Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΡΝΙΣΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
2
Τα σημαντικότερα στοιχεία της επιστημονικής μεθόδου είναι: η παρατήρηση, η υπόθεση και το πείραμα. Στο πείραμα αναγκαία είναι η μέτρηση μεγεθών για την επιβεβαίωση ή διάψευση της υπόθεσης. Αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται με τη γενίκευση της υπόθεσης και τη διαμόρφωση μιας θεωρίας. Στο πλαίσιο της θεωρίας εμφανίζονται νέες προβλέψεις που πρέπει να ελεγχθούν με την παρατήρηση και το πείραμα.
3
Πείραμα είναι η αναπαραγωγή ενός φαινομένου στο εργαστήριο , κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες.
Υπάρχουν φυσικά φαινόμενα που μπορούν να αναπαραχθούν εύκολα στο εργαστήριο ( π.χ πτώση σωμάτων , τήξη πάγου) ωστόσο υπάρχουν και κάποια που είναι δύσκολο να γίνουν στο εργαστήριο ( π.χ ο σεισμός ) .
4
Απαραίτητος χώρος ώστε να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τα πειράματα με ασφάλεια είναι το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
5
Το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών που συνδέεται με τη Φυσική ,την Χημεία , την Βιολογία και την Γεωγραφία έχει ως κύριους στόχους: 1) να εξοικειώσει τους μαθητές με τα φαινόμενα που θα μελετήσουν στο μάθημα και 2) να βοηθήσει να αναπτύξουν οι μαθητές τις πειραματικές τους ικανότητες που θα χρησιμοποιήσουν σε όλη την πορεία τους στις θετικές επιστήμες.
6
Το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών στο σχολείο έχει ως στόχο
1.την εμπέδωση της θεωρίας 2. να κάνει το μάθημα ελκυστικό και κατά συνέπεια ενδιαφέρον για τον μαθητή 3. να διδάξει
7
Για το σχολικό έτος θέσαμε ως στόχο την δημιουργία ενός λειτουργικού και φιλόξενου χώρου Εργαστηρίου Θετικών Επιστημών στο σχολείο μας .
8
Ο στόχος αυτός τέθηκε ύστερα και από την διαπίστωση των μαθητών μας ότι ο χώρος του εργαστηρίου δεν προσφερόταν ούτε για απλό μάθημα , πόσο μάλλον να αναπτυχθεί και το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Θετικές Επιστήμες
9
Και επειδή ζούμε σε δύσκολους καιρούς αποφασίσαμε να αναμορφώσουμε μόνοι μας το Εργαστήριο μας ώστε να πληροί πλέον τις απαραίτητες προϋποθέσεις ασφάλειας , αλλά και να γίνει χώρος δημιουργίας και μάθησης
10
Ανασκουμπωθήκαμε και αποφασίσαμε με την συνδρομή και την αρωγή του Διευθυντή μας να δημιουργήσουμε τον χώρο που επιθυμούσαμε . Στην προσπάθεια μας αυτή , σημαντική ήταν η βοήθεια , το κέφι και η δημιουργικότητα των μαθητών της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας και ιδιαίτερα της Β΄ Λυκείου της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης . Χωρίς την βοήθεια τους δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε το στόχο μας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα .
11
ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΑΝΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑ !!!!!!
ΑΦΟΥ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΣ , ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΑΣ , ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΩΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ. ΒΑΨΑΜΕ , ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ , ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ Κ.Λ.Π
12
ΒΑΛΑΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ , PROJECTOR , ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΙΝΤΕRNET , ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ( ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
13
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΤΣΙ !!!!!!
17
ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΚΆΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΚΑΙ ΈΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Η΄ ΕΙΚΟΝΙΚΟ )
18
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ , ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ !
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.