Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΖηνόβιος Κοντόσταυλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Ενημερωτική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων 21ου Γυμνασίου Πατρών
Πάτρα, 21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ: Tηλέφωνα επικοινωνίας: 1
2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Βοζαΐτης Γεώργιος ΠΕ02 Φιλόλογος, Διευθυντής Υφαντής Ανδρέας ΠΕ04.01 Φυσικός, Υποδιευθυντής Καφέζα Κων/να ΠΕ01- Θεολόγος Αλμπάνη Βασιλική ΠΕ02 -Φιλόλογος Αρβανίτη Κων/να ΠΕ02- Φιλόλογος Ζώη Αμαλία ΠΕ02- Φιλόλογος Νικολοπούλου Αικατερίνη ΠΕ02- Φιλόλογος Σπα Ιφιγένεια ΠΕ02- Φιλόλογος Τσατσούρη Νίκη ΠΕ02 -Φιλόλογος Σολδάτου Αγαθή ΠΕ Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής Γιαννίση Μαρία ΠΕ03- Μαθηματικός Παναγοπούλου Ειρήνη ΠΕ03- Μαθηματικός Πούλου Αγγελική ΠΕ Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής
3
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δημητρίου Μαρία ΠΕ Χημικός Μπούρη Ελένη ΠΕ Χημικός Κοντού Νίκη ΠΕ05- Γαλλικής Φιλολογίας Πλούμη Σταυρούλα ΠΕ06 –Αγγλικής Φιλολογίας Μπασέτα Ιωάννα ΠΕ07 -Γερμανικής Φιλολογίας Οικονόμου Αλεξάνδρα ΠΕ08 -Καλλιτεχνικών Σταματόπουλος Άγγελος ΠΕ11 -Φυσ. Αγωγής Δελής Γεώργιος ΠΕ12- Μηχ. Μηχανικός Μπότη Νικολίτσα ΠΕ15 -Οικ. Οικονομίας Γαλανού Αγάπη ΠΕ16 -Μουσικής Χαρακίδα Αικατερίνη ΠΕ Πληροφορικής Λιβιεράτου Αικατερίνη ΠΕ1 Διοικητικός -Γραμματέας Ντούμα Θηρεσία -Φύλακας Μενύχτας Σάκης-Βάσω -Κυλικείο
4
Α. ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα 4
5
Β. ΔΟΜΗ & ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ (Π. Δ. 126/2016 Φ. Ε. Κ
Β. ΔΟΜΗ & ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ (Π.Δ. 126/2016 Φ.Ε.Κ. 211/ Σχολικό και διδακτικό έτος-αξιολόγηση μαθητών ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ) Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται σε δύο διδακτικές περιόδους που ονομάζονται τετράμηνα. Η πρώτη περίοδος (1ο τετράμηνο) διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου έως 20 Ιανουαρίου και η δεύτερη περίοδος (2ο τετράμηνο) από 21 Ιανουαρίου έως 31 Μαΐου. Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία), 2) Μαθηματικά, 3) Φυσική, 4) Ιστορία. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία- Γεωγραφία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Θρησκευτικά, Αγγλικά, Δεύτερη ξένη γλώσσα και Οικιακή Οικονομία. Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ) περιλαμβάνει τα μαθήματα: Τεχνολογία - Πληροφορική, Μουσική –Καλλιτεχνικά , Φυσική Αγωγή. 5
6
Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Α. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., β) οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, γ) οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες δ) οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ε) οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) 6
7
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (1)
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης και καλύπτουν ευρύτερη διδακτική ενότητα για την οποία έχουν διατεθεί μέχρι τέσσερις (4) διδακτικές ώρες ή β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα. 7
8
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (2)
Στα μαθήματα της Ομάδας Α (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία) διενεργείται μόνο μια ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Στα μαθήματα της Ομάδας Β διενεργείται μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της δεύτερης ομάδας δύναται να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων. Στα μαθήματα της Ομάδας Γ δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία. 8
9
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ-ΤΕΣΤ (3)
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό: Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς: α) δεν υπερβαίνουν τις τρεις (3) ανά μάθημα για κάθε τετράμηνο, β) διαρκούν το πολύ δέκα (10) λεπτά, γ) τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα και έχουν ελεγχθεί ότι είναι δυνατόν να απαντηθούν εντός του διαθέσιμου χρόνου. 9
