Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελλάδα 2011 Επίτευξη των στόχων σε: Νέες πωλήσεις

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελλάδα 2011 Επίτευξη των στόχων σε: Νέες πωλήσεις"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ελλάδα 2011 Επίτευξη των στόχων σε: Νέες πωλήσεις
Συνολικά εισπραχθέντα ασφάλιστρα Κέρδη Αύξηση κύκλου εργασιών MetLife Alico κατά 1,6% από € 307 εκ. το 2010 σε € 312 εκ. το 2011. Επιπλέον 36 εκ. από την πώληση των Variable Annuities (συνταξιοδοτικών προγραμμάτων εφάπαξ καταβολής) Μερίδιο αγοράς 15% (εκτίμηση)

2 Ελλάδα Διατήρηση και Διεύρυνση της ηγετικής θέσης στις Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής & Υγείας : Μερίδιο αγοράς > 35% Συνταξιοδοτικά : Μερίδιο αγοράς 45% Κεφάλαια υπό διαχείριση : Αύξηση 12% έναντι του 2010 Συνολικές παροχές προς Ασφαλισμένους Περισσότερες από περιπτώσεις αποζημίωσης το 2011 € 224 εκατομμύρια δόθηκαν σε αποζημιώσεις την ίδια χρονιά

3 Ελλάδα Alico Benefit Club: χρήση 65% Έλεγχος δαπανών Υγείας
Έλεγχος ποιότητας Υπηρεσιών προς όφελος των ασφαλισμένων Συμμετοχή στο PSI+ και αντιμετώπιση των επιπτώσεών του, τόσο μέσα από Νέα Κεφάλαια όσο και με την αξιοποίηση των Ιδίων Κεφαλαίων από συσσωρευμένα κέρδη προηγούμενων ετών

4 Ελλάδα 2012 Το 1ο τρίμηνο του 2012 η εταιρία προχωρά σύμφωνα με το πλάνο Συνεχίζουμε την στρατηγική πωλήσεων που βασίζεται σε πολλαπλά κανάλια διανομής, με βασικό άξονα το Agency που στηρίζεται στην Face to Face πώληση. Διατήρηση ηγετικής Θέσης στις Ομαδικές Ασφαλίσεις Solvency II: στόχος η ολοκλήρωσή του μέχρι 1/1/2013 Alico Benefit Club: Περαιτέρω αύξηση της χρήσης του δικτύου σε ποσοστό άνω του 80% Προώθηση προγραμμάτων Wellness & Prevention


Κατέβασμα ppt "Ελλάδα 2011 Επίτευξη των στόχων σε: Νέες πωλήσεις"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google