Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈπφία Παπαφιλίππου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Food and Beverage Operations and Management
2
Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, κρύα και ζεστά
4
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση (πλαίσιο) να αναλύσει και να συγκρίνετε διαφορετικές εργασίες foodservice Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν να κατανοήσουν πώς μια μεμονωμένη λειτουργία έργων: δυσκολίες σε ένα στοιχείο του κύκλου θα προκαλέσει δυσκολίες για τα στοιχεία που ακολουθούν οι δυσκολίες που ανέκυψαν σε ένα στοιχείο του κύκλου θα έχουν τις αιτίες τους σε προηγούμενα στοιχεία
6
Δύο διαστάσεις: Συστηματική προσέγγιση για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό και τον έλεγχο των τροφίμων και ποτών Η λειτουργία της διαχείρισης των λειτουργικών συστημάτων εντός των τροφίμων και ποτών
8
Ασχολείται με: τη διαχείριση των υλικών της διαχείρισης των πληροφοριών η διαχείριση των ανθρώπων (πελάτες)
9
Παραγωγή τροφίμων Παροχή ποτών Παράδοσης ή ‘ακολουθία στο service « Διαχείριση πελατών ή " διαδικασία πελάτη ".
10
Αλληλεξάρτηση των τεσσάρων συστημάτων της υπηρεσίας τροφίμων εργασία
11
Υλοποιήση Συντηρησιμότητα Μεταβλητότητα της εξόδου Ταυτόχρονη παραγωγή και κατανάλωση Ευχρηστία επανάληψη Ετερογένειας Διακύμανση της ζήτησης Δυσχέρεια σύγκρισης
12
Ξενοδοχεία και άλλα τουριστικά καταλύματα, Εστιατόρια, δημοφιλή catering, fast food, πακέτο Καταστήματα λιανικής Εκδηλώσεις/banqueting/τηλεδιάσκεψης/εκθέσεις Αξιοθέατα αναψυχής Αυτοκινητόδρομος πρατήρια Βιομηχανικό catering Catering πρόνοιας Licensed Trade Άδεια χρήσης για εμπόριο Μεταφορές catering Εξωτερική τροφοδοσία (off-χώρων catering)
13
Ιστορικό Λόγους για τη ζήτηση των πελατών το Μέγεθος του τομέα Πολιτικών: οικονομικά, μάρκετινγκ, catering Επεξήγηση της ζήτησης/catering έννοια της Τεχνολογικής ανάπτυξης Επιρροές / Μέλος του τομέα ανάπτυξης Κύρια/δευτερεύουσα δραστηριότητα των Τύπων καταστημάτων Κέρδος προσανατολισμός/κόστος παροχής Δημόσιας/ιδιωτικής ιδιοκτησίας
14
Κέρδος αγοράς - περιλαμβάνει ξενοδοχεία, εμπορικά εστιατόρια, μπαρ, fast food και καταστημάτων αναψυχής Κόστος αγοράς - περιλαμβάνει αυτόνομα στις επιχειρήσεις και στη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και τις ένοπλες δυνάμεις,
16
Γενική αγορά μη δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν πλήρη επιλογή Περιορισμένη αγορά Δεσμευμένη: οι πελάτες δεν έχουν καμία επιλογή Ημι-δεσμευμένη: οι πελάτες έχουν την επιλογή πριν από την επιλογή, αλλά στη συνέχεια, έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγητό και ποτό, εκτός από την προσφορά
17
Συμμετοχή στη διαδικασία και ως ενεργός συμμετέχων Η κατανόησης του πελάτη είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησης του foodservice ΕΡΓΑΣΙΕΣ
18
Είναι σχεδιασμένα για: Χρειάζεται άτομα έχουν μια συγκεκριμένη στιγμή, αντί για το είδος των ανθρώπων που έχουν Τον ίδιο πελάτη μπορεί: Επιχειρηματίας πελάτης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, Ένα μέλος της οικογένειας, το σαββατοκύριακο που θέλουν ένα γρήγορο γεύμα ή σνακ, ενώ ταξιδεύετε να διοργανώσει ειδική εκδήλωση
19
