόφαση υιοθέτησης ΤΠΕ ήταν ολοφάνερα στα Στελέχη της επιχείρησης Υπήρχαν υψηλά τηλεπικοινωνιακά κόστη Έρευνα έτους 2005

33 Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών
Κύρια Συμπεράσματα (2) Εμπόδια online προμηθειών/πωλήσεων Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Αβεβαιότητα ασφάλειας των συναλλαγών Ακαταλληλότητα Α΄ υλών/προϊόντων για online προμήθεια Ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους επιχείρησης Έρευνα έτους 2005


Κατέβασμα ppt "ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google