Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Διαχείριση Σχολικής Τάξης
Αναστάσιος Μαράτος Δάσκαλος-Φιλόλογος MSc
2
Σκέψεις-Συναισθήματα
Άγχος Ανασφάλεια Φόβος Είμαι έτοιμος/η; Θα μπορέσω να ανταποκριθώ; Θα μου φτάσει ο χρόνος; Αν μου κάνουν μια δύσκολή ερώτηση;
3
Για να διαχειριστώ την τάξη μου
Γνωρίζω την τάξη Παρατηρώ τις αντιδράσεις των μαθητών (και στο διάλειμμα) Προετοιμάζομαι πολύ και σωστά Μένω ψύχραιμος σε τυχόν δυσκολίες Διαφοροποιώ τη διδασκαλία μου
4
Διαφοροποίηση Διαφοροποίηση σημαίνει προσαρμογή της διδασκαλίας για να ανταποκριθεί στις διαφορετικές ανάγκες (Tomlinson, 2000). Σύμφωνα με τον Κανάκη (1991), διαφοροποίηση είναι η διδασκαλία δια της οποίας διδάσκουμε διαφορετικούς μαθητές με ποικίλους και ιεραρχημένους βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων τρόπους, μέσα, διαδικασίες, περιβάλλον, ούτως ώστε ν’ ανταποκριθούμε στις διαφορετικές ανάγκες μαθητών που συνυπάρχουν σε τάξεις μεικτής ικανότητας.
5
Διαφοροποίηση Για να διαφοροποιήσω προετοιμάζομαι αρκετά, βρίσκω κατάλληλο υλικό και το προσαρμόζω Πριν την εφαρμογή προετοιμάζω την τάξη μου Η διαφοροποίηση ΔΕΝ έχει συνταγή.
6
Πειθαρχία Εξαρτάται από τη διδασκαλία
Πρέπει να επιβάλλεται από την αρχή Πρέπει να υπάρχει δικαιοσύνη Σημαντικό το αίσθημα αναμονής Σημαντικές οι επιβραβεύσεις Σημαντικό το Ο/Α υλικό
7
Συμπεράσματα Το σημαντικότερο στοιχείο στη διδασκαλία είναι η προσαρμοστικότητα. Σε κάθε διδασκαλία θέλω να προσθέτω και ένα καινούριο στοιχείο Επιζητώ την αξιολόγησή μου (ακόμα και μια σκληρή ή κακεντρεχής κριτική μπορεί να με βελτιώσει)
8
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.