Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕὐριπίδης Πυλαρινός Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ 2013-2014 Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο Κρήτης Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2
“Η γνώση είναι αποτέλεσμα κοινωνικής αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας και επομένως είναι περισσότερο συλλογική παρά ατομική εμπειρία.” (Doolittle, P. 1999 Constructivism and Online Education) Η χρήση εργαλείων που απαιτούν κοινωνική αλληλεπίδραση (π.χ. web 2.0) και συμβάλλουν στην ανάπτυξη μαθησιακών κοινοτήτων συμβάλλει στην παραπάνω παιδαγωγική.
4
Εκπαιδευτικοί ΠΠΓΕΛ ΠΑΜΑΚ : ΚΑΤΣΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ11 ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ19 ΣΥΒΑΚΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΠΕ06
5
Εκπαιδευτικοί Γ/ΣΙΟΥ ΓΑΖΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ: ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΠΕ05 ΓΚΙΝΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ, ΠΕ04 ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕ01
6
3 χρόνια συνεργασίας ανάμεσα στα σχολεία μας
7
Στόχοι του προγράμματος : Αναζητούμε τις διατροφικές μας παραδόσεις Τα αγνά, παραδοσιακά υλικά Τη μεσογειακή διατροφή Μαθαίνουμε για τις διατροφικές συνήθειες άλλων και ανταλλάσσουμε εμπειρίες Συνεργαζόμαστε με τους συμμαθητές μας, αλλά και με μαθητές της ηλικίας μας που ζουν σε άλλο τόπο. Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε διάφορα εργαλεία που διατίθενται στο διαδίκτυο, και να αξιολογούμε τις πηγές πληροφόρησης που διατίθενται. Σκεφτόμαστε πόσο επηρεάζουν τη ζωή μας και την υγεία μας οι διατροφικές συνήθειες
8
Πώς εργαστήκαμε….. Βήμα 1ο Επιλογή κατάλληλου λογισμικού: wikispaces Είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη Επιτρέπει τη συμμετοχική κατασκευή Αφήνει χώρο για ανταλλαγή απόψεων Παρέχει προστασία στους μαθητές Καταγράφει τις παρεμβάσεις κάθε μαθητή
9
Τι φτιάξαμε….. Ένα wiki Για την κατασκευή του συνεργάστηκαν μαθητές από το Γυμνάσιο Γαζίου και το Π.Π. ΓΕΛ Πα Μακ. (Α΄ΤΑΞΗ)
10
Η διεύθυνση του ιστοχώρου μας: http://pag2014.wikispaces.com/ Η αρχική του σελίδα είναι: http://pag2014.wikispaces.com/
11
Πώς εργαστήκαμε….. Βήμα 2ο Κατασκευή αρχικής σελίδας Δημιουργία κωδικών για τους χρήστες Σχεδίαση δομής του ιστοχώρου Καταμερισμός εργασιών
12
Βήμα 3 Ο Ανακαλύψαμε τα παραδοσιακά προϊόντα της Μακεδονίας Γνωρίσαμε τα παραδοσιακά προϊόντα της Κρήτης Κάναμε συγκρίσεις
13
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
14
ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
15
Παράλληλα...... Οι μαθητές από την Κρήτη είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη
17
Οι μαθητές από την Κρήτη μας προσέφεραν παραδοσιακά κρητικά προϊόντα
18
Τους προσφέραμε μακεδονικά προϊόντα
19
Ακόμη Ανταλλάξαμε μουσικοχορευτικές και γευστικές εμπειρίες Ανακαλύψαμε ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις πολιτισμικές συνήθειες των δυο τόπων Υποσχεθήκαμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας
20
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές αναγνώρισαν τη διαφοροποίηση της κουλτούρας που συναντάμε κατά τόπους και η οποία είναι αποτέλεσμα της μακραίωνης ιστορίας και των έντονων ιστορικών ανακατατάξεων με αποτέλεσμα την μείξη πληθυσμών και την αύξηση του πολιτισμικού πλούτου, κατανόησαν την καταπληκτική ποικιλία ειδικών τοπικών προϊόντων (πρωτογενών & μεταποιημένων) που μπορεί να βρει κανείς διατρέχοντας την ύπαιθρο. Αναγνώρισαν την υψηλή αξία αυτής της διαφοροποίησης και του πλούτου και τις δυνατότητες αξιοποίησής του ως παράγοντα ανάπτυξης του αγροτουρισμού και του εναλλακτικού τουρισμού στην ύπαιθρο
21
Επιπλέον, οι μαθητές μας επισκέφτηκαν το Βουκουρέστι και τη Σόφια και γνώρισαν και σύγκριναν κι άλλα προϊόντα
22
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.