Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ 6)

2 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Α) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΙΩΝ, Β) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Η’ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΚΑΙ Γ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣΚΑΡΑ. ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ. ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΧΡΩΜΑ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ (ΤΟΝΟΣ, ΕΝΤΑΣΗ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ Κ.Α.).

3 ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟΥ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΛΕΕΙ ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΑΘΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΤΗ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΝΩ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ, ΤΗ ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ Η’ ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΚΑΙ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΑΝ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Η ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΙΟ ΠΥΚΝΕΣ, ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΕΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ.

4 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΙΑ Η’ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΚΙΕΣ. ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΣΚΙΑ, ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΧΡΩΜΑ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΒΑΘΟΣ Η’ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΓΚΟ. ΕΝΩ, ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΔΥΟ Η’ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ Η’ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

5 ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΟΠΟΙ
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΟΠΟΙ. ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ, Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

6 ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΣΚΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΣΚΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΦΩΣ, ΧΡΩΜΑ Η’ ΒΑΘΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΣΚΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ «ΠΡΗΣΜΕΝΟ» ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ «ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΥ» ΜΑΤΙΟΥ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.

7 ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΓΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΣΚΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΝΟΔΙΚΗ ΓΩΝΙΑ .ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ, ΠΙΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΚΟΣ.

8 ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΚΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 2/3 ΤΟΥ. ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ V, ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Η ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ V. Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΛΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΓΩΝΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ.

9 ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΚΕ ΠΙΝΕΛΑΚΙ, ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΛΟΞΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ. ΣΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΚΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΟΝΙΣΕΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΚΕ ΠΙΝΕΛΟ ΣΚΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ V ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.

10 ΤΡΙΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΚΙΑ Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΣΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΚΙΑ, ΟΧΙ ΣΚΟΥΡΑ.

11 ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΣΚΙΕΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΝΟΗΤΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΙΣΑ ΜΕΡΗ, ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΚΙΩΝ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΓΙΑ Ν’ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΥΚΝΑ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ Η’ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.

12 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΟΞΕΙΑ ΓΩΝΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΚΙΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ 1/3.

13 ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΥΧΝΑ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΕΞΙΣΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΛΟΞΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ.

14 ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΠΑΝΑΝΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΚΤΑ ΒΑΘΟΣ Η ΚΟΓΧΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ, ΑΝ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΒΗΣΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.

15 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΥΟ Η’ ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΥΟ Η’ ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΑΠΛΑ, ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 1/3, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΒΗΣΜΕΝΗ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ.

16 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Ή EYE-LINER
ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ Η’ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΕΙ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ. ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΜΑΛΑΚΑ, ΠΟΥ ΣΒΗΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ. ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΑΛΑ, ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΕΡΑ.

17 ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΣΒΗΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΞΕΚΙΝΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΠΤΗ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΕΠΤΗ.

18 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣΚΑΡΑ Η ΜΑΣΚΑΡΑ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΕΣ. Η ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΒΟΗΘΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΥΚΝΑ.

19 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕ ΠΕΣΜΕΝΑ ΒΛΕΦΑΡΑ
ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΠΕΦΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΛΕΠΤΟ. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ EYELINER. ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΕΛΑΦΡΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

20 ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΜΑΤΙ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΛΛΩΝ. ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ EYELINERΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΛΕΙΑ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ.

21 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ. ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ F.D.T. ΔΙΑΦΑΝΟ ΧΡΥΣΟ ΑΠΑΛΟ, ΘΑ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΥΓΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΛΑ. ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΡΟΥΖ ΥΓΡΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΨΕΚΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΝΕΡΟ MINERAL.

22 ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΟ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΚΡΙ. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΑΠΑΛΟ ΤΟΝΟ, ΟΧΙ ΣΚΟΥΡΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΙΑ-ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΧΤΕΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΦΕ Η’ ΓΚΡΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΤΟΝΟ ΑΠΑΛΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ.