Για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών Από τις ανάγκες των πελατών: φυσιολογικές οικονομικές κοινωνικές ψυχολογικές Άνεσης οι πελάτες επιθυμούν να ικανοποιήσουν όλες ή μερικές από αυτές τις ανάγκες
20
Συχνά προσδιορίζουν την ικανοποίηση του πελάτη ή την απογοήτευση του Η απογοήτευση μπορεί να προέλθει από: Λειτουργικές πτυχές του φαγητού και ποτού Πτυχές πέρα από τη λειτουργία του ελέγχου Έχει να αντιμετωπίσει τον τρόπο λειτουργίας
21
Ελεγχόμενες από την εγκατάσταση π.χ. απεριποίητο, εξυπηρετικό προσωπικό, κλιματίζεται και Ανεξέλεγκτες π.χ. συμπεριφορά των άλλων πελατών, τον καιρό, τα προβλήματα μεταφοράς
22
Ο πυρήνας του προϊόντος, το φαγητό και το ποτό διάταξη Τα ενσώματα στοιχεία του προϊόντος, τις μεθόδους παράδοσης Επαύξηση του προϊόντος, λαμβάνει υπόψη το πλήρες πακέτο Τον ανταγωνισμό κυρίως πραγματοποιείται κατά την επαυξημένη επίπεδο
23
Ευκολία Ποικιλία Εργασιακές συνθήκες Καθεστώς Πολιτισμός / λαογραφία Παρόρμηση Δεν υπάρχει άλλη επιλογή
24
Επίπεδο προσφοράς της υπηρεσίας σε Φαγητό και ποτό Επίπεδο Καθαριότητας και υγιεινής Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία και τιμή (value for money and price) Ατμόσφαιρα της εγκατάστασης
25
THE BUSINESS ENVIRONMENT ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ PPolitical EEconomic SSocio-cultural TTechnological LLegal EEcological P πολιτικό Ε οικονομικό S κοινωνικο-πολιτιστικό T τεχνολογικό L νομικό E οικολογικό
26
Κοινωνικές τάσεις/lifestyle Ποσό του διαθέσιμου εισοδήματος, Ο πληθωρισμός/στασιμότητα Διαθέσιμη πίστωση Πολιτιστικούς παράγοντες Κανονισμος - Φορολογία, ΦΠΑ, τουρισμός Media - τηλεοπτικές διαφημίσεις, περιοδικά, celebrity σεφ.
27
Την υγεία, την ασφάλεια και την προστασία Το Πλαίσιο αδειοδότησης Πωλούν αγαθά με βάρη την μερίδα και το ειδικό βάρος Τις συμβάσεις Καλή πώληση με βάση την περιγραφή Αποφυγή διακρίσεων Παροχή υπηρεσιών Ιδιοκτησία πελάτη και χρέωση πελάτη Προστασία δεδομένων
28
Οι κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση μπορεί να είναι σοβαρές, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τη διαχείριση και το προσωπικό Είναι σημαντικό ότι όλα τα μέλη του προσωπικού να συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης
29
Να υπάρχει φροντίδα για ασφάλιση, περίθαλψη για όλο το προσωπικό και για τους επισκέπτες δεν πρέπει: Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που είναι ακατάλληλα για τους ανθρώπους και είναι επικίνδυνα για την υγεία των πελατών Να πωλούν τρόφιμα και ποτά που δεν είναι ότι ο Πελάτης δικαιούται και περιμένει, όσον αφορά το περιεχόμενο ή την ποιότητα Να περιγράφουν και να παρουσιάζουν τρόφιμα με έναν τρόπο που να είναι ψευδείς ή παραπλανητικός Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι έχουν ληφθεί μέτρα για να εξασφαλίσουν την καλή υγιεινή των τροφίμων
30
Οι τέσσερις βασικοί στόχοι: Πρόληψη της εγκληματικότητας και της αταξίας Δημόσιας ασφάλειας Πρόληψη δημόσιας όχλησης Προστασίας των παιδιών από βλάβες
31
Προβολή του καταλόγου τροφίμων Εμφανής τιμοκατάλογος ποτών Περιορισμοί με βάσει την ηλικία στα άτομα που σερβίρεται αλκοόλ Το Service γίνεται από ένα εξουσιοδοτημένου άτομο
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.