Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΜΗΜΑ Β’1

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΜΗΜΑ Β’1"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2016-2017 ΤΜΗΜΑ Β’1
Συνεργάστηκαν: Γκιούζι Τζένη Ζυγούκη Ειρήνη Καλέμασι Νόρα Λέκκα Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ψαρρού Ξένια

2 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

3 Υποθέματα Οικονομικές θεωρίες που επηρέασαν τη Βιομηχανική Επανάσταση
Οικονομικές θεωρίες που επηρέασαν τη Βιομηχανική Επανάσταση Κοινωνικά Αίτια και Συνθήκες Ζωής Διαδραμάτιση των γεγονότων Συνέπειες: α) Επίπεδο διεθνών σχέσεων β) Εσωτερικά των Ευρωπαϊκών κοινωνιών

4 Κοινωνία της Βιομηχανικής Επανάστασης Τζένη Γκιούζι

5 Κοινωνικές τάξεις: Οι εργάτες, άνδρες, γυναίκες και παιδιά, αυξάνονταν όσο αναπτυσσόταν η βιομηχανία. Εργάζονταν ώρες καθημερινά, δίχως ούτε μια μέρα ανάπαυσης, και έπαιρναν μισθούς πείνας. Ζούσαν, στριμωγμένοι πολλοί μαζί, σε μικρά και ανθυγιεινά σπίτια και πέθαιναν νέοι

6 Κοινωνικές τάξεις: Οι αστοί ήταν πλούσια άτομα (βιομήχανοι, μεγαλέμποροι, τραπεζίτες, ή μεγαλογιατροί) , είχαν στα χέρια τους όλα τα μέσα παραγωγής, για παράδειγμα, βιομηχανικές μηχανές και χρήματα για να αγοράσουν νέες ύλες και για να έχουν εργάτες . Για τους Αστούς είχε μεγάλη σημασία η επιτυχία τους στην εργασία και η μόρφωσή τους

7 Δικτυογραφία SGYM-C105/65/518,1896/ ΜΗΧΑΝΙΚΗ%20ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.doc

8 Τεχνολογία του Μέλλοντος
Πένυ Κώνστα Τεοντόρα Μουντεάνου Γεωργία Καραγιώργου Ιάσονας Λαχανάς

9 Μαθήτριας: Κώνστα Πένυ
Τάξη του Μέλλοντος Μαθήτριας: Κώνστα Πένυ

10 1 student: 1 pencil  1 student: 1 book  1 student: 1 computer  1student: 1 curriculum Εκπαιδευτική τεχνολογία: Response pads Ηλεκτρονικά λεξικά Κινητά τηλεφωνά PDAs Tablet PCs Και είναι πλέον εφικτή η υλοποίηση τους.

11 Η νέα σχολική αίθουσα Οι ηλεκτρονικές αίθουσες δίνουν: Νέα πνοή.
Ευκαιρίες για την εφαρμογή ενεργού ατομικής αλλά και συνεργατικής μάθησης. Το κέντρο της μετασχηματίζεται σε έναν φυσικό χώρο συνάθροισης και σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ο μαθητής θέτει και επιδιώκει τους μαθησιακούς του στόχους δίνοντας έμφαση στη μάθηση και έξω από την τάξη.

12 Η διαρρύθμιση του χώρου
Η διαρρύθμιση της σχολικής τάξης πρέπει να έχει ορισμένα χαρακτηριστικά τα οποία ανατρέπουν τους περιορισμούς που δημιουργούν οι υφιστάμενες σχέσεις χώρου: Η ευελιξία. Η ύπαρξη σημείων αναφοράς στο χώρο. Η αισθητική και η διακόσμηση.

13 Η ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας
Η εφαρμογή της ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας, η οποία αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει ο χώρος για ανάπτυξη της εκπαιδευτικής αλληλεπίδρασης, εστιάζεται: Στις μορφές επικοινωνίας και εργασίας. Στην απελευθέρωση της σχέσης του σώματος του μαθητή με το χώρο.

