Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚαλλικράτης Αβραμίδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου
2
Η έννοια Η ευκαιρία Πιθανά αποτελέσματα Έγκαιρη απογραφή προϊόντων λιανικής πώλησης Μειωμένα γενικά έξοδα Αυξημένη ικανοποίηση καταναλωτή [Κείμενο] Συνοπτική ενημέρωση στελεχών Θέση λογότυπου
3
Επισκόπηση τρέχοντων προϊόντων και κερδών Έρευνα πωλήσεων 2007 Προτεινόμενα νέα προϊόντα Κόστος απόδοσης και προβλέψεις επενδύσεων Όροι και προϋποθέσεις Στρατηγική και προγραμματισμός Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ Ερωτήσεις και Απαντήσεις Τι θα καλύψουμε σήμερα Θέση λογότυπου
4
Κάμπινγκ Τσάντες χειρός Σακίδια ημέρας Οικογενειακές σκηνές κάμπινγκ Φουσκωτά στρώματα ύπνου Σακίδια πλάτης Σκεύη μαγειρικής Αεροστεγή δοχεία φαγητού Ορειβασία Ζώνες πρόσδεσης Παπούτσια ορειβασίας Κράνη Προστατευτικά γάντια Σακίδια με λουριά Κρίκοι πρόσδεσης Γκέτες Τα τρέχοντα προϊόντα μας Θέση λογότυπου
5
200520062007 Έσοδα10.127.750.0 Κόστος αγαθών1.83.14.6 Μεικτό κέρδος8.324.645.4 Συνολικά έξοδα3.38.115.3 Κέρδος προ φόρων 5.2716.530.1 Κέρδος προ φόρων ως ποσοστό εσόδων 64.6%59.6%60.2% Κέρδη προηγούμενου έτους (σε εκατομμύρια) Θέση λογότυπου
6
Πελάτες › Το 2008 προβλέπεται ότι θα προσελκυθούν 920.700 νέοι πελάτες › 27% των νέων πελατών εξακολούθησαν να είναι πελάτες Συναλλαγές › Μέσος όρος συναλλαγή πωλήσεων = $52,17 › Εκτός ενός αγαθού προς πώληση, το 75% των πελατών αγόρασαν τουλάχιστον ένα αγαθό που δεν ήταν προς πώληση Έρευνα πωλήσεων 2008 Θέση λογότυπου
7
Εξοπλισμός επιβίωσης Αθλητική ένδυση Ένδυση για την ύπαιθρο Ποδήλατα για την ύπαιθρο Εξοπλισμός ψαρέματος Κανό και ατομικές βάρκες κωπηλασίας Προτεινόμενα νέα προϊόντα Θέση λογότυπου
8
Κόστος απόδοσης σε προβλέψεις επενδύσεων Θέση λογότυπου
9
Όροι και προϋποθέσεις #1 Όροι και προϋποθέσεις #2 Όροι και προϋποθέσεις #3 Όροι και προϋποθέσεις #4 Όροι και προϋποθέσεις #5 Όροι και προϋποθέσεις Θέση λογότυπου
10
Στρατηγική › Τακτική #1 › Τακτική #2 › Τακτική #3 Στρατηγική Θέση λογότυπου
11
Υιοθέτηση σχεδίου 3Q08 Υλοποίηση 4Q08 Αξιολόγηση 3Q09 Προσαρμογή 4Q09 Χρονοδιάγραμμα Θέση λογότυπου
12
Ταχύτερη επίτευξη πωλήσεων Τρέχουσες σύνθετες ιδέες γρήγορα και με σαφήνεια Αξιοποίηση πληροφοριών βάσεων δεδομένων (πωλήσεις, τοποθεσίες πελατών, κ.λπ.) Ανάγκες πωλήσεων και μάρκετινγκ Θέση λογότυπου
13
Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5 Ταχύτερη επίτευξη πωλήσεων Θέση λογότυπου
14
Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5 Τρέχουσες σύνθετες ιδέες γρήγορα και με σαφήνεια Θέση λογότυπου
15
Ανάγκη και λύση #1 Ανάγκη και λύση #2 Ανάγκη και λύση #3 Ανάγκη και λύση #4 Ανάγκη και λύση #5 Αξιοποίηση πληροφοριών βάσεων δεδομένων Θέση λογότυπου
16
Ερωτήσεις και Απαντήσεις Θέση λογότυπου
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.