Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Food and Beverage Operations and Management

2  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, κρύα και ζεστά

3

4  Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση (πλαίσιο) να αναλύσει και να συγκρίνετε διαφορετικές εργασίες foodservice  Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν να κατανοήσουν πώς μια μεμονωμένη λειτουργία έργων:  δυσκολίες σε ένα στοιχείο του κύκλου θα προκαλέσει δυσκολίες για τα στοιχεία που ακολουθούν οι  δυσκολίες που ανέκυψαν σε ένα στοιχείο του κύκλου θα έχουν τις αιτίες τους σε προηγούμενα στοιχεία

5

6  Δύο διαστάσεις:  Συστηματική προσέγγιση για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο των τροφίμων και ποτών  Η λειτουργία της διαχείρισης των λειτουργικών συστημάτων εντός των τροφίμων και ποτών

7

8  Ασχολείται με:  τη διαχείριση των υλικών  της διαχείρισης των πληροφοριών  η διαχείριση των ανθρώπων (πελάτες)

9  Παραγωγή τροφίμων  Παροχή ποτών  Παράδοσης ή ‘ακολουθία στο service «  Διαχείριση πελατών ή " διαδικασία πελάτη ".

10 Αλληλεξάρτηση των τεσσάρων συστημάτων της υπηρεσίας τροφίμων εργασία

11  Υλοποιήση  Συντηρησιμότητα  Μεταβλητότητα της εξόδου  Ταυτόχρονη παραγωγή και κατανάλωση  Ευχρηστία επανάληψη  Ετερογένειας  Διακύμανση της ζήτησης  Δυσχέρεια σύγκρισης

12  Ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα,  Εστιατόρια, δημοφιλή catering, fast food, πακέτο  Καταστήματα λιανικής  Εκδηλώσεις/banqueting/τηλεδιάσκεψης/εκθέσεις  Αξιοθέατα αναψυχής  Αυτοκινητόδρομος πρατήρια  Βιομηχανικό catering  Catering πρόνοιας  Licensed Trade Άδεια χρήσης για εμπόριο  Μεταφορές catering  Εξωτερική τροφοδοσία (off-χώρων catering)

13  Ιστορικό  Λόγους για τη ζήτηση των πελατών το  Μέγεθος του τομέα  Πολιτικών: οικονομικά, μάρκετινγκ, catering  Επεξήγηση της ζήτησης/catering έννοια της  Τεχνολογικής ανάπτυξης  Επιρροές / Μέλος του τομέα ανάπτυξης  Κύρια/δευτερεύουσα δραστηριότητα των  Τύπων καταστημάτων  Κέρδος προσανατολισμός/κόστος παροχής  Δημόσιας/ιδιωτικής ιδιοκτησίας

14  Κέρδος αγοράς - περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εμπορικά εστιατόρια, μπαρ, fast food και καταστημάτων αναψυχής  Κόστος αγοράς - περιλαμβάνει αυτόνομα στις επιχειρήσεις και στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τις ένοπλες δυνάμεις,

15

16  Γενική αγορά μη δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν πλήρη επιλογή  Περιορισμένη αγορά  Δεσμευμένη: οι πελάτες δεν έχουν καμία επιλογή  Ημι-δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν την επιλογή πριν από την επιλογή, αλλά στη συνέχεια, έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγητό και ποτό, εκτός από την προσφορά

17  Συμμετοχή στη διαδικασία και ως ενεργός συμμετέχων  Η κατανόησης του πελάτη είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησης του foodservice ΕΡΓΑΣΙΕΣ

18  Είναι σχεδιασμένα για:  Χρειάζεται άτομα έχουν μια συγκεκριμένη στιγμή,  αντί για το είδος των ανθρώπων που έχουν  Τον ίδιο πελάτη μπορεί:  Επιχειρηματίας πελάτης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας,  Ένα μέλος της οικογένειας, το σαββατοκύριακο που  θέλουν ένα γρήγορο γεύμα ή σνακ, ενώ ταξιδεύετε  να διοργανώσει ειδική εκδήλωση

19  Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών  Από τις ανάγκες των πελατών:  φυσιολογικές  οικονομικές  κοινωνικές  ψυχολογικές  Άνεσης  οι πελάτες επιθυμούν να ικανοποιήσουν όλες ή μερικές από αυτές τις ανάγκες

