Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία
Teachers4europe “Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία μέσα από το χώρο της Ε.Ε.” Φ. Β. (Βάνη) Κουλοχέρη Πρέσβειρα Δράσης t4e Εκπαιδευτικός Αγγλικών Νεστόρειο Δ. Σ. Ιλίου

2 Η Δράση εν συντομία ... Ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια (2011).
Από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Έχει εστιάσει στη Δημοτική Εκπαίδευση. Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων σε όλη την Ελλάδα.

3 Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1)
Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (1) Α. Εκπαιδευτικοί Ενημέρωση σχετικά με E.E. & εξελίξεις. Βελτίωση δεξιοτήτων: σε εφαρμογή καινοτόμων, βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας (π.χ. δραστηριότητες με ψυχοδιαδραστική βάση, εικαστικά, θέατρο, μουσική, άθληση, χρήση ψηφιακών εργαλείων μάθησης/διδασκαλίας) σε χρήση εργαλείων εξ αποστάσεως μάθησης και τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών.

4 Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2)
Η Δράση αναλυτικά ... Α. Ειδική στοχοθεσία (2) Εκπαιδευτικοί (συν.) Ενίσχυση του γενικότερου εκπαιδευτικού ρόλου πέρα από το διδακτικό ρόλο στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο (Αγγλικά). Κατανόηση των συνθηκών της οικονομικής κρίσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο και των τρόπων αντιμετώπισής της. Πιο ομαλή προσαρμογή στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Συμμετοχή σε μια μεγάλη κοινότητα ελλήνων εκπαιδευτικών με διαμορφωμένη γνώμη για τις εξελίξεις και επιθυμία να συμβάλλουν σε αλλαγές εντός Ε.Ε.

5 Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4)
Η Δράση αναλυτικά ... Ειδική στοχοθεσία (4) Μαθητές (συν.) Ανάπτυξη κριτικής σκέψης (π.χ. σχετικά με διαδικασίες μάθησης, αυτοαξιολόγησης και αυτοβελτίωσης, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις, τρόπους αντιμετώπισης κρίσεων και προόδου, κ.λπ.). Διαμόρφωση ευρωπαϊκής συνείδησης. Διαμόρφωση κοινωνικής συνείδησης μέσω της ανάπτυξης της εθελοντικής δράσης.

6 Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1)
Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (1) 1. Αποστολή πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος 2. Συμπλήρωση/αποστολή αίτησης. 3. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων 4. Οργάνωση ομάδων εργασίας 5. Διά ζώσης επιμόρφωση (περιορισμένου χρόνου)

7 Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2)
Η Δράση αναλυτικά ... Διαδικασία υλοποίησης (2) 6. Παράλληλα: - Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (από την άνεση του σπιτιού μας) - Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων στη σχολική τάξη - Υποστήριξη/καθοδήγηση από πρέσβη/πρέσβειρα - Εξ αποστάσεως επικοινωνία και συνεργασία με μέλη ομάδας. 7. Ολοκλήρωση και παρουσίαση εργασιών 8. Συλλογική, επίσημη τελετή λήξης από Αντιπροσωπεία Ευρωπαϊκής Επιτροπής – Απονομή τίτλου teacher4europe

8 Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι
Η Δράση αναλυτικά ... Ανθρώπινοι πόροι 1. Υπεύθυνοι στην έδρα της Αντιπροσωπείας 2. Επιστημονική Ομάδα Έργου (π.χ. μέλη πανεπιστημίου, Ψυχοθεραπευτές, Εμψυχωτές Ομάδων, κ.ά.) 3. Ομάδα Έργου Αντιπροσωπείας (π.χ. για γραμματειακή, τεχνική υποστήριξη κ.ά.) 4. Πρεσβευτές/Πρέσβειρες Δράσης (Σχολικοί Σύμβουλοι, Εκπαιδευτικοί Αυξημένων Προσόντων ως Επιμορφωτές) 5. Εκπρόσωποι από Europe Direct (επίσημες αποκεντρωμένες υπηρεσίες παροχής πληροφοριών και βοήθειας σχετικά με την Ε.Ε. και τη ζωή μας σε αυτή)

9 Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης
Δράση αναλυτικά ... Μέσα υλοποίησης 1. Επιμορφωτικό υλικό για διά ζώσης εκπαίδευση 2. Για εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Επιμορφωτικό υλικό πρεσβευτών/πρεσβειρών Επιμορφωτικό υλικό από προηγούμενα έτη Δράσεων Εργασίες προηγούμενων ετών Ενημερωτικά άρθρα στην ιστοσελίδα της Δράσης Το περιοδικό των εκπαιδευτικών που έχουν συμμετάσχει στη Δράση (T4E Journal) FORUM: Διαδικτυακός τόπος ανταλλαγής απόψεων και ιδεών των teachers4europe. Επίσημος Διαδικτυακός Τόπος Ε.Ε. (αναρίθμητο εκπαιδευτικό υλικό)

10 Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση;
1. Δεν γνωρίζω τίποτα ή λίγα πράγματα για Ευρώπη και ΕΕ. 2. Θέλω να μάθω ποια είναι η ΕΕ και ιδιαίτερα τι σημαίνει για μένα, την οικογένειά μου και τα παιδιά να είμαστε μέλη της. 3. Θέλω να αυτοεξελιχθώ ως άτομο και ως εκπαιδευτικός. 4. Θέλω να διευρήνω το στενό πλαίσιο διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. 5. Θέλω να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές μου σε θέματα τοπικά και ευρωπαϊκά.

11 Γιατί να συμμετάσχω στη Δράση; (2)
6. Θέλω να διαμορφώσουν οι μαθητές μου τόσο ελληνική όσο και ευρωπαϊκή συνείδηση. 7. Θέλω να αναπτύξουν οι μαθητές μου εθελοντική δράση. 8. Θέλω να ανοίξω τα σύνορα της τάξης μου προς την κοινωνία. 9. Δεν θέλω πολύωρες επιμορφώσεις. 10. Θέλω να δουλεύω από την άνεση του σπιτιού μου. 11. Θέλω να γνωρίσω ή/και να συνεργαστώ με άλλους συναδέλφους.

12 Τι πρέπει να κάνω για να συμμετάσχω?
1. Παρακολουθώ πότε θα έρθει η Πρόσκληση Εκήλωση Ενδιαφέροντος. 2. Συμπληρώνω αίτηση με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ σχετικά με το βιογραφικό μου. 3. Ενημερώνομαι για τη Δράση μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα 4. Επικοινωνώ με teachers4europe ή με πρεσβευτές / πρέσβειρες της περιοχής μου.

13 Αν θέλετε να επικοινωνήσουμε: Βάνη Κουλοχέρη vanikuloheri@yahoo.co.uk
Θερμές ευχαριστίες για την προσοχή σας και το ενδιαφέρον σας!


Κατέβασμα ppt "“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google