Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΆκανθα Λούλης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας
2
Σύνοψη αγοράς Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές, τις μεταβολές στην αγορά, το κόστος, την τιμολόγηση ή τον ανταγωνισμό
3
Ορισμός προϊόντος Περιγράψτε το προϊόν ή την υπηρεσία που διατίθεται στην αγορά
4
Ανταγωνισμός Το ανταγωνιστικό τοπίο Παρουσιάστε μια επισκόπηση των ανταγωνιστικών προϊόντων, των δυνατών τους σημείων και των μειονεκτημάτων τους Εξετάστε κάθε ανταγωνιστικό προϊόν σε σχέση με το νέο προϊόν
5
Τοποθέτηση Τοποθέτηση προϊόντος ή υπηρεσίας Έκθεση η οποία ορίζει το προϊόν στα πλαίσια της αγοράς και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα με την πάροδο του χρόνου Δέσμευση προς τον καταναλωτή – Έκθεση που συνοψίζει τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας για τον καταναλωτή
6
Στρατηγικές επικοινωνίας Μηνύματα από το κοινό Δημογραφικά στοιχεία των πελατών - στόχων
7
Συσκευασία και ολοκλήρωση Συσκευασία προϊόντος Συζητήστε θέματα μορφής, τιμολόγησης, εμφάνισης και στρατηγικής Συζητήστε για θέματα ολοκλήρωσης για στοιχεία που δεν αποστέλλονται απευθείας με το προϊόν Εμπορεύματα πελατών (COG) – Συνοψίστε το κόστος των αγαθών και τη χρέωση υψηλού επιπέδου των υλικών
8
Στρατηγικές προώθησης Σχέδιο προώθησης Εάν το προϊόν έχει ανακοινωθεί Προϋπολογισμός προώθησης Εφοδιάστε το υποστηρικτικό υλικό με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον προϋπολογισμό για αναθεώρηση
9
Δημόσιες σχέσεις Στρατηγική και εκτέλεση Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων Κύρια σημεία του σχεδίου δημοσίων σχέσεων Δημιουργήστε ένα εφεδρικό σχέδιο δημοσίων σχέσεων συμπεριλαμβανομένων ημερολογίων, ομιλιών, χρονοδιαγραμμάτων συσκέψεων, κ. λ. π
10
Διαφήμιση Στρατηγική και εκτέλεση Επισκόπηση στρατηγικής Επισκόπηση μέσων επικοινωνίας και συγχρονισμού Επισκόπηση εξόδων διαφήμισης
11
Άλλες μέθοδοι προώθησης Άμεσο μάρκετινγκ Επισκόπηση στρατηγικής, μέσων και συγχρονισμού Επισκόπηση στόχων, σκοπών και προϋπολογισμού Μάρκετινγκ άλλων εταιρειών – Διακανονισμοί κοινού μάρκετινγκ με άλλες εταιρείες Προγράμματα μάρκετινγκ – Άλλα προγράμματα προώθησης
12
Τιμολόγηση Τιμολόγηση Συνοψίστε συγκεκριμένες μεθόδους τιμολόγησης ή στρατηγικές τιμολόγησης Συγκρίνετε με παρόμοια προϊόντα Πολιτικές Συνοψίστε τις πολιτικές που σχετίζονται με την κατανόηση των κύριων θεμάτων τιμολόγησης
13
Διανομή Στρατηγικές διανομής Κανάλια διανομής Συνοψίστε τα κανάλια διανομής Διανομή μέσω καναλιού Παρουσιάστε το ποσοστό της διανομής που θα διανέμεται από κάθε κανάλι - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γράφημα πίτας
14
Κάθετες αγορές / Τμήματα Ευκαιρίες κάθετων αγορών Συζητήστε για συγκεκριμένες ευκαιρίες τμημάτων αγοράς Υποδείξτε στρατηγικές διανομής για αυτές τις αγορές ή τμήματα Επισημάνετε το ρόλο του συνεργάτη από άλλη εταιρεία στη διανομή σε κάθετες αγορές
15
Διεθνής Διεθνής διανομή Παρουσιάστε στρατηγικές διανομής Συζητήστε θέματα που αφορούν τη διεθνή διανομή Στρατηγική διεθνούς τιμολόγησης Θέματα προσαρμογής Επισημάνετε τις προδιαγραφές για τα διάφορα τοπικά προϊόντα
16
Δείκτες απόδοσης Στόχοι πρώτου έτους Στόχοι επόμενων ετών Μέτρο επιτυχίας / αποτυχίας Απαιτήσεις για επιτυχία
17
Χρονοδιάγραμμα Κύρια σημεία 18 μηνου χρονοδιαγράμματος Συγχρονισμός Απομονώστε τα σημεία που εξαρτώνται από το συγχρονισμό και είναι κρίσιμα για την επιτυχία
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.