Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΖηναις Μελετόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Δρ. Αναστασία Μαλλίδου Αναπληρώτρια Διοικητής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» Associate Faculty Member, Faculty of Nursing, University of Alberta, Canada Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών, 6ο Εξάμηνο, Φεβρουάριος - Μάιος 2008
2
Διαδικασίες Επικοινωνίας & Παράγοντες Αποτελεσματικής Συνεργασίας
3
Διαχείριση συγκρούσεων
Εμπεριέχει τη μάχη του παλιού με το καινούργιο Δεν είναι πάντα αποφευκταία, αλλά αναμενόμενη, πρέπει να αναγνωρίζεται, ικανή να διεκπεραιωθεί Διαχείριση με σύνεση μοχλός ανάπτυξης συνεργασίας μια ευκαιρία για κάθαρση & ωρίμανση
4
Στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων
Ανάπτυξη θέλησης για συνεργασία Διευκόλυνση & υποστήριξη συνεργασίας Κοινή εκπαίδευση (συνεχιζόμενη, μεταπτυχιακή) Ανάπτυξη έρευνας των συγκρούσεων Επικέντρωση στην παροχή καλύτερης φροντίδας Ενδυνάμωση ικανότητας για ανακατανομή εξουσίας & για δημιουργία καλών σχέσεων και αμοιβαίας εμπιστοσύνης
5
Εμπόδια στη Δι-επαγγελματική Συνεργασία
Εκπαίδευση επαγγελματιών Εμπειρία σε συνεργασία Οργανόγραμμα χώρου εργασίας Επαγγελματικά καθήκοντα/δικαιώματα Περιγραφή θέσης εργασίας Στελέχωση Υποδομές
6
Από την εμπειρία σας..... Ανακαλέστε ένα παράδειγμα από την πρακτική σας άσκηση που να σχετίζεται με όσα συζητήσαμε σήμερα.
7
Επικοινωνία περι-εγχειρητικής ομάδας
Λάθη, παραλείψεις, αμέλειες, απροσεξίες Χειρουργικός τομέας: υψηλό % λαθών! Αιτία: αναποτελεσματική επικοινωνία & συνεργασία στο χειρουργείο (Joint Commission on Accreditation of Healthcare Organizations -JCAHO, 2004 – National Patient Goals) 30% περιπτώσεων έλλειψης επικοινωνίας ανεπιθύμητα αποτελέσματα (π.χ., καθυστερήσεις, αναποτελεσματικότητα, αναβολές, συγκρούσεις)
8
Lingard et al., 2005 Κατάλογος σωστής επικοινωνίας αλλαγή συμπεριφοράς της χειρουργικής ομάδας (αναισθησιολόγοι, νοσηλευτικό προσωπικό, χειρουργοί) Στόχος: Θέληση & ικανότητα ενσωμάτωσης στην καθημερινότητα (διαφορετικές προτεραιότητες) Πώς η κάθε επαγγελματική ομάδα τις εφαρμόζει
9
Lingard et al., 2005 (συν.) Λειτουργίες περι-εγχειρητικής ομάδας Παροχή λεπτομερών πληροφοριών πριν την επέμβαση (ιστορικό ασθενούς, σχεδιασμός χειρουργικής επέμβασης, γνώσεις RNs) Επιβεβαίωση λεπτομερειών (10 στις 18 περιπτώσεις ήταν χρήσιμες: έτοιμο αίμα, αντιβίωση, κ.λ.π.) Συζήτηση για πιθανές ανησυχίες Λήψη αποφάσεων (χορήγηση συγκεκριμένου αντιβιοτικού, αλλεργίες, κ.ά.) Σύσταση ομάδας & συντροφικότητα (συνοχή ομάδας, δυσαρέσκεια σε πιθανές απουσίες) Εκπαίδευση (ειδικευόμενοι, χειρουργός αναισθησιολόγος, νοσηλευτής χειρουργός)
10
Lingard et al., 2005 (συν.) Αποτελέσματα Επιπτώσεις
Πολύτιμο εργαλείο για ασφάλεια ασθενών Βελτίωση ποιότητας φροντίδας υγείας Αποδοτικό οικονομικά Αποτελεσματικότητα Μείωση καθυστερήσεων (προσέλευσης ασθενών, μηχανημάτων, κ.λ.π.) Βελτίωση σχέσεων μεταξύ ομάδας Αίσθηση ιδίας ευθύνης προς ασθενή Επιπτώσεις Αίσθηση απώλειας χρόνου Παρουσία όλων συγχρόνως Παρουσία ερευνητή
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.