Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυτύχιος Μαρκόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
«Στο δρόμο για την αειφορία»
2
Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43. Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας. Έχει πλούσια συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα
3
Πλούσια συμμετοχή σε προγράμματα Περιβαλλοντικά,Πολιτιστικά & Αγωγής Υγείας, Βιβλία σε ρόδες- προαγωγή φιλαναγνωσίας Συνεργασία με φορείς όπως: Action Aid Unicef Ερυθρός Σταυρός Φιλόπτωχο ενορίας Εμπλοκή και συνεργασία τάξεων σε διάφορες δράσεις, Πρόγραμμα Μελίνα Η Τέχνη ως μέρος της μαθησιακής διαδικασίας, Χρήση των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη, Συμμετοχή στο European School Radio, Ευαισθητοποίηση για Cyberbulling, Ενασχόληση με τον σχολικό εκφοβισμό,
6
Συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου σε αποφάσεις για την προώθηση ζητημάτων του σχολείου. Τακτικοί Σύλλογοι διδασκόντων. Συλλογικές αποφάσεις. Ηλεκτρονική επικοινωνία και ενημέρωση. Αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακά ή προβλήματα συμπεριφοράς Στενή επικοινωνία με γονείς. ΛειτουργίαΤμήματo ς Ένταξης, παράλληλη στήριξη, ειδικό βοηθητικό προσωπικό. Συνεργασία με κοινωνικό λειτουργό και άλλους φορείς (ΚΕΔΔΥ, Κ.Ψ.Υ., χωριά SOS, κ.ά.) Ενεργοποίηση & συμμετοχή μαθητών στην οργάνωση της σχολικής ζωής Διοργάνωση παζαριού για ενίσχυση παιδιών Τρίτου κόσμου (Action Aid) με δική τους πρωτοβουλία. Εκδήλωση επιθυμίας μαθητών διαμόρφωσης σχολικής αίθουσας σε βιβλιοθήκη.
7
Καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου σε καινοτόμα προγράμματα. Πολλαπλές συμπράξεις τάξεων σε προγράμματα και λοιπές δράσεις. Εφαρμογή ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στην Ε΄2 τάξη. Εναλλακτικές προσεγγίσεις μάθησης, όπως στο μάθημα της Ιστορίας. Εμπλουτισμός της μαθησιακής διαδικασίας με τη διάχυτη χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
8
Το σχολείο μας, ως Πρεσβευτής του Ασφαλούς Διαδικτύου, συμμετέχει σε δράσεις που αφορούν τον διαδικτυακό εκφοβισμό και την αντιμετώπισή του. Οι μαθητές δημιούργησαν ενημερωτικές αφίσες Και τις ανάρτησαν στην αυλή του σχολείου.
9
Συνδιδασκαλία των δυο τμημάτων της ΣΤ΄τάξης στις Φυσικές Επιστήμες
10
Η μουσική....
11
1. Οι μαθητές της Ε΄τάξης ερεύνησαν τα αρχεία του σχολείου. Ιστορία-ταυτότητα σχολείου 2. Ήρθαν σε επαφή με υλικό και φωτογραφίες παλαιότερων τάξεων.
12
3. Πήραν συνεντεύξεις από απόφοιτους μαθητές και δασκάλους. 4. Κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους, δημιούργησαν την «Ιστορία του σχολείου από τις φωτογραφίες» και την παρουσίασαν στην Δ΄και ΣΤ΄1&2.
13
Ανάγνωση έργων τέχνης από τις τάξεις Γ΄και ΣΤ΄1&2. Παραγωγή πρωτότυπου υλικού. “Guernica” Δημιουργία μουσείου μέσα στην τάξη από τους μαθητές της Γ΄τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας. Γιορτή της Α΄τάξης με θέμα την Αλφαβήτα.
14
Οι μαθητές της Β΄τάξης έρχονται σε επαφή με την αφηγηματική τέχνη και το παραμύθι, Γνωρίζουν τα λαογραφικά στοιχεία της οικογένειας, του σχολείου της, γειτονιάς, Αναπαράγουν μύθους και παραμύθια και δημιουργούν δικά τους πρωτότυπα έργα.
15
Οι μαθητές της Δ΄τάξης κατασκεύασαν μακέτα-κάτοψη του σχολείου με καταγραφή υλικού και ανθρώπινου δυναμικού. Και προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, δημιούργησαν το σχολείο των ονείρων τους!
16
Σε μια προσπάθεια αισθητικής αναβάθμισης των κοινόχρηστων χώρων οι μαθητές της ΣΤ΄ και της Α΄ τάξης ξεκίνησαν διαδικασίες δημιουργίας «πράσινων ορόφων» Οι μαθητές της Α΄τάξης, αφού ενημερώθηκαν για τα φυτά, τις λειτουργίες και τις ανάγκες τους, έσπειραν σποράκια και με αγάπη και φροντίδα περιμένουν να μεγαλώσουν για να τα μετεμφυτεύσουν σε εξωτερικούς χώρους με τους μεγαλύτερους συμμαθητές τους.
17
Επιπλέον, στα πλαίσια αναδιαμόρφωσης αιθουσών διδασκαλίας, το εργαστήριο πληροφορικής μεταμορφώθηκε σε έναν ευέλικτο χώρο που στεγάζει και το μάθημα τη μουσικής
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.