Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
01 August 2013 – 31 July 2015
2
Partners Buca Vocational and Technical Anatolian High School,
Izmir, Turkey Oświatowiec, Private Educational Company, Lodz, Poland Kastamonu Vocational and Technical Anatolian High School, Kastamonu , Turkey Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων, Χανιά, Ελλάδα
3
Στόχοι Προσδιορισμός των στρατηγικών διδασκαλίας και των παιδαγωγικών μεθόδων μέσα στο Ευρωπαϊκό πλαίσιο διασφάλισης της ποιότητας στον επιχειρηματικό τομέα Τη βελτίωση των δεξιοτήτων διδασκαλίας, γλωσσικής έκφρασης, νέων τεχνολογιών, καθώς και δεξιοτήτων πολιτιστικής, κοινωνικής προσαρμοστικότητας όσον αφορά τις επιχειρηματικές υπηρεσίες για τους συμμετέχοντες στο έργο.
4
Στρατηγικές υλοποίησης στόχων
Συγκριτική μελέτη επιχειρηματικών πρακτικών στα Επαγγελματικά σχολεία των χωρών-εταίρων Συγγραφή σχεδίων μαθήματος σχετικά με την επιχειρηματικότητα για επαγγελματικά σχολεία Πιλοτική εφαρμογή των σχεδίων μαθήματος σε τμήματα των σχολείων των χωρών-εταίρων
5
Στρατηγικές υλοποίησης στόχων
Ανάλυση αποτελεσμάτων των πιλοτικών μαθημάτων Σύνταξη εγχειριδίου (handbook) με οδηγίες, σχόλια και πληροφορίες βασισμένες στα ερωτηματολόγια μαθητών και καθηγητών για τα σχέδια μαθήματος Δημιουργία website Δημιουργία logo Δημιουργία leaflet-poster
6
Επιχειρηματική Κουλτούρα (Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων)
Επισκόπηση (overview) Νοοτροπία (mindset) Τα κίνητρα του επιχειρηματία (motivations) Επιχειρηματική συμπεριφορά Ι (behavior I) Επιχειρηματική συμπεριφορά ΙΙ (behavior II)
7
Επιχειρηματικές Δεξιότητες (Κασταμονή, Τουρκία)
Λήψη αποφάσεων (decision making) Διαπραγμάτευση (negotiation) Επίλυση προβλημάτων (Problem solving) Δημιουργικότητα (creativity) Αξιολόγηση (evaluation)
8
Ψάχνοντας για ευκαιρίες (Σμύρνη, Τουρκία)
Προδιαγραφές τομέα για την εφαρμογή Επιχειρηματικής Ιδέας (sector specifications) Χαρακτηριστικά της αγοράς (market characteristics) Αγορά-στόχος και προδιαγραφές προϊόντων και υπηρεσιών Χαρακτηριστικά παροχών και προϊόντων στους πελάτες-στόχο
9
Έχω μια ιδέα, πώς να τη μετατρέψω σε επιχείρηση Oświatowiec - Lodz, Poland
Αναγνώριση των βασικών πόρων (essential resources) Προμηθευτές (suppliers) Πηγές χρηματοδότησης (financing) Νομική μορφή και δομή (legal form and structure) Στρατηγικές μάρκετινγκ (marketing strategies)
10
Σημεία που άρεσαν ιδιαίτερα στους μαθητές
Brainstorming Εργασία σε ομάδες Αναζήτηση πληροφοριών Δυνατότητα ανάδειξης της δημιουργικότητας Ανάλυση της επιχειρηματικής συμπεριφοράς Η μάθηση και η διασκέδαση μπορεί να συνυπάρχουν Μάθηση κάνοντας παρουσιάσεις
11
Πιθανές αλλαγές προτεινόμενες από μαθητές
Περισσότερος χρόνος Περισσότερο οπτικοακουστικό υλικό Περισσότερες πληροφορίες και αναφορές Τα μαθήματα πρέπει να είναι επιλογής για τους μαθητές που ενδιαφέρονται
12
web site και υλικό Project web site Ελληνική έκδοση
Ελληνική έκδοση
14
Ευχαριστώ Ερωτήσεις;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.