14 Ο εξοπλισμός μιας τάξης του μέλλοντος
Συσκευές των μαθητών Συσκευή του εκπαιδευτικού Οπτικο-ακουστικός εξοπλισμός και περιφερειακά Διαμοιραζόμενη οθόνη Σύστημα διαχείρισης των μαθησιακών συσκευών Δίκτυο επικοινωνίας

15 Διαχείριση δραστηριοτήτων στην τάξη
Υποστήριξη σύνθετων προβλημάτων και πολύπλοκες απαντήσεις. Υποστήριξη αυθόρμητων δραστηριοτήτων. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επιλέξουν αποκρίσεις ή μαθητές. Ασύρματη υποβολή απαντήσεων των μαθητών. Χρήση αποθηκευμένων απαντήσεων για μελέτη μετά το μάθημα. Οι μαθητές εργάζονται ταυτόχρονα και ατομικά. Οι μαθητές ελέγχουν τον χώρο εργασίας τους. Ο εκπαιδευτικός ελέγχει το πότε μπορούν να παραδοθούν απαντήσεις.

16 Συμπεράσματα Η αντικατάσταση των πινάκων στα σχολεία από την τεχνολογία. Η ευκολία των καθηγητών να γράψουν. Έχουμε από πριν έτοιμο το υλικό του μαθήματος για παρουσίαση. Η αλληλεπίδραση με κάποιον υπολογιστή. Η άνεση στη σχολική τσάντα. Η ευχαρίστηση της συνεργασίας μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Ο άνθρωπος βαριέται, θέλει κάτι καινούριο, όλος ο κόσμος προχωράει μπροστά. Άμεση εξοικείωση. Απόλυτη κινητοποίηση. Απαραίτητες οι δεξιότητες ΤΠΕ από τον εκπαιδευτικό και η τεχνική υποστήριξη. Καλύτερη λειτουργία σε ολιγομελή τμήματα.

17 Μουντεάνου Αναμαρία Τεοντόρα
Το σπίτι του μέλλοντος Μουντεάνου Αναμαρία Τεοντόρα

18 Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρία έρευνας τεχνολογικών θεμάτων, Gartner, μέχρι το στο μέσο νοικοκυριό θα περιλαμβάνονται μέχρι και 500 "smart" συσκευές. Στην πραγματικότητα και όσον αφορά το "σήμερα", υπάρχουν ήδη αρκετές συσκευές που μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. 

19 Μετά τα έξυπνα τηλέφωνα και τα έξυπνα ρολόγια, έρχεται σιγά σιγά και η ώρα για… τα έξυπνα σπίτια. Ίσως να ακούγεται αρκετά μακρινή η εποχή που θα ελέγχουμε τα πάντα στο σπίτι μέσω αισθητήρων και εξειδικευμένων εφαρμογών, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι λίγες οι εταιρίες που κατασκευάζουν και διανέμουν στην αγορά δοκιμασμένες λύσεις για ένα έξυπνο σπίτι. Απλές, καθημερινές οικιακές συσκευές όπως είναι το πλυντήριο, το ψυγείο και η ηλεκτρική σκούπα, αποκτούν “έξυπνο” χαρακτήρα, προσφέροντας επιλογές και λειτουργίες που έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα μόνο σε ταινίες του Χόλυγουντ.

20 Τι χρειάζεστε; Απλά ένα Smart Phone ή αλλιώς έξυπνο κινητό τηλέφωνο.
Δηλαδή αυτά που χρησιμοποιούμε τώρα στην καθημερινότητά μας!

21 Κάτι έξυπνο… Το έξυπνο ψυγείο και την έξυπνη ντουλάπα της LG

22 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΡΟΜΠΟΤ
Μαθήτριας: Γεωργία Καραγιώργου

23 Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν άραγε μελλοντικά να οδηγήσουν σε μια νέα γενιά «καλλιεργημένων» και ταλαντούχων ανθρωποειδών ρομπότ, ικανών να κατακτούν πολύτιμες θέσεις εργασίας; Ήδη πολλές βιομηχανίες έχουν αντικαταστήσει εργάτες στη γραμμή παραγωγής με εκλεπτυσμένα ρομποτικά μηχανήματα. 

24 Αντί να ανησυχούμε ποιος θα ελέγχει την τεχνητή νοημοσύνη, θα πρέπει να ανησυχούμε αν η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ελεγχθεί. Οπως πάνε τα πράγματα, οι υπολογιστές θα αποκτήσουν μεγαλύτερη νοημοσύνη από αυτήν του ανθρώπου μέσα στα επόμενα 80 χρόνια. Θα πρέπει λοιπόν να διασφαλίσουμε πως όταν φτάσουμε σε εκείνο το σημείο οι υπολογιστές θα είναι ευθυγραμμισμένοι με τις ανθρώπινες ανάγκες, επιδιώξεις και στόχους. -Στίβεν Χόκινγκ

25 Η… «λύση» στην παγκόσμια ανεργία είναι τα ρομπότ και όποιος ανοίξει τέτοια κατασκευαστική μονάδα θεωρείται ότι συμβάλλει στην «Βιώσιμη Ανάπτυξη»!