23 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΡΟΓΓΥΛΩΝ ΜΑΤΙΩΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΥΤΗ. ΤΡΑΒΑΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ’ΝΑΙ ΠΑΧΕΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΣΚΟΥΡΟ (ΜΑΥΡΟ Η’ ΚΑΦΕ) ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΒΛΕΦΑΡΟ.ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΔΕΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΤΥΛ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

24 ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ 1) ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΒΑΘΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ Η ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ 2) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΦΡΥΔΙ. ΘΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ.

25 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ
ΤΑ ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΨΗ ΘΛΙΨΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΓΚΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΖΑΛ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ.

26 ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ¾ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΙΑ ΓΡΑΜΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η’ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΩΝ ΜΕ ΑΣΠΡΗ ΣΚΙΑ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΛΕΠΤΑ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ.

27 ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΙΣΙΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΥΧΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟ EYELINER ΑΝΑΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΛΑΦΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. Η ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΛΩΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINERΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΝΙΖΕΙ. ΘΑ ΜΑΚΡΥΝΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΔΙΚΟ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΚΥΡΤΟ ΣΑΝ ΤΟΞΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΣΤΑ 2/3 ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.

28 ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ ΤΟΥ. Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ.

29 ΠΛΑΤΥ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ. Η ΣΚΙΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΣΤΕΝΟ ΜΕΤΩΠΟ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.

30 ΨΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΝΗ ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΡΟΤΑΦΩΝ. ΚΟΝΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΡΟΤΑΦΩΝ.

31 ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΕΞΟΧΗ Η ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ Η’ ΣΤΟ ΚΑΤΩ (ΥΠΕΡΟΦΡΥΟ ΤΟΞΟ). ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ. ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΕΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΣΟΧΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΖΩΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗ.

32 ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ
ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΟ Η’ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ, ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΑ ΘΕΣΗ. ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ:

33 ΠΗΓΟΥΝΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΣΟΧΗ. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ. ΑΝΤΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΑΤΕΛΕΙΑ.

34 ΔΙΠΛΟ ΠΗΓΟΥΝΙ (ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟ)
ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΥΩΔΟΥΣ ΠΛΑΤΥΣΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΙΑΣΗ ΣΤΟ ΜΥΩΔΕΣ ΠΛΑΤΥΣΜΑ (ΚΑΤΩ ΠΗΓΟΥΝΙ) ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΗΓΟΥΝΙ.

35 ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΜΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ. Η ΜΥΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ «ΠΕΡΑΣΕΙ» ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ. ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ. Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ

36 ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΥΤΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕΙΚ-ΑΠ. ΜΑΚΡΙΑ ΜΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ, ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΚΟΝΤΗ ΜΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΑΚΡΗ ΤΗΣ.

37 ΜΥΤΗ ΜΕ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ (ΣΤΡΑΒΗ ΜΥΤΗ)
ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΜΙΑ ΝΟΗΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ Η ΜΥΤΗ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ. ΣΤΕΝΗ ΜΥΤΗ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΦΑΡΔΙΑ ΜΥΤΗ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ.

38 ΓΑΜΨΗ ΜΥΤΗ ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΨΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ. ΜΥΤΗ ΜΕ ΔΙΟΓΛΩΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ. ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΜΥΤΗ ΜΕ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΗ ΑΚΡΗ ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ Η ΔΙΟΓΚΩΣΗ.

39 ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΛΑΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ. ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΠΑΧΥΣ ΛΑΙΜΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΑΙΜΟΥ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ. ΛΕΠΤΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ.

40 ΚΟΝΤΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ. ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΛΕΠΤΗ ΖΩΝΗ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ, ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΤΕΡΝΟΥ. ΜΑΚΡΥΣ ΛΑΙΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΚΙΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.

41 ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΡΟΠΟ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ. ΑΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΕΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΗΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΙΣΜΕΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ.

42 ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΝ ΟΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΕΜΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΟΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.

43 ΘΕΣΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΥΣ. ΥΨΟΣ ΤΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΠΑΧΟΣ Σ’ ΕΝΑ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΧΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ.