10
Ε. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΥΣ 2017-2018
Τμήμα Εκπαιδευτικός Α1 Πλούμη Σταυρούλα, ΠΕ6 Α2 Σταματόπουλος Άγγελος, ΠΕ11 Α3 Παναγοπούλου Ειρήνη, ΠΕ3 Β1 Νικολοπούλου Αικατερίνη, ΠΕ2 Β2 Οικονόμου Αλεξάνδρα, ΠΕ8 Β3 Μπούρη Ελένη, ΠΕ4.02 Β4 Ζώη Αμαλία, ΠΕ2 Γ1 Κοντού Νίκη, ΠΕ5 Γ2 Γαλανού Αγάπη, ΠΕ16 Γ3 Καφέζα Κωνσταντίνα, ΠΕ1 10
11
ΣΤ. ΒΑΘΜΟΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης. 2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου. 11
12
Ζ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης: i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13). 12
13
Ζ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (2)
Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τους παραπεμπόμενους μαθητές αμέσως μετά το τέλος της πρώτης εξεταστικής περιόδου καταρτίζεται πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για κάθε μάθημα των Ομάδων Α και Β στο οποίο έχει παραπεμφθεί μαθητής. Συγκεκριμένα για κάθε μάθημα προσφέρεται πρόγραμμα διάρκειας πέντε έως δέκα (5-10) διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίηση του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο διδασκόντων. Στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου διεξάγονται οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους παραπάνω μαθητές (δεύτερη εξεταστική περίοδος). 13
14
Ζ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (3)
Για τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α) οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Για τα μαθήματα της δεύτερης και της τρίτης ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α και Β τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής, τότε επαναλαμβάνει την τάξη. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο (τρίτη εξεταστική περίοδος). 14
15
ΣΤ. ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι μαθητές πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα στην πρωινή προσευχή αλλά και στο μάθημά τους, μετά από κάθε διάλειμμα. Στους καθυστερημένους μαθητές κατά την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και την προσευχή-πρωϊνή συγκέντρωση, δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στις αίθουσες, την πρώτη ώρα, εάν δεν έχουν σοβαρό λόγο και έγκριση από τη Διοίκηση του σχολείου. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες ώρες του ωρολογίου προγράμματος.
16
Ζ. ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ
Για κάθε διδακτική ώρα υπολογίζεται μία απουσία. Την ημέρα του σχολικού περιπάτου και των σχολικών εορτών χρεώνονται τόσες απουσίες όσες και οι ώρες του ωρολογίου προγράμματος της ημέρας. Ο μαθητής προάγεται-απολύεται όταν ο αριθμός των απουσιών του είναι: α (δικαιολογημένες-αδικαιολόγητες) ή β και εφόσον οι πάνω από τις 64 είναι δικαιολογημένες. Με μεγαλύτερο αριθμό απουσιών, δικαιολογημένων, αδικαιολογήτων ή συνολικών, ο μαθητής ή παραπέμπεται τον Σεπτέμβριο ή απορρίπτεται ανάλογα με τον αριθμό τους, εκτός ειδικών περιπτώσεων.
17
Η. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ (μόνο από κηδεμόνα)
α. Απουσίες 1 ή 2 ημερών λόγω ασθένειας ή σοβαρών οικογενειακών λόγων δικαιολογούνται από τον κηδεμόνα με γραπτή αίτησή του που χορηγεί το σχολείο. Με αυτόν τον τρόπο δικαιολογούνται απουσίες μέχρι 10 ημερών αθροιστικά για όλο το έτος. β. Απουσίες πέρα των 2 ημερών, λόγω ασθενείας, δικαιολογούνται και αυτές, από τον κηδεμόνα, με την προαναφερθείσα γραπτή δήλωση και πιστοποιητικό γιατρού. Δεν δικαιολογούνται: οι μεμονωμένες ή συνεχείς απουσίες σε ώρες του ημερησίου προγράμματος που γίνονται χωρίς την άδεια του Διευθυντή και ειδικό λόγο, καθώς και οι απουσίες από ομαδική απομάκρυνση των μαθητών από το σχολείο ή αποχή των μαθητών. Ο υπεύθυνος καθηγητής του τμήματος θα σας ενημερώνει στην αρχή κάθε μήνα, με επιστολή, αν οι απουσίες του μαθητή υπερβούν τις 30.
18
Θ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου. Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ.104/1979 (ΦΕΚ 23 Α) σχολικές κυρώσεις.
