Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑοιδή Ζέρβας Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ
2
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η πιο διαδεδομένη ερμηνεία του Μάνατζμεντ στην ελληνική είναι οργάνωση και διοίκηση Είναι η συνολική διαδικασία, με τη βοήθεια της οποίας συγκεκριμένες δραστηριότητες εκτελούνται αποτελεσματικά δια μέσου άλλων ανθρώπων
3
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Προγραμματισμός Οργάνωση Διεύθυνση Στελέχωση Έλεγχος
4
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ Δ.Σ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΠΟΥΤΙΚ
5
ΧΟΡΗΓΙΑ Δικαίωμα χρήσης του λογότυπου, ονόματος, σήματος Δικαίωμα της αποκλειστικής συσχέτισης με ένα γεγονός Δικαίωμα χρήσης τίτλων “Επίσημος χορηγός” Δικαίωμα χρήσης προωθητικών ενεργειών Δικαίωμα χρήσης δημοσιότητας, διαφήμισης
6
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙNΓΚ Μάρκετινγκ είναι η λειτουργία των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης – αθλητικού σωματείου, που κατευθύνει τη ροή των προϊόντων και των υπηρεσιών από τον παραγωγό προς τον καταναλωτή (φίλαθλοs)
7
TA 5 “ P ” TOY ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Product = προϊόν Price = κοστολόγηση-τιμή Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση Public relations = δημόσιες σχέσεις
8
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Παίκτες Εγκατάσταση Κανόνες Τεχνικές ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα Εισιτήρια Μουσική-videos Στατιστική Μασκότ
9
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ο αγώνας Οι παίκτες Το αθλητικό υλικό-ιματισμός Καινοτομία και δημιουργικότητα Εγκαταστάσεις Προσωπικό Εισιτήρια Έντυπα Οργάνωση
10
Η ΧΟΡΗΓΙΑ Είναι η απόκτηση του δικαιώματος της συσχέτισης με ένα προϊόν ή γεγονός ώστε να αξιοποιήσει τα κέρδη που προκύπτουν από αυτή τη συσχέτιση
11
Αύξηση της δημοσιότητας Αλλαγή και παρακίνηση της δημόσιας γνώμης ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Δημιουργία σχέσης με την ομάδα στόχο Βελτίωση της κοινωνικής γνώμης Χτίσιμο καλού όνόματος Αύξηση των οφελών από τα ΜΜΕ Κέρδος από το μερίδιο αγοράς και τις πωλήσεις
12
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ Ο υποστηρικτής έχει την δυνατότητα να προβληθεί μέσω: 1. Περιμετρικής διαφήμισης 1. Περιμετρικής διαφήμισης 102 μ. με το σύστημα τεχνολογίας LED
13
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 2. Ηχητικών μηνυμάτων 2 μηνύματα πριν την έναρξη και ένα στο ημίχρονο
14
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 3. Μatrix Προβολή στο φωτεινό πίνακα 2 μηνυμάτων πριν την έναρξη του αγώνα και 1o στο ημίχρονο
15
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 4. Σημαίες Δυνατότητα τοποθέτησης σημαίας σε ειδικούς ιστούς στις κερκίδες των γηπέδων.
16
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 5. Σηματοδότηση θυρών α) Τοποθέτηση banners-τύπου «Λάβαρο» στην εξωτερική πλευρά του γηπέδου.
17
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ β) Στην εσωτερική πλευρά της εισόδου της κερκίδας
18
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ γ) Στην εξωτερική πλευρά της φυσούνας των αθλητών
19
ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 6. Σταθερές πινακίδες 6. Σταθερές πινακίδες Στην μη τηλεοπτική πλευρά του γηπέδου τύπου Champion’s League Στην μη τηλεοπτική πλευρά του γηπέδου τύπου Champion’s League
20
ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ 1.Χορηγός αγώνα Με μόνιμη εμφάνιση στo φωτεινό πίνακα, ειδικό ηχητικό μήνυμα πριν την εκφώνηση των συνθέσεων
21
ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ Πάνελ λογοτύπου:στη boutique της ομάδας Στην είσοδο των γραφείων της ΠΑΕ
22
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ INTERNET (banner και hyperlink στο site των υποστηρικτών )
23
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Εφημερίδες Διάσταση: 6στηλο Χ 5,4 Αριθμός καταχωρήσεων: 200 Θέση: Σελίδα ΠΑΟΚ Ημέρες: 1 ΚΤΧ ΚΥ ή ΔΕ &3 ΤΡ-ΣΑ Κόστος: 80.000 €
24
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ραδιόφωνο Διάρκεια μηνύματοςέως 30’’ Διάρκεια μηνύματοςέως 30’’ Αριθμός μηνυμάτων 1.500 Αριθμός μηνυμάτων 1.500 Κόστος 45.000,00 € Κόστος 45.000,00 €
25
Επίσης ο υποστηρικτής μέσω ενός πάνελ θα προβάλλεται με: 1. Καταχωρήσεις Χορηγία του ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ μετά από κάθε επίσημο αγώνα της ομάδας σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Επίσης ο υποστηρικτής μέσω ενός πάνελ θα προβάλλεται με: 1. Καταχωρήσεις Χορηγία του ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ μετά από κάθε επίσημο αγώνα της ομάδας σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης
26
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 2. Πάνελ λογοτύπων Στα σημεία που δίνονται οι συνεντεύξεις από τους παίκτες και από τον προπονητή Στα σημεία που δίνονται οι συνεντεύξεις από τους παίκτες και από τον προπονητή 3. Πάνελ λογοτύπων 3. Πάνελ λογοτύπων Σε όλες τις εκδηλώσεις της ομάδας/διοίκησης
27
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ στο χώρο του γηπέδου στο χώρο του γηπέδου στο χώρο της μπουτίκ στο χώρο της μπουτίκ σε συνεργασία με το περιοδικό ΠΑΟΚ σε συνεργασία με το περιοδικό ΠΑΟΚ στο επίσημο site του ΠΑΟΚ στο επίσημο site του ΠΑΟΚ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.