Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΤύχων Σωσιγένης Νικολάκος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τομέας: Διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών Μαθητές: Βασίλης Μουκατατζής – Ζωή Καλημέρη Καθηγητής: Καραναύτης Χαράλαμπος
2
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Κάνω κάτι καινούργιο Καινοτομώ Δημιουργώ
3
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ»
4
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ “PEST”: Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία
5
«ΕΠΙΧΕΙΡΩ» ΑΝΑΛΥΣΗ “SWOT”: Δυνατότητες Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές
6
ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: πράσινη επιχειρηματικότητα κοινωνική επιχειρηματικότητα τεχνολογική επιχειρηματικότητα
7
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
8
«ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
9
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ»
10
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΣΚΟΠΟΣ: Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων
Ποιότητα της ζωής Διατήρηση και αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων
11
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση Αναθεώρηση Ανασυγκρότηση
12
CASE STUDY: WALMART
13
CASE STUDY: WALMART
14
Τι άλλαξε η walmart στην «αγορά»;
Επανατοποθέτηση των προτιμήσεων των καταναλωτών Τον καταναλωτή Παραγωγή με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη Τον προμηθευτή Υποκίνησε τους ανταγωνιστές της Τον ανταγωνιστή
15
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ:
Γεωργία, Κτηνοτροφία ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Μεταποίηση προϊόντων / βιομηχανία / βιοτεχνία ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Εμπορία, υπηρεσίες ΤΕΤΑΡΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Τεχνολογική έρευνα, σχεδιασμός
16
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ: Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών Μείωση της ανεργίας Αειφορία και προστασία του περιβάλλοντος
17
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: Ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές
Ζήτηση διαφάνειας στη «αλυσίδα» Η τροφή ως ιδεολογικό φαινόμενο Προβληματισμός για το περιβάλλον Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση Ένταση εργασίας
18
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ:
Συνεργατισμός Ίδια κεφάλαια Ευρωπαικά προγράμματα ΕΣΠΑ Ε.Τ.Ε.Αν.
19
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ:
Τραπεζικός δανεισμός Επιχειρηματικά κεφάλαια (Venture capitals) Χρηματοδοτική μίσθωση (Leasing) Θερμοκοιτίδες Επιχειρηματικότητας (business incubators) Ιδιώτες επενδυτές
20
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Πηγές – Βιβλιογραφία:
Κέντρα δια βίου μάθησης, Πράσινη επιχειρηματικότητα T.Ε.Ι. Σερρών , Μονάδα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας (Μο.Κ.Ε.), Οδηγός Πράσινης επιχειρηματικότητας Επαγγελματικό επιμελητήριο Αθηνών Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας «Kαν’ το όπως η walmart, από τον καταναλωτισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη» του Νίκου Πέντσα με θεμα την ΕΚΕ , Daphne Kasriel-Alexander, "Top 10 Global Consumer Trends for 2016". Euromonitor International.
21
Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.