Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΝικηφόρος Αλεβιζόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Η Ευρωπαϊκή εμπειρία στην εφαρμογή συστημάτων ευφυών μεταφορών Β. Μιζάρας Υπεύθυνος Τομέα Νέων Τεχνολογιών TREDIIT A.E.
2
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Εφαρμογές στην Ευρώπη Εφαρμογή σε πόλεις της Ευρώπης: Τάμπερε – Φιλανδία (Συστήματα αστικών δημόσιων συγκοινωνιών) Λονδίνο – Μ. Βρετανία (Σύστημα αστικών διοδίων) Τορίνο – Ιταλία (Ολοκληρωμένη διαχείριση κυκλοφορίας) Σχεδιασμός και πλαίσιο στήριξης: Εθνική αρχιτεκτονική ACTIF Γαλλίας Master Plan ITS Αυστρίας Εθνικό έργο NAVI Φιλανδίας
3
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Δημ. Συγκοινωνιών στο Τάμπερε (1/2) Πρωτοπόροι στην εφαρμογή έξυπνων καρτών και ηλεκτρονικών εισιτηρίων Εφαρμογές παρακολούθησης οχημάτων και διαχείρισης στόλου Πληροφόρηση επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο με ψηφιακές πινακίδες και κινητά τηλέφωνα Εφαρμογή ανταπόκρισης στην ζήτηση σε πραγματικό χρόνο Λεωφορείο με ασύρματη σύνδεση στο internet Υποστήριξη από το Πρόγραμμα e-tampere, συνολικού προϋπολογισμού 200 εκ. €. Το Τάμπερε είναι η «γειτονιά» της NOKIA
4
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Δημ. Συγκοινωνιών στο Τάμπερε (2/2)
5
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Αστικά διόδια στο Λονδίνο (1/2) Βασίζεται σε τεχνολογία αυτόματης ανάγνωσης πινακίδας Ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2003 £5 για κάθε όχημα για μια ημέρα (7ΠΜ –7ΜΜ) Για χρήση οδών εντός του εσωτερικού δακτυλίου 90% έκπτωση για κατοίκους εντός του δακτυλίου Όχι χρέωση για λεωφορεία, ταξί, «καθαρά» οχήματα, ασθενοφόρα κτλ Χρέωση για χρήση οδών περιοχής ζώνης, όχι για χρήση αξόνων Μείωση συμφόρησης κατά 15-20% στο κέντρο του Λονδίνου
6
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Αστικά διόδια στο Λονδίνο (2/2) Licence Plate Reading Camera
7
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας στο Τορίνο (1/3) Το έργο 5T: Χρήση τηλεματικών τεχνολογιών για τις μεταφορές και την κυκλοφορία στο Τορίνο (Telematics Technologies for Transport and Traffic in Turin) Ξεκίνησε το 1992 από τον Δήμο, με την υποστήριξη της ΕΕ, και εκτελέστηκε από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς Δημιουργήθηκε έτσι μια κοινοπραξία Δημοσίου/Ιδιωτών με στόχους: Μείωση του χρόνου ταξιδιού Μείωση της περιβαλλοντικής μόλυνσης Ίδρυση εταιρείας το 2000 (5T S.c.r.l) για την λειτουργία των συστημάτων και εξυπηρέτηση των στόχων
8
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας στο Τορίνο (2/3) ROUTE GUIDANCE MAXIMUM PRIORITY COLLECTIVE ROUTING (VMS) INFO MEDIA CONTROL FARES & DEBITING SUPERVISOR PARKING CONTROL ENVIRONMENT CONTROL CO NO x URBAN TRAFFIC CONTROL PUBLIC TRANSPORT MANAGEMENT
9
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας στο Τορίνο (3/3) Variable message signs parking Urban traffic control Variable message signs routing 22 27 140 200 5T devices visual info on arrival at the bus stops
10