26 ΟΡΙΣΜΟΣ Ρομπότ: η λέξη που περιγράφει μια ανθρωπόμορφη ή όχι μηχανική κατασκευή, συνήθως ηλεκτρο- μηχανική, που εμπεριέχει ηλεκτρονικά κυκλώματα και καθοδηγείται από πρόγραμμα υπολογιστή (τεχνητή νοημοσύνη). 

27 Οι ρίζες της λέξης ρομπότ, συνεχίζουν ακόμα πιο πίσω στο χρόνο με ερμηνείες μεταξύ υπηρέτη, σκλάβου και ατόμου που του επιβάλλεται χειρωνακτική εργασία. Πλέον, τα ρομπότ έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης όσο και στις δεξιότητές τους, που χρησιμοποιούνται σε διάφορες δύσκολες, επικίνδυνες δουλειές.

28 Οι ερευνητές για να πιστοποιήσουν ποιες εργασίες είναι κατάλληλες για ρομπότ και ποιες όχι, δημιούργησαν έναν αλγόριθμο σε υπολογιστή, που «αναλύει» πόσο δημιουργική είναι, άρα δηλαδή, απαιτείται ο ανθρώπινος παράγοντας και όχι ένα ρομπότ. Αντίστοιχα, μια εργασία που είναι κατά κόρον χειρωνακτικής φύσεως και όχι δημιουργική, θα μπορούσε ένα ρομπότ να την κάνει.

29 Τα πρώτα επαγγέλματα που θα δώσουν την σκυτάλη σε μηχανικούς υπαλλήλους δεν θα χρειάζεται να τα κάνει άνθρωπος μελλοντικά. μια μελλοντική εικόνα  κάπως πιο ελκυστική Αρκετοί θα έχουν πλέον την ελευθερία να επιλέξουν πιο δημιουργικά επαγγέλματα. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που τα ρομπότ θα κάνουν δουλειές που κάποτε γίνονταν από ανθρώπους.

30 Στις αρχές του δέκατου ένατου αιώνα,  οι μηχανές θα αντικαταστήσουν τους εργάτες. 
Πρόσφατα, η αυτοματοποίηση στον τομέα της μεταποίησης έχει επεκταθεί ακόμη και σε περιοχές όπου η εργασία ήταν σχετικά φθηνή.  Η αντικατάσταση της εργασίας από το κεφάλαιο κινείται πια πέρα ​​από την κατασκευή. 

31 Η αντικατάσταση της εργασίας από το κεφάλαιο κινείται πια πέρα ​​από την κατασκευή.
η τεχνολογική πρόοδος πλέον απειλεί και τις καλύτερες θέσεις εργασίας.  Οι αισιόδοξοι υποστηρίζουν απερίσκεπτα ότι «πολλοί νέοι τύποι εργασίας θα δημιουργηθούν».

32 Μπορούμε να δούμε και σήμερα κάποια σημάδια αυτού του μέλλοντος
Μπορούμε να δούμε και σήμερα κάποια σημάδια αυτού του μέλλοντος. Το Twitter, ο κολοσσός των social-media. Έτσι είναι όλο και πιο δύσκολο να κρατήσουμε την ανεργία χαμηλά. Μερικοί από τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται για το ότι τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη εργασία θα αποδειχθούν τραβηγμένοι. «Η τεχνολογική ανεργία» θα συνεχίσει να αυξάνεται, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι γίνονται περιττοί.

33 Η αυτοματοποίηση. Κατά τη Βιομηχανική Επανάσταση  «συγκαλυμμένη ανεργία». Αντί να προσπαθούμε να απωθήσουμε την προέλαση της μηχανής θα πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα μέλλον με περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Αλλά, για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε πρώτα μια επανάσταση στην κοινωνική σκέψη.

34 Αυτοκίνητα Στο Μέλλον Ιάσονας Λαχανάς

35 με τα σήματα κυκλοφορίας.
Γενικα Τα οχήματα στο κοντινό μέλλον, θα έχουν υψηλή απόδοση καυσίμου, μηδενικές εκπομπές, θα χρησιμοποιούν συσκευές υψηλής τεχνολογίας και λογισμικό για να βοηθάει τους οδηγούς με μια ποικιλία τρόπων. Οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους, με το δρόμο και με τα σήματα κυκλοφορίας.

