Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυάγγελος Βασιλείου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ. Το Ξενοδοχείο Κυανή Ακτή και Άγγελος Διαμερίσματα είναι μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στο Τολό Αργολίδος κοντά στο περίφημο Ναύπλιο, το ξενοδοχείο διαθέτει δωμάτια διαμερίσματα και στούντιο, παρέχει 24ωρη ρεσεψιόν,room service,πρωινό στο δωμάτιο. Το πλάνο των κρατήσεων είναι χειρωνακτικό, στην reception υπάρχει χάρτινη υλη και βιβλίο πελατών. Ο ακριβής αριθμός των υπαλλήλων είναι 4 άτομα, ηλικίας 60,47,42,22 .Το ξενοδοχείο είναι 2 αστέρων (**) Β κατηγορίας, σερβίρετε μόνον πρωινό δεν διαθέτει μεσημεριανό ούτε βραδινό το ξενοδοχείο .
2
Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι, οι τιμές ορίζονται από τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και κυρίως είναι αυξημένες τις τουριστικές περιόδους του καλοκαιριού ή αλλιώς full season τέλη Ιουλίου με αρχές και μέσα Αυγούστου όπως γνωρίζετε με το Φ.Π.Α να έχει φτάσει στο 13%.Επίσης κρατούνται βιβλία β κατηγορίας. Η μισθοδοσία και το ΙΚΑ του εργαζομένου κρατούνται από λογιστή επιχείρησης δεν γίνονται εγγραφές γι αυτά. Συγκεκριμένα η επιχείρηση διαθέτει και μηχάνημα καρτών όπου μπορούν οι πελάτες να πληρώσουν με την κάρτα το δωμάτιο η του διαμερίσματος που έχουν νοικιάσει.
3
Όμως οι λογιστικές εγγραφές γίνονται χειρονακτικά αλλά, τα λογιστικά εκδίδονται μια φορά το χρόνο δηλαδή(εκκαθαριστικά, δήλωση, φ.π.α )κάθε τρίμηνο γίνεται η περιοδική δήλωση φ.π.α μια φορά το χρόνο η δήλωση τιμολογίων προμηθευτών άνω των ευρώ. Οι εισροές από προμηθευτές της επιχείρησης περιλαμβάνουν(τιμολόγια για καθαριστικά-πλυντήρια-προμηθευτή πρωινών). Η επιχείρηση πληρώνει τα τιμολόγια από booking.com για τις προμήθειες που πληρώνει το ξενοδοχείο στην εταιρεία κάθε μήνα για τις κρατήσεις των δωματίων στο ξενοδοχείο και στα διαμερίσματα.
4
Στο τεχνολογικό περιβάλλον η επιχείρηση ασχολείται με σύστημα κρατήσεων μέσω ιντερνέτ booking.com,expedia και το web hotelier.Ο κλασικός τρόπος από το τηλέφωνο ή πελάτες έρχονται στο ξενοδοχείο αυτοπροσώπως και κάνουν κράτηση δωματίων. Οι Τρόποι πληρωμής κρατήσεων είναι οι εξής: Απαιτείται προκαταβολή τουλάχιστον το 20% της κράτησης η αποπληρωμή γίνεται με την αναχώρηση του πελάτη με μετρητά η κάρτα. Κόβονται αποδείξεις, με μπλοκάκια δεν υπάρχει ταμειακή μηχανή μόνο στα πρωινά που σερβίρεται το πρωινό γεύμα, υπάρχει μηχάνημα συναλλαγών με κάρτα.
5
Στην τράπεζα ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης τουριστικής επιχείρησης διαθέτει λογαριασμό όπου βάζουν οι πελάτες την προκαταβολή μέσω web banking ,πρώτα ώστε να γίνει η κράτηση αν είναι τηλεφωνική η μέσω ιντερνέτ. Στόχος την επιχείρησης είναι πρώτον η καλύτερη εξυπηρέτηση παροχής υπηρεσιών στους πελάτες ,δεύτερον μια ανακαίνιση στα κτίρια της τουριστικής αυτής επιχείρησης τρίτον μια καλή αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος ,της ξενοδοχειακής μικρής οικογενειακής επιχείρησης.
6
Οι δυνάμεις που διαθέτει η συγκεκριμένη επιχείρηση όπως το brand name, η καλή τοποθεσία, οικονομικές τιμές, ο άνετος και καθαρός χώρος των δωματίων, αποτελούν σημαντικό ρόλο στην προτίμηση των πελατών. Παρόλα αυτά μια καλή και σωστή επιχείρηση ίσως αντιμετωπίζει και κάποιες αδυναμίες όπως η χαμηλή αγοραστική δύναμη, η έλλειψη χρηματοδότησης. Οι ευκαιρίες που έχει να αναλάβει η επιχείρηση για το μέλλον είναι ουκ ολίγες καθώς η επέκταση της επιχείρησης , η τεχνολογική ανάπτυξη στο τομέα της τουριστικής δραστηριότητας και η διεύρυνση δεξιοτήτων με παρακολούθηση σεμιναρίων στο προσωπικό της επιχείρησης θα βοηθήσουν πάρα πολύ την επιχείρηση.
