Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ουρανία Βρόντου, PhD

2 Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Στρατηγική Διοίκηση

3 Στρατηγική ‘Η πορεία της εταιρείας μέσα σ΄ένα δυναμικό περιβάλλον’
Επηρεάζει την κατεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας Συνταιριάζει τους πόρους της εταιρείας με τις δραστηριότητες Επηρεάζεται καθοριστικά από το ήθος και ύφος της διοίκησης Καθορίζει μακροχρόνια την ζωή της εταιρείας

4 Στρατηγική διοίκηση στον αθλητισμό
Η περιπλοκότητα του αθλητισμού Η παράδοξη σχέση: ανάγκης για μακροχρόνιο σχεδιασμό & αντιμετώπισης ενός διαρκώς διαμορφούμενο αθλητικό περιβάλλον Μακροχρόνιοι στόχοι v τωρινή επιτυχία Συναίσθημα, πάθος και παράδοση στον αθλητισμό περιπλέκει την εφαρμογή και τήρηση μιας στρατηγικής γραμμής

5 Η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης
Χάραξη πορείας μέσα σ΄ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον - εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες - αξιολογώντας τις συνθήκες - αναλύοντας τον ‘εχθρό’ - θέτοντας το περιβάλλον μάχης - με αυτοκριτική στις δυνάμεις και αδυναμίες

6 Βασικές αρχές στρατηγικής
Ανάλυση Περιβάλλοντος: PEST analysis Ανάλυση Συνολικού πεδίου δράσης - αλληλεπίδρασης Ανάλυση Χαρακτηριστικών: Εσωτερική εξέταση των δυνατοτήτων και αδυναμιών Έρευνα του εξωτερικού περιβάλλοντος και αξιολόγηση των ευκαιριών αλλά και απειλών που παρουσιάζονται = SWOT analysis

7 SWOT ANALYSIS Strengths Weaknesses Opportunities Threats

8 Βασικές αρχές στρατηγικής
Κατεύθυνση της στρατηγικής - Δημιουργία οράματος: που θα εμπνεύσει - Έκφραση αποστολής: που θα κατευθύνει - Θέσπιση στόχων: που θα ορίσει τις δραστηριότητες - Τοποθέτηση επιπέδων απόδοσης: που θα αξιολογήσει επιδόσεις

9 Βασικές αρχές στρατηγικής
Ανάπτυξη στρατηγικής - Επιλογή μεθόδων και σεναρίων στρατηγικής: ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ηγεσία κόστους (min κόστος παραγωγής σε max πελάτες) δημιουργία διαφοροποιημένου προϊόντος (που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν) Η κάλυψη ενός μικρού συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς με στόχο τη συνολικότερη κάλυψη

10 Βασικές αρχές στρατηγικής
Εφαρμογή της στρατηγικής - δράση κάθε τμήματος και μονάδας σύμφωνα με τους στόχους και τη στρατηγική γραμμή - συμμετοχή των τμημάτων στη χάραξη της στρατηγικής - δημιουργία πλάνων βασισμένων στη στρατηγική - συνεχή διαμόρφωση των στρατηγικών εργαλείων για την αποτελεσματικότερη τήρηση της αρχικής γραμμής

11 Βασικές αρχές στρατηγικής
Αξιολόγηση στρατηγικής - Απόδοση αθλητών? Ρεκόρ? Επίδοσης? Συναισθήματος? Θέασης? Κριτήρια μέτρησης απόδοσης: Ποσότητα Ποιότητα Κόστος-κέρδος Αποτελεσματικότητα Επίδοση προσωπικού

12 Αξιολόγηση στρατηγικής στον αθλητισμό
Δυνατότητα μέτρησης: Οικονομικής σταθερότητας / ανάπτυξης Εταιρική υποστήριξη Τηλεοπτικά δικαιώματα Έκθεση στα ΜΜΕ Δημοτικότητα Κάλυψη Αγωνιστική επίδοση Ανάπτυξη προγραμμάτων / αθλημάτων

13


Κατέβασμα ppt "Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google