44 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ:
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΣΑΡΚΩΔΗ ΜΙΚΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΙΚΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠ’ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ: ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

45 ΧΕΙΛΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ (Η’ ΚΑΝΟΝΙΚΑ)
ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΧΟΣ. ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΔΕ ΤΟ KRAGION ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΕΛΟ.

46 ΧΕΙΛΗ ΛΕΠΤΑ (Η’ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ)
ΑΠΑΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΕ FOND DE TEINT ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ. ΥΣΤΕΡΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΔΗΛΟ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕΡΟΣ.

47 ΧΕΙΛΗ ΣΑΡΚΩΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Σ’ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ FOND DE TEINT ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ ΝΕΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΑΠ’ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ Π.Χ. ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΧΤΟΥ. Σ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ.

48 ΧΕΙΛΗ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΕΝΟ, ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΔΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ, ΜΙΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΛΕΠΤΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ. ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ.

49 ΧΕΙΛΗ ΑΝΟΔΙΚΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΙ ΟΨΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΧΕΙΛΗ ΜΙΚΤΑ ΕΑΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΧΟΣ ΜΕΤΡΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΧΕΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΥΤΕΡΟ.

50 ΧΕΙΛΗ ΠΛΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ. ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΤΟΝΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Π.Χ. ΔΥΟ ΡΟΖ Η’ ΔΥΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ.

51 ΧΕΙΛΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΧΕΙΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, Η’ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΛΕΠΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΕΙΛΙΟΥ, Η’ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΗ. ΤΟΤΕ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΧΕΙΛΙΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΒΑΨΙΜΟ.

52 ΧΕΙΛΗ ΡΥΤΙΔΙΑΣΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΕΚΟΜΜΕΝΟ.

53 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.

54 ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟ Η’ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ, Η’ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ. ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ.

55 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΒΡΑΔΙΝΟΥ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΕΝΑ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟΥ Η’ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΙΚ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΧΟΥΝ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΡΕΧΟΜΕ ΕΝΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΜΕ ΝΕΡΟ Η’ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΜΙΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΜΕ ΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΗ. ΕΤΣΙ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΝΕΚΡΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ. ΕΑΝ ΔΕ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ.

56 ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΡΥΤΙΔΕΣ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΪΟΝ Η’ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Ο ΗΛΙΟΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.

57 ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ Ή ΩΟΕΙΔΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΜΑΛΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΧΗΜΑ, ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΗ.

58 ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΩΝΙΕΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΕΣ ΖΩΝΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟΥ.

59 ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, ΥΨΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΜΙΚΡΟ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗΣ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟΥ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΠΗΓΟΥΝΙ.

60 ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΜΟΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ, ΟΠΟΥ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΚΡΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ.

61 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΥΨΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΑΡΔΥ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΕΣ ΖΩΝΕΣ ΣΚΟΥΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ.

62 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ Α’ ΤΥΠΟΣ: Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ, ΕΝΩ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΜΥΤΕΡΟ ΠΗΓΟΥΝΙ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ, ΕΝΩ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΤΕΡΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ.

63 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ.

64 ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Α’ ΤΥΠΟΣ: ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΝΑΘΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΖΩΝΗ ΔΥΟ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΓΩΝΙΕΣ. ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΨΟΣ ΑΛΛΑ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ ΦΑΡΔΥΤΕΡΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΑ ΓΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΓΝΑΘΟ.

65 ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ Α’ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΕ ΥΨΟΣ. ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ.

66 ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ Γ’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ Β’, ΔΗΛΑΔΗ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΥΨΟΣ. ΦΩΤΟΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Α’ ΤΥΠΟ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ.

67 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Α’ ΤΥΠΟΣ: ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΥΨΟΣ, Η ΠΑΝΩ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΕΣ ΕΝΩ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ, ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ.

68 ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Β’ ΤΥΠΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΤΟΥ Α’ ΤΥΠΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ.

69 ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟ.


Κατέβασμα ppt "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google