7
Ωστόσο οι κίνδυνοι που παραμονεύουν είναι ελάχιστοι αλλά δεν παύουν να κρούουν τον κώδωνα του κίνδυνου στην επιχείρηση όπως ο υψηλός ανταγωνισμός η χαμηλή συζήτηση των υπηρεσιών της επιχείρησης, η χαμηλή εκτίμηση από τον υπεύθυνο του προσωπικού και η αύξηση των φορολογικών συντελεστών όπως το 13% του φ.π.α. Ένα άλλο ωστόσο σημαντικό κομμάτι είναι οι πελάτες που ονειρεύονται ένα δωμάτιο άνετο ευρύχωρο και καθαρό με ανέσεις και εννοείται το πρώτο που κοιτάνε οι πελάτες είναι αν η τιμή είναι οικονομική ως εξευτελιστικά χαμηλή.
8
Οι φόβοι των πελατών είναι απλοί και λογικοί μήπως αυτό το δωμάτιο που έκλεισαν δεν είναι αυτό που περίμεναν είτε δεν ταιριάζουν οι περιγραφές σε αυτό το δωμάτιο που τους είπαν στο τηλέφωνο είτε στο διαδίκτυο ίσως έκαναν λάθος κράτηση σε άλλο κατάλυμα από αυτό που ήθελαν ή άλλη εικόνα δωματίου είδαν και σε άλλο από αυτό που περίμεναν να μείνουν δωμάτιο τους έδωσαν στο κατάλυμα που είχαν κάνει κράτηση
9
Οι πελάτες χρειάζονται ανέσεις με λιγότερο κόστος θέλουν δηλαδή το ξενοδοχείο να τους παρέχει τα πάντα αλλά σε πολύ καλή οικονομική τιμή γιατί ο σκοπός που έρχονται για να μείνουν στο δωμάτιο είναι καθαρά για αναψυχή. Στο Google ψάχνουν συνήθως δωμάτιο με θέα θάλασσα τους καλοκαιρινούς μήνες σε καλή τιμή, αν έχει παρκινγκ, να μην είναι σε μακρινή απόσταση από το κέντρο. Οι πελάτες μισούν κυρίως το ξενοδοχείο να είναι μακριά από το κέντρο την κακή ποιότητα το κακό service την κακή συμπεριφορά του προσωπικού την κακή αισθητική.
10
Κυρίως τα περισσότερα χρήματα οι πελάτες τα ξοδεύουν σε αγορές τουριστικών προϊόντων, σουβενίρ, φαγητό και ποτό. Οι καινούριοι πελάτες μας φεύγουν ευχαριστημένοι από το ξενοδοχείο συνήθως περιμένουν μια μικρή έκπτωση στην τιμή ενώ οι πιο παλιοί μας πελάτες περιμένουν μια ανακαίνιση επειδή το ξενοδοχείο έχει παλιά έπιπλα βέβαια η επιχείρηση έχει ανακαινίσει την ρεσεψιόν της ,κάποιοι πελάτες δυσαρεστούνται με την τιμή αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν μπορεί να αλλάξει η τιμή κάποιοι άλλοι θέλουν ασανσέρ κάτι που δεν διαθέτει η επιχείρηση και οι πελάτες δεν δέχονται να μείνουν, συνήθως όμως διαλέγουν το πρώτο όροφο. Ακόμη η τιμή του πρωινού είναι ξεχωριστή από την τιμή του δωματίου και οι πελάτες δέχονται μόνο να πληρώσουν την τιμή του δωματίου χωρίς πρωινό όσοι θέλουν πρωινό πληρώνουν έχτρα το άτομο συνήθως 5 ευρώ.
11
Οι απαιτήσεις των πελατών μας πάντοτε θα είναι πολλές εμείς μπορούμε εν μέρη να κάνουμε πραγματικότητα το κομμάτι της πληρωμής δηλαδή μπορούμε να πραγματοποιήσουμε οικονομικές τιμές πακέτα υπηρεσία ταξί από το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο δωρεάν ξαπλώστρες για την παραλία που είναι ακριβώς δίπλα στο ξενοδοχείο να αλλάξουμε την διακόσμηση της επιχείρησης ώστε αυτό να αρέσει στους πελάτες μας και να μείνουν έκπληκτοι με το αποτέλεσμα και κυρίως να έχουν μια άνετη διαμονή στο ξενοδοχείο.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.