Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

2 «Ολοκληρωμένο Πρότυπο Διοίκησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης» Δρ
«Ολοκληρωμένο Πρότυπο Διοίκησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης» Δρ. Νίκος Μιχαλόπουλος (Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ποιότητας και Αποδοτικότητας Υπουργείου Εσωτερικών)

3 Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης των Δημοσίων Υπηρεσιών Προϋποθέσεις Αποτελέσματα
Ηγεσία Ανθρώπινο Δυναμικό Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης Διαδικασίες Αποτελέσματα Σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό Στρατηγική και Προγραμματισμός Αποτελέσματα προσανατολισμένα προς τον πολίτη/πελάτη Συνεργασίες και Πόροι Αποτελέσματα σχετικά με την Κοινωνία

4 Η Λογική του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης
Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης δείχνει ότι: Τα αποτελέσματα το ρόλο που διαδραματίζει για το ανθρώπινο η ηγεσία δυναμικό εξαρτώνται από η στρατηγική/ για τον πολίτη/πελάτη προγραμματισμός για την κοινωνία το ανθρώπινο δυναμικό - οι συνεργασίες και πόροι - η σχεδίαση των διαδικασιών

5 Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης
Οι Προϋποθέσεις : Ηγεσία Ανθρώπινο Δυναμικό Διαδικασίες Λειτουργούμε σε μια Δημόσια Υπηρεσία με… Στρατηγική και Προγραμματισμός Διαδικασίες Προϋποθέσεις

6 Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης
Αποτελέσματα: Είμαστε σε μια Δημόσια Υπηρεσία για… Αποτελέσματα για το Ανθρώπινο Δυναμικό Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης Αποτελέσματα προσανατολισμένα προς τον πολίτη / πελάτη Αποτελέσματα σχετικά με την Κοινωνία Αποτελέσματα

7 Κριτήριο 1: Ηγεσία 1.1 Δίνουν μια σαφή κατεύθυνση στην οργάνωση, αναπτύσσοντας την αποστολή, το όραμα και τις αξίες της 1.2 αναπτύσσει και εφαρμόσει ένα σύστημα διοίκησης της δημόσιας οργάνωσης Αποτελέσματα Ηγεσία Πως οι Ηγέτες 1.3 υποκινεί και υποστηρίζει τους υπαλλήλους της οργάνωσης και να δρα ως πρότυπο ρόλου 1.4 Διαχειρίζονται τις σχέσεις με τους πολιτικούς και τις άλλες ομάδες συμφερόντων

8 Κριτήριο 2: Στρατηγική και Προγραμματισμός
2.3 Εφαρμόζει τη στρατηγική και τον προγραμματισμό σε όλη τη δημόσια οργάνωση 2.4. Σχεδιάζει, εφαρμόζει και επικαιροποιεί το πρόγραμμα για τον εκσυγχρονισμό και την καινοτομία 2.1 συλλέγει τα αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με τις παρούσες και μελλοντικές ανάγκες των μετόχων 2.2 αναπτύσσει, αναθεωρεί και επικαιροποιεί τη στρατηγική και τον προγραμματισμό

9 Κριτήριο 3: Ανθρώπινο Δυναμικό
3.3 ενεργοποιεί το προσωπικό μέσω της ανάπτυξης του διαλόγου και της ενδυνάμωσής του Κριτήριο 7 Αποτελέσματα σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό 3.2 προσδιορίζει, αναπτύσσει και χρησιμοποιεί τις ικανότητες των υπαλλήλων εναρμονίζοντας άτομα και ομάδες με τους σκοπούς και στόχους της οργάνωσης 3.1 προγραμματίζει, διοικεί και βελτιώνει το ανθρώπινο δυναμικό σε σχέση με τη στρατηγική και τον προγραμματισμό

10 Κριτήριο 4: Συνεργασίες και Πόροι
4.1 αναπτύσσει και υλοποιεί βασικές σχέσεις συνεργασίας 4.2 αναπτύσσει και εφαρμόζει τις συνεργασίες με τους πελάτες / πολίτες Κριτήριο 6: αποτελέσματα προσανατολισμένα προς τον Πολίτη / Πελάτη Συνεργασίες και Πόροι 4.3 διαχειρίζεται τα οικονομικά Κριτήριο 9: Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης 4.4 διαχειρίζεται την πληροφορία και τη γνώση 4.5 διαχειρίζεται την τεχνολογία 4.6 διαχειρίζεται τις εγκαταστάσεις της

11 Κριτήριο 5: Διαδικασίες
5.1 προσδιορίζει, σχεδιάζει, διαχειρίζεται και βελτιώνει τις διαδικασίες σε συνεχόμενη βάση 5.2 αναπτύσσει και παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα προσανατολισμένα προς τον πολίτη/πελάτη Διαδικασίες 5.3 Καινοτομεί ως προς τις διαδικασίες με τη συμμετοχή πολιτών/πελατών Κριτήριο 9: Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης

12 Κριτήριο 6: Αποτελέσματα Προσανατολισμένα προς τον Πολίτη / Πελάτη
Κριτήριο 6: Αποτελέσματα Προσανατολισμένα προς τον Πολίτη / Πελάτη Αποτελέσματα προσανατολισμένα προς τον πολίτη / πελάτη 6.2 Δείκτες που αφορούν μετρήσεις για τον πολίτη / πελάτη 6.1 αποτελέσματα των μετρήσεων ικανοποίησης των πολιτών / πελατών

13 Κριτήριο 7: Αποτελέσματα για το Ανθρώπινο Δυναμικό
Κριτήριο 7: Αποτελέσματα για το Ανθρώπινο Δυναμικό Αποτελέσματα για το Ανθρώπινο Δυναμικό 7.1 αποτελέσματα της μέτρησης της ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού 7.2 Δείκτες αποτελεσματικότητας ανθρώπινου δυναμικού

14 Κριτήριο 8: Αποτελέσματα Σχετικά με την Κοινωνία
Κριτήριο 8: Αποτελέσματα Σχετικά με την Κοινωνία Αποτελέσματα σχετικά με την Κοινωνία 8.1 αποτελέσματα των κοινωνικών μετρήσεων όπως τα αντιλαμβάνονται οι μέτοχοι 8.2 Δείκτες κοινωνικής επίδοσης καθιερωμένοι από την οργάνωση

15 Κριτήριο 9: Κύρια Αποτελέσματα Επίδοσης
9.1. Εξωτερικά αποτελέσματα: εκροές και αποτελέσματα των σκοπών 9.2. Εσωτερικά αποτελέσματα

16 Ευχαριστώ Ν. Μιχαλόπουλος, τηλ. 2131313557 n.michal@ypesdda.gov.gr


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google