Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈληκτώ Βυζάντιος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 2015-16 Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
2
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Το θέμα μας ήταν: «Η ασφάλεια στα διαδικτυακά παιχνίδια», διότι σε αυτή την ηλικία τα περισσότερα παιδιά, έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και παίζουν σε αυτό, χωρίς να ξέρουν τους κινδύνους που εγκυμονεί.
3
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Τα παιδιά αναφέρουν τι γνωρίζουν για τη χρήση του Ίντερνετ. Παίζουμε παιχνίδια Βλέπουμε ταινίες Παίρνουμε πληροφορίες Κάνουμε έρευνα αγοράς Ακούμε τραγούδια Εκτυπώνουμε ζωγραφιές Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
4
ΘΕΤΙΚΑ & ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Καταγράψαμε στον πίνακα τις απόψεις των παιδιών για το ποια θεωρούν πως είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά της χρήσης του διαδικτύου.
5
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τα παιδιά ζωγραφίζουν εικόνες & κόμικς για τα θετικά και αρνητικά του διαδικτύου.
8
Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Παρακολουθήσαμε το Video από το You Tube, ώστε να αντιληφθούν τα παιδιά τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από τους άγνωστους με τους οποίους έρχονται σε επαφή μέσω ίντερνετ.
9
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Παρακολούθησαν ένα video, φτιαγμένο από τους μαθητές του ΣΤ2 του 6ου Δ Σχ Πύργου, για το πώς να αποφεύγουν να δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε αγνώστους στο διαδίκτυο.
10
WILD WEB WOODS Έπαιξαν το Wild Web Woods, ένα παιχνίδι του συμβουλίου της Ευρώπης, που με παιγνιώδη τρόπο δίνει συμβουλές για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
11
ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ Είδαν πως δεν είναι όλα τα παιχνίδια αθώα & πως πρέπει να ζητούν βοήθεια από κάποιον ενήλικα που εμπιστεύονται.
12
Prepaid Paysafe card Κάποια παιδιά αγοράζουν παιχνίδια ή καλύτερα όπλα για να περάσουν σε μεγαλύτερες πίστες. Μιλήσαμε για την προπληρωμένη κάρτα paysafe. Αυτός είναι ένας ασφαλής τρόπος για ηλεκτρονικές αγορές, χωρίς να δίνει κανείς αριθμό λογαριασμού ή πιστωτική κάρτα.
13
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 2Ο Δ.Σ. ΣΕΡΡΩΝ
Ήρθαμε σε επαφή με τα παιδιά της Γ΄ τάξης του 2ου ΔΣ Σερρών. Είχαν το ίδιο θέμα με εμάς και αποφασίσαμε να συνεργαστούμε. Αποφάσισαν τα παιδιά να κάνουν μια έρευνα, για να δουν τι γνώριζαν για το διαδίκτυο και μετά να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα.
14
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Αφού εκτυπώσαμε, συμπληρώσαμε το ερωτηματολόγιο που μας έστειλαν τα παιδιά από τις Σέρρες. Συγκεντρώσαμε τα δεδομένα και κανονίστηκε μια διαδικτυακή συνάντηση μέσω skype.
15
1ο Skype: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
16
Συγκριτικά αποτελέσματα της έρευνας μεταξύ των μαθητών της Γ2 τάξης του ΔΣ Αρναίας και της Γ τάξης του 2ου ΔΣ Σερρών Στο Γ2 Αρναίας φοιτούν 15 μαθητές , από οικογένειες μέσου βιοτικού επιπέδου και μέσης ή ανώτερης εκπαίδευσης. Ζουν σε μια μικρή κωμόπολη με περιορισμένες εξωσχολικές δραστηριότητες. Στη Γ τάξη του 2ου ΔΣ Σερρών φοιτούν 13 μαθητές, από οικογένειες χαμηλού βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου. Ζώντας στην πόλη των Σερρών, έχουν περισσότερες επιλογές εξωσχολικών δραστηριοτήτων.
17
Ανακαλύψαμε πως όλα παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο.