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Εθνική αρχιτεκτονική Γαλλίας ACTIF Η εθνική αρχιτεκτονική χτίζεται σταδιακά και με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα. Δεν αποτελεί μελέτη για το «ράφι». Ήδη για το διάστημα 2004-2005 χρηματοδοτήθηκαν 16 μελέτες επιμέρους έργων ευφυών μεταφορών που βασίζονται στο ACTIF Αποτελείται από την «Μέθοδο», το «Μοντέλο» και ένα εργαλείο λογισμικού που επιτρέπει την χρήση της αρχιτεκτονικής από όποιον φορέα επιθυμεί να το χρησιμοποιήσει (OSCAR v. 210) Το μοντέλο επιτρέπει την ανάλυση και σχεδιασμό οποιουδήποτε έργου σε 9 θεματικές ενότητες και για όλα τα μέσα (οδικά, θαλάσσια, σιδηροδρομικά, αεροπορικά και ποτάμια) Το OSCAR επιτρέπει την δημιουργία προδιαγραφών διαγωνισμού http://www.its-actif.org/defaultgb.asp
11
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Master Plan ITS Αυστρίας Πρώτο βήμα ήταν η δημιουργία της πρωτοβουλίας ITS Austria το 2001. Το master plan αποτελείται από ένα μέρος σχεδιασμού ενεργειών στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας και ένα μέρος υλοποίησης και παρακολούθησης αυτής. Ο σχεδιασμός περιλάμβανε: Καθορισμός αποστολής Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης Αρχιτεκτονική Portfolio τεχνολογικών λύσεων Πλάνο και οδηγίες εφαρμογής Η υλοποίηση περιλαμβάνει: Έργα τεχνολογικής ανάπτυξης και πιλοτικά Εθνικά έργα, διεθνή έργα και επενδυτικά προγράμματα Εκπαίδευση
12
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Εθνικό έργο NAVI ΦΙλανδίας Έργο έρευνας και τεχνολογικής ανάπτυξης χρηματοδοτούμενο από το Υπουργείο Μεταφορών & Τηλεπικοινωνιών (2000 – 2002) Αντικείμενο του έργου: Ανάπτυξη εφαρμογών και ανάλυση αγοράς για υπηρεσίες δρομολόγησης, πλοήγησης και πληροφόρησης επιβατών με αυτοκίνητο και μέσα μαζικής μεταφοράς μέσω κινητού τηλεφώνου, Η/Υ και ψηφιακή τηλεόραση. Ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιέχει την δημιουργία εθνικών προδιαγραφών, βασική έρευνα, εφαρμοσμένη έρευνα, μεταφορά τεχνογνωσίας, εκπαίδευση και διάχυση σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Το NAVI δεν είναι κλειστό έργο! Στο δίκτυο συνεργασίας συμμετείχαν 80 οργανισμοί. Στην επιτροπή διαχείρισης του έργου συμμετείχαν 6 Υπουργεία, κατασκευαστές συσκευών, εταιρείες λογισμικού και παροχείς δεδομένων.
13
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Πρόκληση για το μέλλον: Διασυνορικά και Διαπεριφερειακά έργα Η τοπική ή εθνική ανάπτυξη των εφαρμογών έχει προχωρήσει και ωριμάσει. Η μεγάλη πρόκληση είναι η ενοποίηση υφιστάμενων ή υπό σχεδίαση μεμονωμένων έργων σε ένα διαλειτουργικό πλαίσιο. Ιδιαίτερες δυσκολίες: σε έργα διασυνοριακά, αλλά και σε έργα ενοποίησης υφιστάμενων εφαρμογών στην ίδια χώρα. Πρωτοπόρα είναι τα έργα στους τομείς των ηλεκτρονικών διοδίων (PISTA, MEDIA) και εισιτηρίων με έξυπνές κάρτες. Επίσης έργα που αφορούν την ανταλλαγή κυκλοφοριακών και άλλων δεδομένων μεταξύ φορέων (πόλεις, περιφέρειες).
14
1η ημερίδα ομάδας Θ3:Ευφυείς Μεταφορές, E- Business forum ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ, Θεσσαλονίκη, 13/12/2005 TREDIT S.A. Μαθήματα από τις υφιστάμενες προσπάθειες Ώριμη τεχνολογία και δοκιμασμένα συστήματα Στρατηγικοί στόχοι και ολοκληρωμένος επιχειρησιακός σχεδιασμός Πλαίσιο υποστήριξης για διαλειτουργικότητα Υποστήριξη από την Βιομηχανία και Κοινοπραξίες Δημοσίου/Ιδιωτών Συνεχόμενη προσπάθεια αναβάθμισης και εκμοντερνισμού των συστημάτων Έμφαση στην έρευνα Μέτρηση αποτελεσμάτων και αξιολόγηση
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.