Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΆγνη Γερμανού Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Τι είναι το Επιχειρηματικό σχέδιο και πως συντάσεται με επιτυχία.
2
Τι είναι επιχειρηματικό σχέδιο?
ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Ευκαιρία , Αγορά, Πελάτες Διοικητικό σχήμα για την επίτευξη των στόχων. Ελάχιστοι απαιτούμενοι πόροι. Στρατηγική έναρξης & απτό όραμα για επέκταση και ανάπτυξη. Οικονομικές απαιτήσεις και χρηματοροές Κρίσιμοι κίνδυνοι & Παραδοχές Επιλογές ωρίμανσης
3
Στόχοι του επιχειρηματικού σχεδίου..
Εκτίμηση της οικονομικότητας της εφαρμογής της ιδέας. Ανάπτυξη στρατηγικής Έναρξης, αρχικής ανάπτυξης, διάδοσης, LBO, ωρίμανσης, κλπ. Βοήθεια για απόκτηση πόρων/έγκριση Δημιουργία εμπιστοσύνης
4
Δομή ενός τυπικού επιχειρηματικού σχεδίου..
Περιεχόμενα Εκτενής Περιγραφή /περίληψη Βιομηχανία, Προϊόντα η Υπηρεσίες Έρευνα αγοράς Σχέδιο μάρκετινγκ Ομάδα Διοίκησης Σχέδιο Ανάπτυξης Σχέδιο λειτουργίας Προγραμματισμός Κρίσιμοι κίνδυνοι Οικονομικό σχέδιο Προτεινόμενη προσφορά Παραρτήματα Οικονομικές προβλέψεις για το μέλλον Κόστος έναρξης Διάγραμμα νεκρού σημείου
5
Στοιχεία επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου
Καθαρή περιγραφή της ιδέας Θεώρηση της παρούσας κατάστασης στον κλάδο από την οποία να προκύπτει η ανάγκη και ή ευκαιρία. Στοιχεία ότι η αναγκαιότητα υπάρχει ή ότι μπορεί να δημιουργηθεί. Καθαρή περιγραφή των απαιτούμενων πόρων: Προώθησης στην αγορά, λειτουργικών, χρηματοδοτικών Background της ηγετικής ομάδας Χρονικός προγραμματισμός Συζήτηση των κινδύνων, ανταποδοτικών ωφελών, και προσφοράς.
6
Επιχειρηματικά σχέδια: Διεργασία λήξης απόφασης από τον επενδυτή.
Ελκυστικότητα αγοράς Ανάγκες αγοράς Μέγεθος αγοράς Ανάπτυξη αγοράς Ευκολία προσέγγισης αγοράς Αναμενόμενη επιστροφή Διαφοροποίηση προϊόντος Μοναδικότητα Αύξηση χρόνου ζωής Μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους Μεγαλύτερη προστιθ. αξία + Απόφαση για επένδυση Ίκανότητες μάνατζμεντ Ικανότητες διοίκησης Ικανότητες στο μάρκετινγκ Οικονομικές ικανότητες Συστάσεις -- Ανάληψη κινδύνων Αντίσταση σε απειλές Εμπόδια διείσδυσης Κίνδυνοι εμποδίων Υπόγειοι κίνδυνοι Κίνδυνοι οικονομικού κύκλου
7
Σημεία κλειδιά για να θυμόμαστε..
Γενικοί κανόνες ξεκάθαρο, συμπαγές, με επαγγελματικό στυλ Βασισμένο σε πολύ καλή έρευνα και γραπτές αποδείξεις. Χωρίς αμφίβολα και ασαφή σημεία Τα επιχειρηματικά σχέδια είναι: Πολύ εξειδικευμένα και ακριβή Όχι απλά εργαλεία προώθησης…..
8
Περιγραφή παραγωγικής διαδικασίας….
Γενική θεώρηση της δυναμικής του κλάδου Μέγεθος, ρυθμός ανάπτυξης, τομείς, τάσεις, σχετική νομοθεσία Ταυτοποίηση της ευκαιρίας Γενική θεώρηση του προϊόντος Συγκριτικό πλεονέκτημα που εμπεριέχει Συμφωνία και ταίριασμα με τα γενικότερα πλάνα της επιχείρησης. Στρατηγικές τεχνικές εισόδου/ εξόδου.
9
Έρευνα αγοράς Ταυτοποίηση χωροταξίας και μεγέθους αγοράς
Περιγραφή κυριότερων πελατών Ποιοί, πόσοι, τι θέλουν, με τι ασχολούνται Έρευνα και υποστήριξη στην ζήτηση Ανάλυση ανταγωνισμού Χάρτης ανταγωνισμού, ισχυρά του σημεία, αδυναμίες, πιθανή αντίδραση του.
10
Το κλειδί είναι να κτίσεις πάνω στην έρευνα αγοράς ...
Σχέδιο Μάρκετινγκ… Στρατηγική προώθησης προϊόντος Τακτικές υποστήριξης Μελλοντικές προβλέψεις πωλήσεν Εκτίμηση αγοράς σε εξέλιξη. Δήλωση Αποστολής Χαρακτηριστικά Προϊόντος Τεχνικά χαρακτηριστικά Τιμολόγηση Πωλήσεις/Στρατηγική καναλιών πώλησης Το κλειδί είναι να κτίσεις πάνω στην έρευνα αγοράς ...
11
Ομάδα Διοίκησης Θέσεις διοίκησης που απαιτούνται Ιδιοκτησιακή δομή
Υπευθυνότητες Βιογραφικά Ιδιοκτησιακή δομή Κύριοι σύμβουλοι Εξειδικευμένη επαγγελματική υποστήριξη
12
Σχέδια σχεδιασμού και ανάπτυξης
Κατάσταση ανάπτυξης και εργασίες Κόστη Δυσκολίες και κίνδυνοι Proprietary Issues (partial, not complete) Βελτίωση προϊόντος και νέα προϊόντα
13
Σχέδιο λειτουργίας Ανάγκες χώρου και βοηθητικών εγκαταστάσεων.