19
Ι. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (1)
Βασικός σκοπός του σχολείου είναι η καλλιέργεια αμοιβαίου σεβασμού, δημοκρατικού διαλόγου και καλής συνεργασίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Η συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις προϋποθέτει τη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος μέσα στο οποίο θα πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω κανόνες λειτουργίας της σχολικής κοινότητας.
20
Ι. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (2)
Όλοι οι μαθητές υποχρεούνται να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση – προσευχή, η οποία αποτελεί βασική στιγμή επικοινωνίας ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, αφού εκεί γίνονται όλες οι ανακοινώσεις. 2. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να διακόπτει το μάθημα χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος. Γι’ αυτό οι αργοπορημένοι μαθητές απευθύνονται πρώτα στο Διευθυντή ή στον Υποδιευθυντή και, εάν ο λόγος είναι σοβαρός, επιτρέπεται η είσοδος στην αίθουσα. 3. Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους, έτσι ώστε να διαμορφώνεται ήρεμο και ευχάριστο κλίμα τόσο μέσα στην αίθουσα, όσο και στο σχολείο γενικότερα. 4. Οι μαθητές οφείλουν να κάθονται σύμφωνα με το πλάνο και να υπακούουν στις υποδείξεις των εκπαιδευτικών για τυχόν αλλαγή θέσης την ώρα του μαθήματος, προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή διεξαγωγή του. 5. Στα διαλείμματα οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο και μόνο σε περίπτωση βροχής παραμένουν στo ισόγειο υπακούοντας πάντα στις υποδείξεις των εφημερευόντων καθηγητών.
21
Ι. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (3)
6. Όταν χτυπάει το κουδούνι οι μαθητές προσέρχονται στις αίθουσες και περιμένουν ήσυχα τον καθηγητή. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος δεν επιτρέπεται η έξοδος των μαθητών για νερό κ.λ.π. παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. 7. Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται το χώρο του σχολείου και γενικά τη σχολική περιουσία και να φροντίζουν για τη διατήρηση της καθαριότητας του χώρου μέσα στον οποίο λειτουργούν. 8. Η μεταφορά και η χρήση κινητών τηλεφώνων στο χώρο του σχολείου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας. 9. Η φοίτηση των μαθητών πρέπει να είναι τακτική και η παρακολούθηση των μαθημάτων ανελλιπής. Αποκλίσεις των μαθητών από: τη δημοκρατική συμπεριφορά τους κανόνες του σχολείου τον οφειλόμενο σεβασμό στους εκπαιδευτικούς, στους συμμαθητές τους, στη σχολική περιουσία όλα αυτά που το σχολείο θέτει ως κανόνες λειτουργίας του, θεωρούνται παραπτώματα και ελέγχονται παιδαγωγικά σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
22
Η. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ
Παρέχει Συμβουλευτική Υποστήριξη σε γονείς και μαθητές σε θέματα ψυχικής υγείας και ομαλής ένταξης στο σχολικό χώρο. Υπεύθυνος: Παπαχριστόπουλος Νικόλαος, Ψυχολόγος-Κοινωνιολόγος Τηλ. Επικοινωνίας:
23
………Kάτι ως επίλογος «Βοηθάμε τα παιδιά να διαμορφώσουν τη δική τους πυξίδα, να ξεκαθαρίσουν τις αξίες τους μέσα από τη σωστή μας καθοδήγηση. Κυρίως ο ρόλος μας είναι να ακούμε τι θέλουν να μας πουν…, να μπαίνουμε στη θέση τους, να τα κατανοούμε, για να μπορούμε να τα βοηθήσουμε να σκεφτούν σωστά…….Μπορούμε να τα παρακινούμε και να συμβάλλουμε στη σκέψη τους, θέτοντάς τους τα «σωστά» ερωτήματα. Ρωτώντας τα πολλές φορές «Γιατί», «Για ποιους λόγους», «Πώς», «Πότε», «Πού», «Με τι» και «Με ποιους». Να τους προσφέρουμε τις δυνατότητες να ενημερωθούν, να παρατηρήσουν, να ψάξουν στον εσωτερικό τους κόσμο και στο περιβάλλον τους». (Δ. Μπουραντάς, Μιλώντας στα παιδιά μου για την πραγματικά επιτυχημένη προσωπική και επαγγελματική ζωή, , Αθήνα: Πατάκης, )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.