Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἨώς Παπακωνσταντίνου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Η επαγγελματική εκπαίδευση δια βίου μηχανισμός αντι-stress
Επιχείρησης - Εργαζόμενου
2
Το Στρες προκύπτει: Για τον εργαζόμενο ή την επιχείρηση:
Όταν αισθάνεται ότι δεν έχει τον έλεγχο των καταστάσεων Όταν δεν έχει όση εξουσία χρειάζεται για τις ευθύνες που αντιμετωπίζει Όταν κάνει – αυθαίρετες – υποθέσεις Όταν βάζει στον εαυτό του ¨πρέπει¨ και ¨κανόνες-υποχρεώσεις¨ 2
3
Το Άγχος Είναι ένα βάρος στη ψυχή και στη καρδιά είτε του εργαζόμενου είτε της επιχείρησης Είναι ο φόβος ότι κάτι θα γίνει, η αίσθηση ότι απειλείσαι π.χ. ανεργία, οικονομική κρίση Είναι να νιώθεις ότι κρίνεσαι, ελέγχεσαι (π.χ. μέτοχοι, διευθυντής, πελάτες) Είναι να πρέπει να ξεπεράσεις τους άλλους – ανταγωνισμός, να πετύχεις κάτι παραπάνω από ….τους άλλους, … Είναι να συγκρίνεσαι και να θέλεις να γίνεις, να αποκτήσεις, …. 3
4
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Ο μηχανισμός του στρες ΣΤΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
5
Πεποιθήσεις - Προσδοκίες Εργαζομένων
Οικονομικές: Αμοιβή επιβίωσης, βελτίωσης βιοτικού επιπέδου και παρακίνησης Κοινωνικές: Ανέλιξη, ρόλος/περιεχόμενο και αναγνωρισιμότητα, διαπροσωπικές σχέσεις Ψυχολογικές: Ελευθερία, εργασιακό περιβάλλον, σταδιοδρομία/φιλοδοξίες και όνειρα.
6
Πεποιθήσεις - Προσδοκίες Επιχείρησης
Οικονομικές: Κερδοφορία βιωσιμότητας, επενδύσεων ανάπτυξης και καινοτομίας Κοινωνικές: Εταιρική ευθύνη, προβολή και εταιρικές σχέσεις Ψυχολογικές: Ελευθερία, ηγεσία αγοράς και όραμα.
7
Σημάδια Αγχωτικής Κατεύθυνσης
Εργαζόμενου: Χρόνια κόπωση Θυμό για αυτούς που σας ζητούν κάτι Ευέξαπτος, κυνικός Αίσθηση ότι είστε πολιορκημένος Εκρήγνυστε για ασήμαντα πράγματα, επιθετικότητα Συχνοί πονοκέφαλοι και στομαχικές διαταραχές Αυξομειώσεις του βάρους Συχνά με μικρές – βιαστικές αναπνοές Φιλύποπτος Δακρύζετε συχνά Αίσθηση ότι κανείς δεν μπορεί να σας βοηθήσει Επιχείρησης: Προϊοντική κόπωση Κακή εξυπηρέτηση του πελάτη Αλαζονεία, ψυχρότητα Αίσθηση ότι βάλλεται από τους ανταγωνιστές Επιθετικότητα για ασήμαντα πράγματα Συχνές κρίσεις και εργασιακές αναταράξεις Αυξομειώσεις του κύκλου εργασιών Συχνές αποσπασματικές & βιαστικές ενέργειες Καχυποψία και σενάρια φανταστικών κινδύνων Σπατάλη πόρων Αίσθηση ότι κανείς δεν μπορεί να βοηθήσει 7
8
Αποτελέσματα του άγχους
Εργαζόμενου: Συχνές απουσίες, Έλλειψη ενδιαφέροντος, Χαμηλή παραγωγικότητα, Αύξηση των ατυχημάτων, Έλλειψη οργάνωσης και ανταγωνιστικότητας, Έλλειψη ικανοποίησης στη δουλειά Επιχείρησης: Συχνά λάθη στη λήψη αποφάσεων Έλλειψη οράματος και στόχων Κακής ποιότητας προϊόντα Αδυναμία ανταπόκρισης στις ανάγκες της αγοράς Έλλειψη οργάνωσης & ανταγωνιστικότητας Ζημιογόνα αποτελέσματα 8
9
Τι να κάνουμε Εργαζόμενος: Επιχείρηση: στον εαυτό μας
Παρέμβαση: στον εαυτό μας στις σχέσεις μας στο χώρο της εργασίας Επιχείρηση: Παρέμβαση: στην δομή & λειτουργία στις εταιρικές σχέσεις στην αγορά 9
