Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΒασίλης Λειβαδάς Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Θέμα : Ο σχηματισμός των σκιών Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761
2
Στόχοι των δραστηριοτήτων :
δημιουργία και κατανόηση των σκιών . κατανόηση της διαδικασίας σχηματισμού της σκιάς (φωτεινή πηγή-εμπόδιο σκιά ) αντιστοίχηση του αριθμού των σημειακών φωτεινών πηγών και του αριθμού των σχηματιζόμενων σκιών . μεταβολή του σχήματος μιας σκιάς σε οριζόντιο και κατακόρυφο επίπεδο. η σκιά έχει το σχήμα αντικειμένου στο οποίο ανήκει . οι σκιές μεγαλώνουν και μικραίνουν με κατάλληλους χειρισμούς .
3
1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας)
Επικοινωνιακό πλαίσιο : Αφήγηση παραμυθιού : «Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου» Περιγραφή δραστηριότητας : Η εκπαιδευτικός για να ανίχνευσει τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με τον σχηματισμό των σκιών ,όπου τους διάβαζει το παραμύθι με τον τίτλο :«Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου» στα παιδιά και τους θέτει τις εξής ερωτήσεις : Τι είναι η σκιά; Πώς σχηματίζεται; Τι χρώμα έχει; Τι σχήμα έχει; Ποιοι έχουν σκιά; Πότε είναι μεγάλη και πότε μικρή;
4
Επιπλέον η εκπαιδευτικός έδειξε την εικόνα του παραμυθιού όπου παρουσιάζονταν τρεις σκιές και ρώτησε : Γιατί υπάρχουν τρεις σκιές εδώ;
5
2η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης)
«Ένωσε τις φιγούρες με την σκιά τους» Υλικά : Φύλλο εργασίας « Ένωσε τις φιγούρες με την σκιά τους » Περιγραφή δραστηριότητας : Η εκπαιδευτικός έχει δημιουργήσει στον υπολογιστή το παρακάτω φύλλο εργασίας βασισμένο στο παραμύθι που έχουμε διαβάσει «Ποτέ μην κάνεις πιπί πάνω στη σκιά σου». Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχίσουν τη φιγούρα με την αντίστοιχη σκιά.
6
3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης)
«Το πορτρέτο της σκιάς μας» Υλικά : Κινητός προβολέας, άσπρο χαρτί του μέτρου, μολύβια, γόμες, κάρβουνο. Περιγραφή δραστηριότητας Η εκπαιδευτικός τοποθετεί το χαρτί του μέτρου στον τοίχο και τα παιδιά πειραματίζονται με την φωτεινή πηγή ώστε να καταφέρουν να φαίνεται η σκιά τους στον τοίχο . Στη συνέχεια , τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια . Το ένα το παιδί γίνεται το μοντέλο και στέκεται μπροστά στη φωτεινή πηγή και το άλλο γίνεται ο ζωγράφος και του σχεδιάζει το περίγραμμα είτε του κεφαλιού είτε ολόκληρου του σώματος του. Έπειτα αλλάζουν ρόλους . Στο τέλος , το κάθε παιδί κόβει το περίγραμμα της σκιά του και το χρωματίζει με κάρβουνο .
7
4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης)
Λογισμικό «Light and shadows» Χρησιμοποιούμενα μέσα : Ηλεκτρονικός υπολογιστής ( . Περιγραφή δραστηριότητας : Μέσω του λογισμικού σκιών τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν από ένα αντικείμενο κάθε φορά και να διακρίνουν το σχηματισμό των σκιών του .
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.