Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα 6062200800064 Τοπαλίδου Σαββίνα 6062200800085 Χαραμπάτη Σωτηρία 6062200800095 Κιούση Μαργαρίτα 6062200800029 Μάθημα: Σεμινάριο Αθλητικού Μάνατζμεντ Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ουρανία Βρόντου

2 ΟΡΑΜΑ Η Manchester United επιθυμεί να είναι ηγέτης στο χώρο της και να αντιμετωπίζεται ως πρότυπο ομάδας, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. ΑΠΟΣΤΟΛΗ Η Manchester United καινοτομώντας, αφοσιώνεται στην εξέλιξη και ανάπτυξη της προστασίας του brand της, διατηρώντας παράλληλα την αγωνιστική της επιτυχία. Eπεκτείνοντας τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες ενισχύει οικονομικά το Group.

3 ΣΚΟΠΟΙ – ΣΤΟΧΟΙ Πρωταρχικός στόχος της Manchester United είναι οι φίλαθλοι να βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα της «κυλιόμενης σκάλας», αξιοποιώντας όλες τις υπηρεσίες που τους παρέχονται. Ουσιαστικά η ομάδα επιθυμεί οι φίλαθλοί της να είναι εντατικοί ασκούμενοι, άκρως πληροφορημένοι για τις δραστηριότητες και τα νέα της, πιστοί πελάτες των προϊόντων merchandising της καθώς και να αξιοποιούν όλους τους χώρους του γηπέδου.

4 ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διαχείριση Πωλήσεων Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων Λειτουργία Προώθησης Ανάλυση Τιμολόγησης Δημόσιες Σχέσεις

5 Αναφορές Πωλήσεων: καταγραφή αριθμητικών δεδομένων των πωλήσεων, πληροφόρηση & εξέλιξη αρχών και διαδικασιών που τις διέπουν Ανάλυση Πωλήσεων: εντοπισμός δυνατών & αδύνατων σημείων, προσδιορισμός κατάλληλων αποφάσεων Προβλέψεις Πωλήσεων: εντοπισμός ζημιών, επιβεβαίωση ορθών-αποδοτικών πρακτικών που οδήγησαν σε κέρδη Στρατηγικές Βελτίωσης Πωλήσεων: συνεχής ανατροφοδότηση λειτουργίας πωλήσεων (αποφυγή λαθών - εφαρμογή νέων τακτικών) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

6 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Εγγραφή μελών one united με παροχή προνομίων Ιστοσελίδα με πληροφορίες & φόρμες επικονωνίας (μεταφρασμένη σε πολλές γλώσσες) Υπηρεσία MU mobile Περιοδικό MU Εστιατόρια - καφέ Red Cafe

7 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ Αλυσίδα καταστημάτων σε όλο τον κόσμο Συνεργαζόμενα καταστήματα Έκδοση πισωτικής κάρτας Πακέτα ταξιδιών σε αγώνες εκτός έδρας Οργάνωση τουρνουά τους θερινούς μήνες - Asia Tour Oργανωμένος ιστότοπος = προβολή συνόλου ομάδας Περιοδικό με συλλεκτικό υλικό (αυτόγραφα αφίσες κτλ)

8 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Εισητήρια Εισητήρια διαρκείας Εισητήρια Asia Tour (διακύμανση τιμολόγησης ανάλογα την χώρα) Προϊόντα merchandising Αγορές μέσω web site

9 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Παίκτες – αστέρες Προσέγγιση φιλάθλων ασιατικών χωρών μέσω Asia Tour Μεταφρασμένο site σε πολλές γλώσσες Forum ανάρτησης σχολίων που ανήκει στο επίσημο site Εστιατόρια - καφέ προσαρμοσμένα στο ύφος και τα χρώματα της ομάδας (χώρος αναψυχής) Διοργάνωση και συμμετοχή σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις Σύνδεση ομάδας με χορηγούς - ονόματα αποδεκτά από μεγάλο μέρος κοινού Ίδρυμα ομάδας, άθληση -> βελτίωση πιοιότητας ζωής

10 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Merchandising Licensing Ποδοσφαιριστές-αστέρες

11 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ- ΣΧΟΛΙΑ Αναγνωρισιμότητα και επιτυχία του brand name Δημόσιες σχέσεις & τμήμα μαρκετινγκ Ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα στο εσωτερικό του τμήματος Άνοιγμα της ομάδας στην ασιατική αγορά Οπτική ως επιχειρήση παρά αθλητικής ομάδας Να αποτελέσει και πάλι αθλητικό πρότυπο ποδοσφαιρικής ομάδας

12 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  Κωνσταντίνος Αλεξανδρής, ‘‘Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ’’, Θεσσαλονίκη 2010, Εκδόσεις Χριστοδουλίδη Internet: http://www.manutd.com, επίσημη ιστοσελίδα της Manchester United http://www.manutd.com http://www.Google.com http://scholar.Google.com


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google