Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τομέας: Διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών Μαθητές: Βασίλης Μουκατατζής – Ζωή Καλημέρη Καθηγητής: Καραναύτης Χαράλαμπος

2 «ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Κάνω κάτι καινούργιο Καινοτομώ Δημιουργώ

3 «ΕΠΙΧΕΙΡΩ»

4 «ΕΠΙΧΕΙΡΩ» Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ “PEST”: Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Τεχνολογία

5 «ΕΠΙΧΕΙΡΩ» ΑΝΑΛΥΣΗ “SWOT”: Δυνατότητες Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές

6 ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: πράσινη επιχειρηματικότητα κοινωνική επιχειρηματικότητα τεχνολογική επιχειρηματικότητα

7 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

8 «ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»

9 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ»

10 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΣΚΟΠΟΣ: Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων
Ποιότητα της ζωής Διατήρηση και αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος Περιορισμός στη σπατάλη φυσικών πόρων

11 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Παραγωγή Απασχόληση Αξιοποίηση Αναβάθμιση Αναθεώρηση Ανασυγκρότηση

12 CASE STUDY: WALMART

13 CASE STUDY: WALMART

14 Τι άλλαξε η walmart στην «αγορά»;
Επανατοποθέτηση των προτιμήσεων των καταναλωτών Τον καταναλωτή Παραγωγή με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη Τον προμηθευτή Υποκίνησε τους ανταγωνιστές της Τον ανταγωνιστή

15 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ:
Γεωργία, Κτηνοτροφία ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Μεταποίηση προϊόντων / βιομηχανία / βιοτεχνία ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Εμπορία, υπηρεσίες ΤΕΤΑΡΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ: Τεχνολογική έρευνα, σχεδιασμός

16 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ: Διεύρυνση της αγοράς Αύξηση του ΑΕΠ εξαγωγών Μείωση της ανεργίας Αειφορία και προστασία του περιβάλλοντος

17 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: Ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές
Ζήτηση διαφάνειας στη «αλυσίδα» Η τροφή ως ιδεολογικό φαινόμενο Προβληματισμός για το περιβάλλον Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση Ένταση εργασίας

18 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ:
Συνεργατισμός Ίδια κεφάλαια Ευρωπαικά προγράμματα ΕΣΠΑ Ε.Τ.Ε.Αν.

19 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ:
Τραπεζικός δανεισμός Επιχειρηματικά κεφάλαια (Venture capitals) Χρηματοδοτική μίσθωση (Leasing) Θερμοκοιτίδες Επιχειρηματικότητας (business incubators) Ιδιώτες επενδυτές

20 «ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» Πηγές – Βιβλιογραφία:
Κέντρα δια βίου μάθησης, Πράσινη επιχειρηματικότητα T.Ε.Ι. Σερρών , Μονάδα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας (Μο.Κ.Ε.), Οδηγός Πράσινης επιχειρηματικότητας Επαγγελματικό επιμελητήριο Αθηνών Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας «Kαν’ το όπως η walmart, από τον καταναλωτισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη» του Νίκου Πέντσα με θεμα την ΕΚΕ , Daphne Kasriel-Alexander, "Top 10 Global Consumer Trends for 2016". Euromonitor International.

21 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google