Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Τσίτσκαρη Ε.

2 1ο Βήμα: Συγκέντρωση Στοιχείων!
Τα στοιχεία που απαιτούνται προκειμένου να δημιουργηθεί ένα παρεμβατικό πρόγραμμα είναι: Προσδιορισμός των αναγκών/ενδιαφερόντων του κοινού στο οποίο απευθύνεται ο φορέας Προσδιορισμός των αναγκών/ικανοτήτων του φορέα που θα προσφέρει τις υπηρεσίες και Προσδιορισμός του περιβάλλοντος στο οποίο κινούνται τόσο το κοινό όσο και ο φορέας

3 Ανάπτυξη προγραμμάτων…..
Μετά τη συλλογή τους, οι πληροφορίες αναλύονται προκειμένου να επιλεγούν: οι κοινωνικές ομάδες προτεραιότητας, οι χώροι/μέσα, οι δραστηριότητες, οι τρόποι επικοινωνίας των προγραμμάτων στο κοινό, η κατάρτιση συγκεκριμένων ποσοτικών στόχων & ο οικονομικός προϋπολογισμός.

4 Είναι προτιμότερο η ταξινόμηση των πολιτών να γίνεται σε:
Επιλογή των κοινωνικών ομάδων ….. Είναι προτιμότερο η ταξινόμηση των πολιτών να γίνεται σε: Κοινωνικές ομάδες προτεραιότητας: στις οποίες θα προσφερθούν πλήρεις υπηρεσίες Ομάδες μειωμένου ενδιαφέροντος: στους οποίους ενδεχομένως να προσφέρει τη χρήση εγκαταστάσεων και μόνο Άτομα που δε θα ωφεληθούν από τις αθλητικές υπηρεσίες, όπως είναι τα άτομα με πολύ εξειδικευμένα ενδιαφέροντα

5 Το κοινό……

6 ΕΡΕΥΝΑ MARKETING ………. 1. Έρευνα αγοράς 2. Έρευνα προϊόντος
3. Έρευνα πολιτικής τιμών-κερδών 4. Έρευνα δικτύων διανομής 5. Έρευνα επί της προώθησης των πωλήσεων

7 Έρευνα αγοράς….. ….

8 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ/ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ/ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ
Σε ποιους απευθύνονται οι υπηρεσίες του φορέα; Πόσες είναι οι οικογένειες στις οποίες προσφέρει τις υπηρεσίες του ο φορέας & τι σύνθεση έχουν; Ποιο είναι το μέσο εισόδημα των ατόμων που προσφέρει τις υπηρεσίες του ο φορέας; Τι ποσοστό από το εισόδημά τους διαθέτουν για την ψυχαγωγία & αναψυχή τους; Έχουν κάποιο μεταφορικό μέσο; Ποια σπορ έχουν δοκιμάσει; Ποια από αυτά τους αρέσουν & σε ποια θέλουν να επιδοθούν; Ποια δεν τους αρέσουν & γιατί; Πώς περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους & πόσο χρόνο αφιερώνουν σε κάθε δραστηριότητα; Τι επηρεάζει την απόφασή τους για συμμετοχή σε ένα αθλητικό πρόγραμμα;

9 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
Προκειμένου να δημιουργηθούν οι ομάδες υποψηφίων συμμετεχόντων πρέπει να: 1. Υπάρχει ικανός αριθμός μελών, ώστε να δικαιολογείται η αναμενόμενη επένδυση 2. Είναι μετρήσιμος (κατάλογος ατόμων) 3. Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας του φορέα μαζί τους ΛΟΓΟΙ: 1. Περιορισμένοι πόροι 2. Ικανότητα του οργανισμού να ικανοποιήσει τα ενδιαφέροντα των πολιτών.

10

11 Ο φορέας……

12 Ο ΦΟΡΕΑΣ Πρέπει να διερευνηθεί το εσωτερικό περιβάλλον του φορέα, με σκοπό να προσδιοριστούν οι δυνατότητές του: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

13

14

15 Ενώ θα έπρεπε……..

16 ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ/ Αριθμός συμμετεχόντων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Αριθμός συμμετεχόντων Εισαγωγή Ανάπτυξη Ωρίμανση Παράταση Κορεσμός Παρακμή Παρακμιακή σταθεροποίηση Τέλος προγράμματος Διάρκεια Προγράμματος (Howard & Crompton, 1980)


Κατέβασμα ppt "Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google