Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Μάθημα: Στρατηγική των επιχειρήσεων. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος
2
Ερώτηση 1η Η κατάστρωση της Στρατηγικής περιέχει τα εξής στάδια:
Α. Εσωτερικό και Εξωτερικό Περιβάλλον. B. Διαμόρφωση, Υλοποίηση , Αξιολόγηση & Έλεγχο. C. Ορισμό Αποστολής και Τακτικής. D. Προγραμματισμό, Προϋπολογισμό , Διαδικασίες.
3
Ερώτηση 2η Στρατηγική δεν είναι: Α. Ο προγραμματισμός.
B. Η λειτουργική αποτελεσματικότητα. C. Οι τακτικές. D. Όλα τα παραπάνω.
4
Ερώτηση 3η Η πραγματοποιηθείσα στρατηγική:
Α. Ταυτίζεται με την Επιδιωκόμενη. B. Επηρεάζεται από ευκαιρίες που ανακύπτουν. C. Επιβάλλεται από τους ανταγωνιστές μας και το περιβάλλον. D. Οι επιλογές B και C.
5
Ερώτηση 4η Το σημαντικότερο στοιχείο της στρατηγικής μιας επιχείρησης είναι: Α. η μεγιστοποίηση των κερδών άμεσα. B. η επίτευξη μακροπρόθεσμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. C. η προσέλκυση βραχυπρόθεσμων επενδυτών. D. η μεγιστοποίηση των πωλήσεων βραχυπρόθεσμα.
6
Ερώτηση 5η Τα ενδιαφερόμενα μέρη (stakeholders) αποτελούν:
Α. αναγκαίο κακό. B. μια ακόμη άσκηση δημοσίων σχέσεων για την εταιρία C. αναπόσπαστο κομμάτι του σχεδιασμού μας. D. αντικείμενο κατευνασμού.
7
Ερώτηση 6η Το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης Α. είναι σταθερό.
B. δεν μπορεί να μεταβληθεί από τις ενέργειες της επιχείρησης. C. είναι ευμετάβλητο, παγκόσμιο και διαμορφώνει τη στρατηγική της. D. είναι κλειστό και αμιγώς εντός των εθνικών ορίων όπου δραστηριοποιείται.
8
Ερώτηση 7η Οι διαστάσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος αφορούν:
Α. Οικονομικές, Τεχνολογικές, Παγκόσμιες διαστάσεις. B. Πόροι δυνατότητες και Ικανότητες. C. Δημογραφικές Κοινωνικές, Πολιτιστικές, Πολιτικές και Νομικές. D. οι επιλογές Α και C.
9
Ερώτηση 8η Η σχέση μακροπεριβάλλοντος με τη στρατηγική:
Α. είναι δύσκολο να προβλεφθεί. B. περιγράφεται από τις επιλογές Α και D. C. αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο από τις επιχειρήσεις ενός κλάδου. D. δημιουργεί τις ίδιες αντιδράσεις από τις επιχειρήσεις σε διαφορετικές χώρες.
10
Μελέτες Περίπτωσης 1η Η στρατηγική της Comcast για τη δημιουργία επανάστασης στον κλάδο της καλωδιακής τηλεόρασης.
11
Microsoft και Red Hat: Δύο αντιφατικά επιχειρηματικά μοντέλα.
Μελέτες Περίπτωσης 2η Microsoft και Red Hat: Δύο αντιφατικά επιχειρηματικά μοντέλα.
12
Μελέτες Περίπτωσης 3η Παραδείγματα στρατηγικών οραμάτων. Ποιες προϋποθέσεις πληρούνται και ποιες όχι;
13
Δύο στρατηγικά σημεία καμπής της Intel.
Μελέτες Περίπτωσης 4η Δύο στρατηγικά σημεία καμπής της Intel.
14
H σύνδεση της αποστολής και των βασικών αξιών της Yahoo.
Μελέτες Περίπτωσης 5η H σύνδεση της αποστολής και των βασικών αξιών της Yahoo.
15
Παραδείγματα αντικειμενικών στόχων.
Μελέτες Περίπτωσης 6η Παραδείγματα αντικειμενικών στόχων.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.