36 Οι εικόνες μάς έρχονται από το μακρινό μέλλον και μας δίνουν μια γεύση για τα
αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους ύστερα από χρόνια και ορισμένα ίσως ύστερα και από εκατό!

37 Nissan iV Πρωτότυπο - φωτοβολταϊκό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο από τους designers της Mazda. Το Nissan iV θα ζυγίζει λιγότερο από 500 κιλά και θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερις επιβάτες. Η κατασκευή του στηρίζεται σε ένα καινοτόμο φωτοβολταϊκό υλικό που είναι κατά 99% ελαφρύτερο από το γυαλί!

38 Volkswagen ηλιακό «υπερ-όπλο
Η πρόταση είναι διά χειρός του σχεδιαστή Peter Wilkins για λογαριασμό της Volkswagen. Το αυτοκίνητο θα κινείται με υδρογόνο αλλά και με ηλιακή ενέργεια, αφού ο «ουρανός» του θα έχει ενσωματωμένα φωτοβολταϊκά κύτταρα

39 λογισμικού για την «άμυνα» του οχήματος.
Κυβερνοεπιθέσεις Η καθιέρωση της αυτόνομης τεχνολογίας θα φέρει όμως στην επιφάνεια την πιθανότητα κυβερνοεπίθεσης στο όχημα από άτομα που διαθέτουν τις γνώσεις και την υποδομή να το πράξουν: τους λεγόμενους χάκερς. Καθώς τα αυτοκίνητα θα είναι διαρκώς συνδεδεμένα στο διαδίκτυο μέσω του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment) θα είναι «ευάλωτα» απέναντι σε ανάλογες κακόβουλες ενέργειες, παρά την παρουσία ειδικού λογισμικού για την «άμυνα» του οχήματος.

40 Προστατευτικά μέτρα Καταρχάς, όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να παραμείνουν ασφαλισμένα. Και αυτό διότι δεν μπορεί να εξαλειφθεί η πιθανότητα ατυχήματος, είτε από ανθρώπινο λάθος (γιαόσους θα επιλέγουν να οδηγούν οι ίδιοι) είτε από αστοχία του συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Στα παραπάνω προστίθενται ανεξάρτητοι παράγοντες, όπως καιρικά φαινόμενα, είσοδος ζώων στο δρόμο ή κακόβουλες ενέργειες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να εξελιχθούν τεχνολογικά αλλά και σε προγράμματα, ώστε να συμβαδίζουν με τις ραγδαίες εξελίξεις και να προσφέρουν up to date υπηρεσίες

41 Τέλος Πήγες http://nea.allnewz.gr/?p=17501
rompot-8a-ergazonte-anti-an8ropon-sto-49-ton- epagelmaton-mexri-to-2035 e/519898/apokthste-ena-smart-home.html

42 PROJECT Β' Τετραμήνου Συντελεστές: Νίκος Κουτσογιάννης
Βαγγέλης Ζορμπάνος Αποστόλης Μανθόπουλος Δημήτρης Λέων Θέμα: Hacking

43 Τι είναι το hacking? Χάκερ (Hacker) ονομάζεται συνήθως το άτομο το οποίο εισβάλει σε υπολογιστικά συστήματα και πειραματίζεται με κάθε πτυχή τους. Ωστόσο παλαιότερα είχε την έννοια του εφευρέτη, αυτού που ασχολείται έτσι ώστε να ανακαλύψει το πως λειτουργεί ένα σύστημα και να το βελτιώσει ή αλλάξει τροποποιώντας το.

44 H σύντομη ιστορία του hacking
Για οποιονδήποτε φοιτούσε στο MIT τις δεκαετίες του ‘50 και του ‘60, το hack ήταν απλώς μία «εμπνευσμένη» απάντηση σε οποιοδήποτε δεδομένο πρόβλημα, ή αλλιώς ένας ακόμη όρος για να περιγράψει τη φάρσα. Με τον καιρό, η λέξη συνδέθηκε με την ανερχόμενη «τάξη» των προγραμματιστών εντός και εκτός MIT. Για αυτούς τους πρώτους σκαπανείς, το hack ήταν αφορμή για επίδειξη των προγραμματιστικών ικανοτήτων τους. Τέτοιες δραστηριότητες ήταν αντικείμενο μεγάλου θαυμασμού καθώς συνδύαζαν τις εξειδικευμένες γνώσεις με το δημιουργικό ένστικτο.