Ανάγκες εξοπλισμού Μη διοικητικό προσωπικό Πηγές προμηθειών Διαδικασία παραγωγής και έλεγχοι Διανομή προϊοντων Θέματα συμμόρφωσης με την σχετική νομοθεσία
14
Χρονικός Προγραμματισμός
Διάγραμμα Gantt που να δείχνει: Απαιτούμενες εργασίες Χρονικό ορίζοντα αυτών Κόστος Πρόσωπο που έχει την υπευθυνότητα.
15
Κρίσιμοι κίνδυνοι: Ταυτοποίηση, Εκτίμηση, Αντιμετώπιση
Ταυτοποίηση κρίσιμων κινδύνων (7-10 τυπικά) Για τον προσδιορισμό των κινδύνων πρέπει να αποφευχθεί η απλοποίηση στην σκέψη… Εκτίμηση του αντίκτυπου του κάθε κινδύνου όταν συμβαίνει Περιγραφή τρόπου αντιμετώπισης του κινδύνου όταν αυτός εμφανιστεί. Ρωτήστε άλλους που νομίζουν ότι το σχέδιο μπορεί να αποτύχει. Τι μπορεί να πάει στραβά? Οι επιχειρηματίες συχνά αγκαλιάζουν τις ιδέες τους και δεν βλέπουν τα αδύνατα σημεία τους. Χρειάζεστε ανεπηρέαστες απόψεις εδώ ...
16
Σχεδιο χρηματοδότησης….
Απαιτήσεις κεφαλαίων για την έναρξη (επένδυση που απαιτείται) Αναθεώρηση των οικονομικών παραμέτρων Πωλήσεις, περιθώρια, κέρδη Δείκτες επιστροφής χρημάτων (IRR, ROI, EVA) Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην είναι υποσχέσεις Νεκρό σημείο Επίπεδο πωλήσεων, χρόνος σταθεροποίησης χρηματοροής Μη συνηθισμένες οικονομικές συγκυρίες Αποφύγετε να περιγράψετε τις παραδοχές σας. Ο σκοπός εδώ είναι να μεταφέρετε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης σας εν συντομία.
17
Εκτενής περιγραφή/Περίληψη
Καθαρή περιγραφή της ιδέας Επιχειρήματα για την επιτυχία Σφαιρική θεώρηση του κλάδου, Αγοράς, Αναγκών, Ζήτησης Οφέλη για τον πελάτη και την εταιρεία Προσαρμογή στους αντικειμενικούς στόχους της εταιρείας. Περιγραφή ομάδας έργου Χρηματοδοτικά χαρακτηριστικά Πωλήσεις, κέρδη, επένδυση, κίνδυνοι και επιστροφές
18
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ: (Μπορεί να εμπεριέχουν…)
Καταλόγους, προδιαγραφές, εικόνες προϊόντων, συστήματα, λογισμικό Λίστες πελατών, προμηθευτές, συστατικές επιστολές Δείκτες ανάλυσης χωροταξίας, τεχνικές αναλύσεις. Εκθέσεις τεχνικών εμπειρογνωμόνων Βιογραφικά των ιδρυτών ή μελών του μάνατζμεντ. Aποδεικτικά αδειοδοτήσεων ή νομοθεσίας Πωλήσεις ή άλλες παραδοχές οικονομικών μεγεθών. Source: Ed Marram, Babson College
19
Κύρια σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψιν…
Να έχει μία ιστορία να πείς Να δείχνεις πειστικός αλλά όχι υπερβολικός. Να δείχνεις ότι καταλαβαίνεις τα οικονομικά χαρακτηριστικά της δουλειάς σου. Να αποφεύγεις υποσχέσεις και εγωιστικές προσεγγίσεις. Να μην γίνεσαι βαρετός και να προκαλείς το ενδιαφέρον.
20
Αλλά σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψιν…
Τυπικό μέγεθος σελίδες Απαιτούμενα παραρτήματα Ισολογισμοί (3-5 χρόνων) Δήλωση του κόστους έναρξης Διάγραμμα Προσδιορισμού Νεκρού σημείου Βιογραφικά Χρησιμοποίησε σημεία διαχωρισμού κειμένου, Πίνακες, και μικρά διαγράμαμτα Μην χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο (“Εγώ”, “Εμείς”, “το δικό μας”) Χρήση αυτόματης διόρθωσης
21
Να θυμάστε: Ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα ειδικό σχέδιο για να αρχίσει μία νέα επιχείρηση ή να επεκταθεί μία υφιστάμενη και όχι έκφραση των επιθυμιών και των ονείρων του συντάκτη του!
22
Επιχειρηματικά σχέδια: Το ψάχνουν οι επενδυτές…
Στοιχεία αποδοχής από τους πελάτες: Παραγγελίες. Στπιχεία επικέντρωσης Αποδοχή οικονομικών στόχων Προνομιακή θέση και αποκλειστικότητα Ομάδες διοίκησης με ακεραιότητα, ικανότητα και δέσμευση στους στόχους. Source: Stephen Spinelli, Babson College
23
Επιχειρηματικά σχέδια: Τι αποθαρρύνει τους επιχειρηματίες
Υποψία απάτης Σχέδια που αποκλίνουν από την βιομηχανική πραγματικότητα Μη ρεαλιστική προτεινόμενη πορεία ανάπτυξης. Μη ικανοποιητική εμπειρία της ομάδας διοίκησης.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.