10
ΠΩΣ (1) Παρέμβαση στον εαυτό μας Παρέμβαση στη δομή & λειτουργία
Προσωπική οργάνωση Αγαπώ την εργασία που κάνω Μαθαίνω άριστα τη δουλειά μου και παρακολουθώ τις εξελίξεις Αποκτώ επαγγελματική συνείδηση Μαθαίνω καινούργια πράγματα Δημιουργώ ένα σωστό δίκτυο στήριξης Παρέμβαση στη δομή & λειτουργία Αναδιοργάνωση παντού Φροντίζει τους εργαζόμενους Μαθαίνει άριστα τον ανταγωνισμό και παρακολουθεί τις εξελίξεις Αποκτώ πελατοκεντρική φιλοσοφία Επιδιώκει την καινοτομία & τη διαφοροποίηση Δημιουργεί ένα σωστό δίκτυο πωλήσεων και συνεργασιών
11
ΠΩΣ (2) Παρέμβαση στις σχέσεις μου Παρέμβαση στις εταιρικές σχέσεις
Φτιάχνω άγκυρες Προσέχω τα μηνύματα που στέλνει το σώμα Κρατώ τον θυμό υπό έλεγχο Αποφεύγω συναναστροφές με αρνητικά άτομα Συμμετέχω σε κοινωνικές δραστηριότητες εκτός εργασίας Παραιτούμαι από την ανάγκη αποδοχής απ’ όλους και για όλα Παρέμβαση στις εταιρικές σχέσεις Δημιουργεί συνεργασίες άγκυρες Προσέχει τη στιγμή της αλήθειας Αντιδρά θετικά στα αρνητικά σχόλια του πελάτη Αναπτύσσει την εταιρική κοινωνική ευθύνη Αποδέχεται και συζητά με τους ανταγωνιστές
12
ΠΩΣ (3) Στο χώρο εργασίας Στην αγορά
Μαθαίνω να χάνω μερικές μάχες - τίποτα δεν είναι οριστικό Δεν σπαταλώ το χρόνο σε δουλειές χαμηλής προτεραιότητας Εξασφαλίζω καθημερινά χρόνο σκέψης και ανασκόπησης Αποτρέπω τους άλλους να μου φορτώνουν προβλήματα Μαθαίνω από τα λάθη μου και γίνομαι καλύτερος Στην αγορά Μαθαίνει να χάνει μερικές μάχες στην αγορά - τίποτα δεν είναι οριστικό Δεν σπαταλά το χρόνο της σε θέματα χαμηλής προτεραιότητας Εξασφαλίζει καθημερινά χρόνο πληροφόρησης και ανάδρασης Επιδιώκει την ηγεσία στην αγορά Μαθαίνει από τα λάθη της και γίνεται καλύτερη
13
Αξιόπιστος Μηχανισμός η δια βίου μάθηση,
ΕΠΙΠΕΔΟ 3 Επιμόρφωση – Κατάρτιση Συνεχούς Βελτίωσης & Υποστήριξης των Αλλαγών Όταν είναι συστηματική, ολιστική και δια βίου, με άλλα λόγια: Ακολουθεί τον εργαζόμενο για όλο τον εργασιακό του βίο. Είναι στρατηγική και συνειδητή επιλογή της επιχείρησης. ΕΠΙΠΕΔΟ 2 Εκπαίδευση Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων & Σταδιοδρομίας ΕΠΙΠΕΔΟ 1 Αρχική Κατάρτιση Προσωπικού
14
Πιστοποιημένη Εκπαίδευση – Κύκλοι Σπουδών
Κατάρτιση σε βασικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που χρειάζεται το λοιπό προσωπικό του ΕΛΤΑ για την αποτελεσματική και ασφαλή υποστήριξη της παραγωγικής και εμπορικής λειτουργίας του. Ανάπτυξη Επαγγελματικών Στελεχών με δυναμικό υπόβαθρο σε συγκεκριμένο επιστημονικό – επαγγελματικό πεδίο καθώς και επαγγελματικές ικανότητες για το χειρισμό ζητημάτων των επιχειρησιακών λειτουργιών του ΕΛΤΑ. Εμπλουτισμός των Διοικητικών Στελεχών για την εξέλιξή τους στην ανώτερη και ανώτατη ιεραρχική κλίμακα με την απόκτηση του αναγκαίου υπόβαθρου και την σφαιρική αντίληψη του ΕΛΤΑ και την ανταπόκρισή τους στις απαιτήσεις του Δ΄ Κύκλου. Αρχική Εκπαίδευση Λοιπού Προσωπικού Κύκλος Α΄ Βασική Εκπαίδευση Κύκλος Β΄ Επαγ/τική Εκπαίδευση Κύκλος