45 Αυτοί οι φοιτητές του MIT έβαλαν τα θεμέλια για τη διαμόρφωση της πρώτης γενιάς των hackers. Ποια ήταν τα κίνητρά τους; «Η βαθιά έλξη που προκαλεί η αίσθηση της εξουσίας μιας ελίτ τεχνικών δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάται», γράφει ο Bruce Sterling στο βιβλίο του, «The Hacker Crackdown», που περιγράφει τους βίους και τις αναζητήσεις των πρώτων hackers.

46 Κατά τη διάρκεια του ‘80 και του ‘90, Μ
Κατά τη διάρκεια του ‘80 και του ‘90, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ πέρασαν νόμους για τον τρόπο χρήσης του υπολογιστή, δίνοντας τα κατάλληλα όπλα στις αρχές ώστε να ασκήσουν ποινικές διώξεις. Ακολούθησε μία καταιγίδα συλλήψεων, με αποκορύφωμα την Επιχείρηση Sundevil από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ εναντίον των hackers. Αν το hacking ξεκίνησε στις ΗΠΑ, πάντως δεν παρέμεινε εκεί και εξαπλώθηκε σε όλο τον πλανήτη.

47 Γενεές Hacking 1.Πρώτη γενιά: ταλαντούχοι φοιτητές, προγραμματιστές και επιστήμονες. Αυτοί είχαν επιστημονικά και επαγγελματικά ενδιαφέροντα σε πληροφοριακά θέματα. Προσπαθούσαν να δημιουργούν πιο επιτηδευμένα προγράμματα ή απλά να δημιουργούν προγράμματα τα οποία θα ταίριαζαν με την καθημερινότητα τους. Θεωρούνταν κοινωνικά η «elite της τεχνολογίας» και συχνά ήταν πρωτοπόροι στο πεδίο τους. 2.Δεύτερη γενιά: αποτελούν εξέλιξη της πρώτης γενιάς. Άτομα τα οποία ασχολήθηκαν με την διαχείριση οικιακών υπολογιστών. Στη δεύτερη γενιά συναντάμε και μια πρώτη ηλεκτρονική εγκληματικότητα.

48 3.Τρίτη γενιά: νέα άτομα τα οποία συνειδητοποίησαν την δυνατότητα ψυχαγωγίας μέσω προσωπικών υπολογιστών (PC) και δημιούργησαν ηλεκτρονικά παιχνίδια (videogames), ή δημιούργησαν παράνομα αντίγραφα ηλεκτρονικών παιχνιδιών και παραβίασαν τους κωδικούς προστασίας τους. 4.Τέταρτη γενιά: αφορά τους hacker στους οποίους αναφερόμαστε σήμερα, οι οποίοι χαρακτηρίζονται κυρίως από εγκληματική συμπεριφορά.

49 κουλτούρα των χάκερ Η αυθεντική υποκουλτούρα των χάκερ της δεκαετίας του 1960 είχε προέλθει από κύκλους της επιστήμης υπολογιστών - ιδιαίτερα της τεχνητής νοημοσύνης- στις ΗΠΑ, αρχικά στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασσαχουσέτης (Πήτερ Σάμσον, Άλαν Κότοκ, κατόπιν οι Ρίκυ Γκρηνμπλατ και Μπιλ Γκόσπερ, και ύστερα ο Ρίτσαρντ Στάλμαν), και μεταγενέστερα σε άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως το Στάνφορντ και το Πρίνστον. Η κουλτούρα των χάκερ αφορά τα πολιτισμικά και ανθρωπολογικά συμφραζόμενα της επιστήμης των υπολογιστών και όσων των εξασκούν, σε ακαδημαϊκούς χώρους ή μη. Σύμφωνα με έρευνες, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κουλτούρας των χάκερ είναι η μικρή συμμετοχή γυναικών σε αυτήν, η ελλιπής ικανότητα αποδοτικής συνεργασίας στο πλαίσιο μεγάλων ομάδων, παρά την επαρκή τεχνική κατάρτιση, και η έμφαση στην καινοτομία εις βάρος άλλων στόχων και παραγόντων.