20  Συχνά προσδιορίζουν την ικανοποίηση του πελάτη ή την απογοήτευση του  Η απογοήτευση μπορεί να προέλθει από:  Λειτουργικές πτυχές του φαγητού και ποτού  Πτυχές πέρα από τη λειτουργία του ελέγχου  Έχει να αντιμετωπίσει τον τρόπο λειτουργίας

21  Ελεγχόμενες από την εγκατάσταση π.χ. απεριποίητο, εξυπηρετικό προσωπικό, κλιματίζεται και  Ανεξέλεγκτες π.χ. συμπεριφορά των άλλων πελατών, τον καιρό, τα προβλήματα μεταφοράς

22  Ο πυρήνας του προϊόντος, το φαγητό και το ποτό διάταξη  Τα ενσώματα στοιχεία του προϊόντος, τις μεθόδους παράδοσης  Επαύξηση του προϊόντος, λαμβάνει υπόψη το πλήρες πακέτο  Τον ανταγωνισμό κυρίως πραγματοποιείται κατά την επαυξημένη επίπεδο

23  Ευκολία  Ποικιλία  Εργασιακές συνθήκες  Καθεστώς  Πολιτισμός / λαογραφία  Παρόρμηση  Δεν υπάρχει άλλη επιλογή

24  Επίπεδο προσφοράς της υπηρεσίας σε Φαγητό και ποτό  Επίπεδο Καθαριότητας και υγιεινής  Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία και τιμή (value for money and price)  Ατμόσφαιρα της εγκατάστασης

25 THE BUSINESS ENVIRONMENT ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  PPolitical  EEconomic  SSocio-cultural  TTechnological  LLegal  EEcological  P πολιτικό  Ε οικονομικό  S κοινωνικο-πολιτιστικό  T τεχνολογικό  L νομικό  E οικολογικό

26  Κοινωνικές τάσεις/lifestyle  Ποσό του διαθέσιμου εισοδήματος,  Ο πληθωρισμός/στασιμότητα  Διαθέσιμη πίστωση  Πολιτιστικούς παράγοντες  Κανονισμος - Φορολογία, ΦΠΑ, τουρισμός  Media - τηλεοπτικές διαφημίσεις, περιοδικά, celebrity σεφ.

27  Την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία  Το Πλαίσιο αδειοδότησης  Πωλούν αγαθά με βάρη την μερίδα και το ειδικό βάρος  Τις συμβάσεις  Καλή πώληση με βάση την περιγραφή  Αποφυγή διακρίσεων  Παροχή υπηρεσιών  Ιδιοκτησία πελάτη και χρέωση πελάτη  Προστασία δεδομένων

28  Οι κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση μπορεί να είναι σοβαρές, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη διαχείριση και το προσωπικό  Είναι σημαντικό ότι όλα τα μέλη του προσωπικού να συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης

29  Να υπάρχει φροντίδα για ασφάλιση, περίθαλψη για όλο το προσωπικό και για τους επισκέπτες  δεν πρέπει:  Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που είναι ακατάλληλα για τους ανθρώπους και είναι επικίνδυνα για την υγεία των πελατών  Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που δεν είναι ότι ο Πελάτης δικαιούται και περιμένει, όσον αφορά το περιεχόμενο ή την ποιότητα  Να περιγράφουν και να παρουσιάζουν τρόφιμα με έναν τρόπο που να είναι ψευδείς ή παραπλανητικός  Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να εξασφαλίσουν την καλή υγιεινή των τροφίμων

30  Οι τέσσερις βασικοί στόχοι:  Πρόληψη της εγκληματικότητας και της αταξίας  Δημόσιας ασφάλειας  Πρόληψη δημόσιας όχλησης  Προστασίας των παιδιών από βλάβες

31  Προβολή του καταλόγου τροφίμων  Εμφανής τιμοκατάλογος ποτών  Περιορισμοί με βάσει την ηλικία στα άτομα που σερβίρεται αλκοόλ  Το Service γίνεται από ένα εξουσιοδοτημένου άτομο


Κατέβασμα ppt "Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google