Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈντίπας Τίμω Αλεβίζος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η (2016-17) Ύλη Εξετάσεων
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:
2
Δομή Διαγωνίσματος 100% του βαθμού Όχι ερωτήσεις ανάπτυξης Ερωτήσεις:
Σύντομης απάντησης (1-2 παραγράφους) Παραδείγματα Να είστε ακριβείς Να απαντάτε αυτό που ζητάει η ερώτηση και όχι αυτο που ξέρετε ή αυτό που νομίζετε οτι ξερετε για την ερώτηση Δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή υλικού (γομες, στυλό, μολύβια, διορθωτικό) κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Το ιδιο συμβαίνει για τα κινητά
3
Διάλεξη 1η Ασκήσεις Πράξης 1 Εξέλιξη στο μάρκετινγκ υπηρεσιών
Διαφορά μεταξύ αγαθών, υπηρεσιών και προϊόντων Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών Προβληματα που δημιουργούνται και λύσεις που προτείνονται Τι σημαίνει marketing myopia στις υπηρεσίες και πια τα επακόλουθα, συνέπειες για τις επιχειρήσεις; Ανάλυση μοντέλου SERVUCTION Εξέλιξη μοντέλου (5ος συστατικό στην παραγωγή υπηρεσιών)
4
Διάλεξη 2η Ανάλυση τρόπων / μεθόδων κατηγοριοποίησης υπηρεσιών
και ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Διαφορές εξατομικευμένης βασικής απο εξατομικευμένης μεγενθυμένης υπηρεσιάς (παραδείγματα) Γιατί κατηγοριοποιούμε τις υπηρεσίες;
5
Διάλεξη 3η Ασκήσεις Πράξης 2 (***)
Ποιότητα υπηρεσιών σύμφωνα με εσωτερικές διαδικασίες και εξωτερικές αντιλήψεις Γιατί είναι σημαντική η ποιότητα στις υπηρεσίες; Αναγνώριση των κενών ποιότητας του μοντέλου SERVQUAL Γιατί προκύπτουν Πως διορθώνονται Παραδείγματα Κριτική μοντέλου SERVQUAL Περιγραφή κενών ποιότητας Πως λύνονται τα κενά ποιότητας
6
Διάλεξη 4η Ασκήσεις Πράξης
Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις που επηρεάζουν την συμπεριφορά ενός πελάτη; Τι είναι το μάρκετινγκ σχέσεων; Γιατί οι επιχειρήσεις δεν το εφαρμόζουν; Επίπεδα δεσμών στο μάρκετινγκ σχέσεων Πως ορίζουμε την εξυπηρέτηση πελατών; Γιατί τα παράπονα των πελατών αποτελούν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών; Κάτω από ποιες προϋποθέσεις Ταξινόμηση τους Τι είδους πρότυπα χρησιμοποιούνται στις τουριστικές επιχειρήσεις; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτών των προτύπων;
7
Διάλεξη 5η Σπουδαιότητα ανθρώπινου παράγοντα (***)
Ποιοι είναι οι πολλαπλοί ρόλοι των εργαζομένων; Ανάλυση μορφών συγκρούσεων στις υπηρεσίες Γιατί προκύπτουν Παραδείγματα Ποιές είναι οι συνέπειες τους; Πως αντιμετωπίζονται οι διάφοροι τύποι / μορφές συγκρούσεων Ανάλυση του όρου και της σημασίας της «συμμετοχικής διοίκησης» Τι είναι το εσωτερικό μάρκετινγκ και ποιά η χρήση και χρησιμότητα του; Φασεις εσωτερικού μάρκετινγκ
8
Διάλεξη 6η Σημασία της σηματοποίησης/επωνυμίας στις επιχειρήσεις
Σύνδεση ποιότητας, σηματοποίησης και πλεονέκτημα κόστους – ποιότητας Διαφορές εταιρικής – οικογενειακής σηματοποίησης Παραδείγματα Χαρακτηριστικά επιτυχημένων εταιρικών ονομάτων Ανάλυση στρατηγικών εστίασης Επίπεδα αξιοποίησης επωνυμίας Βασικές και Συμπληρωματικές Υπηρεσίες
9
Διάλεξη 7η Πως δημιουργούν αξία για τον πελάτη οι επιχειρήσεις;
Παράγοντες επηρεασμού τιμολογιακής πολιτικής Τι είναι η ελαστικότητα ζήτησης Από τι εξαρτάται Γιατί είναι σημαντική στις τουριστικές επιχειρήσεις Παραδείγματα ελαστικής και ανελαστικής ζήτησης Μέθοδοι τιμολόγησης και πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα τους Τμηματοποίηση υπηρεσιών βάση τιμής Προϋποθέσεις επιτυχημένης τμηματοποίησης βάση τιμής Εναλλακτικές στρατηγικές τιμολόγησης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.