Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑσπασία Καρράς Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
«ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ» ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Α.Μ 754
τ.ε.ι κεντρικησ μακεδονιασ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ τμημα διοικησησ συστηματων εφοδιασμου ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ» ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Α.Μ 754 ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ 949 ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΦΩΛΙΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ , 2015
2
ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Εισαγωγή Στόχος εργασίας Βιβλιογραφική Επισκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Αποτελέσματα Συζήτηση Αποτελεσμάτων Συμπεράσματα Προτάσεις
3
Εισαγωγή Δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.
Συμβατική ή ψηφιακή αγορά κηπευτικών Αγρότες, οι τελικοί πωλητές Δημοπράτηση αγαθών πληρώντας ποιοτικές προδιαγραφές Στόχος η σμίκρυνση της αλυσίδας, αύξηση κερδών
4
Στόχος Εργασίας Ανάδειξη της σπουδαιότητας συνεργασιών
Εντοπισμός προβλημάτων Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης Παροχή προτάσεων για βελτίωση του τρόπου λειτουργίας
5
Βιβλιογραφική επισκόπηση
Κατηγορίες Δημοπρασιών Ανοικτή δημοπρασία ( Open Bid Auction) Κλειστή δημοπρασία ( Dynamic sealed Auction) Αμερικάνικη ( Yankee) Αγγλική ( English no ties)
6
Εφοδιαστική αλυσίδα αγροτικών προϊόντων
Προϊόντα, υπηρεσίες Γη, ά ύλες, γεωπόνος Καλλιεργητής Παραγωγή Τελικό προϊόν Καταναλωτής
7
Διαδικασίες Εφοδιαστικής
Χειρισμός υλικών Παραγωγή Έλεγχος ( χημικός-μικροβιολογικός) Συσκευασία και αποθήκευση Μεταφορά
8
Πιστοποίηση αγροτικού τομέα
ISO 22000:2005 HACCP- Codex Alimentarius Global G.A.P Agro 2,1 – 2,2 Πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων
9
Μεθοδολογία Έρευνας Σύνταξη ερωτηματολογίου
Επαφή και επικοινωνία με αγρότες Απαντήσεις σε ερωτήματα Αναφορές προβλημάτων Ανάλυση απαντήσεων και εξαγωγή αποτελεσμάτων
10
Αποτελεσματα
11
Αποτελέσματα
12
Αποτελέσματα
13
Αποτελέσματα
14
Αποτελέσματα
15
Αποτελέσματα
16
Αποτελέσματα
18
Αποτελέσματα
19
Αποτελέσματα
20
Συμπεράσματα Επαρκής παραγόμενες ποσότητες Διάθεση συνεργασιών
Μη ικανοποιητικός έλεγχος του συστήματος Κακός συντονισμός Μείωση αξιοπιστίας Μείωση εσόδων
21
Προτάσεις Αναζήτηση νέων τελικών σημείων
Ενημέρωση για αύξηση της ζήτησης σε νέες η παραδοσιακές ποικιλίες προϊόντων Συνεχής εκπαίδευση των εργαζομένων Καινοτόμες μεθόδους παραγωγής ( υδροπονία ) Τυποποίηση διαδικασιών παραγωγής Συσπείρωση και συνεργασία για μεγαλύτερη απόδοση
22
Ευχαριστούμε πολύ !!!!!!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.