Γ΄ Επαγ/κή Εξειδίκευση Ενισχυτική Εκπαίδευση Κύκλος Δ΄ Ανάπτυξη Στελεχών Κατάρτιση σε βασικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που χρειάζονται τα στελέχη για την αποτελεσματική και ασφαλή εκτέλεση της εργασίας. Δημιουργία του αναγκαίου υπόβαθρου για την εξέλιξή του στον ΕΛΤΑ. Δημιουργία Εξειδικευμένων Επαγγελματικών Στελεχών σε εξειδικευμένα πεδία της επαγγελματικής τους οικογένειας και τα οποία αποτελούν τον κύριο κορμό των καθηκόντων τους στον ΕΛΤΑ. Ανάπτυξη Στελεχών Διοίκησης τα οποία όχι μόνο αναπτύσσουν διοικητικές ικανότητες και γνωρίζουν σφαιρικά τον ΕΛΤΑ αλλά μπορούν και να ηγούνται.
15
«Σχολή» Πωλήσεων Τομεάρχης Πωλήσεων Π.Δ. Τομεακός Διευθυντής Κ.Κ.
Area Manager 3ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων 2ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων Account Manager & Key Account Manager Προϊστάμενος Εμπορικού Καταστήματος 1ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων Υπάλληλος Θυρίδας Καταστήματος Υπάλληλος Θυρίδας Ειδικού Έργου Καταστήματος
16
«Σχολή» Διανομής Τομεάρχης Ταχ. Λειτ. Π.Δ.
Τομεακός Διευθυντής Κεν. Ειδ. Μονάδας Διανομής 3ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων Προϊστάμενος Ειδικής Μονάδας Διανομής 2ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων Υπάλληλος Γραμμής Παραγωγής Ειδικής Μονάδας Διανομής 1ο Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων 16
17
Η συμβολή της επαγγελματικής εκπαίδευσης
Για το stress του εργαζομένου: Ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης Ελαχιστοποίηση του φόβου στην αλλαγή Εμπλουτισμό των επαγγελματικών προσόντων (πολυειδίκευση) Σιγουριά από την πρόσβαση στη γνώση Ικανοποίηση προσδοκιών καριέρας Για το stress της επιχείρησης: Ενδυνάμωση του ηγετικού της προφίλ Γρήγορη προσαρμογή στην αλλαγή στον ανταγωνισμό Βιωσιμότητα με αύξηση των μεριδίων της αγοράς Καινοτομία και διαφοροποίηση Επίτευξη επιχειρηματικών στόχων
18
Η αρχιτεκτονική του συστήματος
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ & ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ & ΙΔΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ «ΜΑΘΑΙΝΕΙ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
19
Η συμβολή της νέας τεχνολογίας & μεθοδολογιών
Για το stress του εργαζομένου: Έλεγχος χρόνου, τρόπου και ρυθμού Ελαχιστοποίηση του φόβου μήπως εκτεθεί Ελευθερία επιλογής και σεβασμός στη προσωπική ζωή Περιορισμός τραυμάτων μαθητικής ζωής Εστίαση στις δικές του ανάγκες Για το stress της επιχείρησης: Έλεγχος υπηρεσιακών δυσλειτουργιών Ελαχιστοποίηση του φόβου έλλειψης πόρων για εκπαίδευση Βελτιστοποίηση του χρόνου επίτευξης των αλλαγών Περιορισμός των αστοχιών του παρελθόντος Δημιουργία θετικού κλίματος στο εργασιακό περιβάλλον.
20
Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας
Υπάρχουν πολλές γέφυρες για μια καλύτερη ζωή. Η Γνώση συμβαίνει να είναι η πιο αξιόπιστη!!! Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.