Τα παιδιά στην Αρναία έχουν ίντερνετ στο σπίτι, σταθερούς Η/Υ, και τάμπλετ. Τα παιχνίδια που προτιμούν είναι αστεία, με ζωάκια , ενώ δεν προτιμούν αυτά με κλέφτες κι αστυνόμους. Παίζουν λίγες μέρες της εβδομάδας στο διαδίκτυο και οι γονείς τα ελέγχουν και δεν τους επιτρέπουν να αφιερώνουν πολύ χρόνο στα διαδικτυακά παιχνίδια και την τηλεόραση. Τους στερούν το παιχνίδι ως τιμωρία και τα περισσότερα προτιμούν τις περισσότερες φορές να βγαίνουν με φίλους, παρά να παίζουν μόνοι τους στο σπίτι. Δεν βρίσκουν ως διέξοδο το παίξιμο στο διαδίκτυο όταν είναι στεναχωρημένοι. Δεν πήγαν ποτέ σε «Ίντερνετ καφέ» και συμπέραναν πως συμβαίνει διότι δεν υπάρχει κάποιο στην περιοχή. Πιστεύουν επίσης πως το διαδίκτυο κρύβει κινδύνους και πρέπει να είναι προσεκτικοί.
18
Τα παιδιά του 2ου Σερρών δεν έχουν στην πλειονότητά τους ίντερνετ στο σπίτι.
Τα περισσότερα παίρνουν το κινητό των γονέων τους και έχουν δικό τους κινητό και τάμπλετ. Τα παιχνίδια που προτιμούν είναι αυτά με κλέφτες κι αστυνόμους, ποδόσφαιρο, τρομακτικά με σκοτωμούς ενώ δεν προτιμούν τα αστεία. Παίζουν κάθε μέρα στο διαδίκτυο από 2-4 ώρες. Οι γονείς τούς επιτρέπουν να αφιερώνουν πολύ χρόνο στα διαδικτυακά παιχνίδια και την τηλεόραση (μέχρι και 6 ώρες) χωρίς να τους μαλώνουν γι΄αυτό. Δεν τους στερούν το παιχνίδι ως τιμωρία και το 50% προτιμά να βγαίνει με φίλους ενώ το άλλο 50% προτιμά να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια στο σπίτι. Βρίσκουν ως διέξοδο το παίξιμο στο διαδίκτυο όταν είναι στενοχωρημένοι. Πηγαίνουν σε «Ίντερνετ καφέ» από πολύ μικροί και συμπέραναν πως αυτό συμβαίνει διότι έχουν εύκολη πρόσβαση. Πιστεύουν επίσης πως το διαδίκτυο δεν κρύβει κινδύνους
19
2ο Skype: Κατασκευή καρτέλας συμβουλών.
Αποφάσισαν να φτιάξουν μαζί καρτέλες με συμβουλές, τις οποίες ανάρτησαν στους διαδρόμους και τον πίνακα ανακοινώσεων των δύο σχολείων.
20
Έντυπο ενημερωτικό υλικό για τους γονείς
Από το sch.gr κατεβάσαμε υλικό, το οποίο ανατυπώσαμε και με αυτό, τα παιδιά έγιναν επιμορφωτές των γονέων τους. Έτσι οι γονείς ενημερώθηκαν για τους κινδύνους του διαδικτύου, πώς να αποφεύγουν ή να αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις, ώστε να μπορούν να προστατέψουν τα παιδιά και τον εαυτό τους πιο αποτελεσματικά.
21
Αποτίμηση Τα παιδιά απόλαυσαν την έρευνα, το παιχνίδι, τα βίντεο που παρακολούθησαν, τις καρτέλες με τις συμβουλές προς τους συμμαθητές τους, αλλά πάνω από όλα χάρηκαν τη συνεργασία με τα παιδιά των Σερρών. Συνειδητοποίησαν ότι το διαδίκτυο είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, αλλά χρειάζεται γνώση και συνετή χρήση, ώστε να είναι και ασφαλές.
22
Η δασκάλα της Γ2 τάξης Τρικαλιώτη Μαρία 2015-2016
Η ομάδα του Γ2 ΔΣ Αρναίας Η δασκάλα της Γ2 τάξης Τρικαλιώτη Μαρία
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.