Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυτροπια Μαλαξός Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
2
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
3
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η επεξεργασία και κατάρτιση του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ Η αναφορά του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ στη μελλοντική δράση του τουριστικού οργανισμού σε ορισμένο τόπο και χρόνο Ο καθορισμός γενικά αποδεκτών στόχων στο πρόγραμμα τουριστικού μάρκετινγκ Η επιλογή μέτρων που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ
4
Η ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΤΙΝΓΚ / \ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
5
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ορίζεται ως η διαδικασία, όπου μια τουριστική επιχείρηση ή ένας εθνικός οργανισμός τουρισμού αναλύει το σφρίγος και τις αδυναμίες της τουριστικής αγοράς στην οποία απευθύνεται , αποφασίζει το τμήμα που θα επιδιώξει να κατακτήσει σε αυτήν, διαμορφώνει στρατηγικές και καταρτίζει τα προγράμματα που θα εφαρμόσει για να επιτύχει τους στόχους της.
6
ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Οι τακτικές συνδέονται, πάντα, με αποφάσεις που εστιάζονται βραχυχρόνια, στις οποίες προγραμματίζονται , εφαρμόζονται και αξιολογούνται συγκεκριμένες καμπάνιες τουριστικού μάρκετινγκ. Λέγοντας βραχυχρόνια, μπορεί να είναι μια εβδομάδα, ένας χρόνος ή και ενάμισης χρόνος. Τα τακτικά ή λειτουργικά όπως χαρακτηρίζονται προγράμματα τουριστικού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν τους στόχους που έχουν καθοριστεί , το μείγμα μάρκετινγκ, τον προϋπολογισμό των δαπανών που θα απαιτηθούν για την επίτευξη των στόχων , τα προγράμματα δράσης, καθώς και την αξιολόγηση και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων.
7
ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
1ο στάδιο: ΔΙΑΓΝΩΣΗ 2ο στάδιο: ΠΡΟΓΝΩΣΗ 3ο στάδιο: ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT 4ο στάδιο: ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο στάδιο: ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 6ο στάδιο: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 7ο στάδιο: ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
8
SWOT ANALYSIS 1ο στάδιο: ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ 2ο στάδιο: ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
3ο στάδιο: ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 4ο στάδιο: ΑΠΕΙΛΕΣ
9
Βιβλιογραφία ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΙΚΟΣ Γ. ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΑΙΔΡΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.