50 Έχει υποστηριχθεί πως η πολιτισμική υποκουλτούρα των χάκερ και η σύνδεσή της με την επιστήμη των υπολογιστών ενισχύει διάχυτα στερεότυπα περί της τελευταίας ως ανδροκρατούμενου και μηχανοκεντρικού γνωστικού τομέα, απομακρύνοντας έτσι περαιτέρω τις γυναίκες από αυτήν. Σύμφωνα με μελέτες, οι γυναίκες φοιτήτριες συνήθως επιδεικνύουν χαρακτηριστικά τα οποία δεν ταιριάζουν με τη συμβατική κουλτούρα: χαμηλότερη αυτοεκτίμηση, μικρή πρακτική εμπειρία με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, πιο πολύπλευρα ενδιαφέροντα και πιο συνεργατικό τρόπο εργασίας, σε σύγκριση με τους άρρενες συναδέλφους τους.

51 Hackers-Crackers Ακούμε πολλές φορές στις ειδήσεις ότι hackers επιτέθηκαν εδώ, hackers κάνανε αυτό, εκείνο, το παρα-άλλο... λάθος! Η λέξη hacker φυσικά είναι δημοφιλής, γοητευτική, πιασάρικη και ”πουλάει” πολύ, άρα δεν μας κάνει εντύπωση, ενώ η λέξη cracker, μας θυμίζει περισσότερο... μπισκοτάκια! :)

52 Τι είναι ο hacker; Hacker είναι ένα άτομο το οποίο έχει βαθιά γνώση των υπολογιστών και/ή του προγραμματισμού, γνώση πολύ ανώτερη από τους απλούς χρήστες. .Οι hackers γνωρίζουν σχεδόν όλα τα in και τα out των υπολογιστών και εκμεταλλευόμενοι αυτή την γνώση, μπορούν να κάνουνε πράγματα που ”δεν γίνονται”, όπως επίσης και πολλά άλλα, που δεν μπορούν να κάνουν οι απλοί χρήστες

53 Για παράδειγμα μπορούνε να παρακάμψουνε συστήματα ασφαλείας και να αποκτήσουνε πρόσβαση εκεί που δεν πρέπει, γιατί γνωρίζουνε πάρα πολλά πράγματα (στην πραγματικότητα τίποτα δεν είναι 100% ασφαλές, απλά παίζει ρόλο πόση γνώση έχει ο άλλος ώστε να καταφέρει να αποκτήσει πρόσβαση...) Οι hackers κινούνται στα πλαίσια της νομιμότητας και δεν παραβιάζουν τους νόμους με τις πράξεις τους.

54 Τι είναι ο cracker; Cracker είναι αυτός που είναι μεν hacker, είναι δηλαδή κι αυτός ”expert” στους υπολογιστές, αλλά χρησιμοποιεί αυτή τη γνώση για να κάνει κάτι παράνομο. Οι crackers χρησιμοποιούν όλη αυτή την γνώση για να ”σπάσουν” προγράμματα, να δημιουργήσουν ζημιά σε μια ιστοσελίδα, να κλέψουν δεδομένα, να φτιάξουν ιούς με κακό σκοπό, κλπ.

55 Η Διαφορά τους; Η διαφορά hacker-cracker έγκειται στο πως χρησιμοποιεί ο καθένας τη γνώση του: με σκοπό μόνο να μάθει, ή με σκοπό να δημιουργήσει ζημιά...

56 Επιπτώσεις Δράσης Crackers
Οι ενέργειες των κράκερς επιφέρουν κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, καθώς και επιχειρησιακές συνέπειες. Οι χρήστες μπορούν να πέσουν θύματα κλοπής των χρημάτων τους από τραπεζικούς λογαριασμούς ή πιστωτικές κάρτες. Τα ανυποψίαστα θύματα μπορούν να γίνουν δέκτες εκβιασμών, εν αγνοία τους να γίνουν κόμβος ενός botnet, να γίνουν ενδιάμεσοι κόμβοι παροχής κακόβουλου λογισμικού, αποστολείς μηνυμάτων spam, να φιλοξενούν παράνομους servers κ.α.

57 Σε οργανισμούς και ιδιώτες δημιουργείται οικονομικό αντίκτυπο καθώς μπορεί να σπιλωθεί η φήμη μιας επιχείρησης με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χάσει τους πελάτες της, ειδικότερα όταν πρόκειται για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών. Με τις ιδιωτικές προσωπικές πληροφορίες προσβάσιμες σε όλους υπάρχει κίνδυνος της υποκλοπής της ταυτότητάς τους και άλλων εμπιστευτικών τους πληριφοριών από άτομα με κακή πρόθεση.


Κατέβασμα ppt "ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΜΗΜΑ Β’1"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google