Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΝικόστρατος Χατζηιωάννου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022
2
Αγόρι(10 ετών) μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια, χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Θέλει να μάθει συρτό - καλαματιανό χορό, γιατί στη γιορτή του σχολείου του πρέπει να παρουσιάσει ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του.
3
2 χρόνια προηγούμενη εμπειρία. (ο ασκούμενος έχει διδαχθεί τα προηγούμενα χρόνια συρτό στα τρία, συρτό νησιώτικο) Ανεπτυγμένες αντιληπτικές και φυσικές ικανότητες. (ο ασκούμενος βρίσκεται σε ένα μέτριο επίπεδο, μπορεί να ελέγξει το σώμα και τις κινήσεις του, δυσκολεύεται στον ρυθμό και στα βήματα) Αποφυγή υψηλής διέγερσης. Σημαντικά κίνητρα για βελτίωση. (ο ασκούμενος θέλει να παρουσιάσει έναν χορό από τον τόπο καταγωγής του στη γιορτή του σχολείου) Στάδιο μάθησης που βρίσκεται ο ασκούμενος. (γνωστικό στάδιο μάθησης)
4
Η μάθηση του καλαματιανού χορού απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος. Ο μαθητής θα χρειαστεί να γενικεύσει την απόδοση εκτέλεσης σε συνθήκες παρουσίας κοινού. Η ανάπτυξη της ικανότητας εντοπισμού και διόρθωσης λαθών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της απόδοσης.
5
Διαδοχική, κλειστή, αδρή, απλή δεξιότητα με κινητικές απαιτήσεις σε ισορροπία. Απαιτεί μετακίνηση σώματος, χωρίς χειρισμό αντικειμένου. Κλειστό κύκλωμα κινητικού ελέγχου. Στοιχεία εσωτερικής ανατροφοδότησης. (χρήση «αυτο-ομιλίας» μετρώντας τα βήματα ή επισημαίνοντας τις λέξεις- κλειδιά) Περιορισμένος φόβος τραυματισμού.
6
Αυλή σχολείου αλλά ισχύουν κάποιοι περιορισμοί που επιβάλλουν οι συνθήκες της γιορτής. Παρουσία κοινού Πίεση χρόνου για την παρουσίαση του χορού. Πιθανά φόβος αποτυχίας.
7
Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας Μεταφορά Αρχική θέση, το πριν και το μετά της δεξιότητας, λαβή χεριών, στάση σώματος – αντιληπτική διαδικασία. Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης. Ορισμός στόχων αξιολόγησης της δεξιότητας (ρυθμός, τοποθέτηση χεριών, αρχική θέση) Σημεία μορφής: (χορός σε ανοιχτό κύκλο, λαβή χεριών από τις παλάμες, η αρχική θέση είναι η προσοχή με μικρή στροφή ολόκληρου του σώματος προς τα δεξιά. Στάδιο μάθησης Παρουσίαση- επίδειξη δεξιότητας. Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης. Σταθερό περιβάλλον.
8
Σημαντικά σημεία Εφαρμογή μερικής μεθόδου. Ανάλυση και οδηγίες διόρθωσης. Επιβράβευση. Επανάληψη για την αυτοματοποίηση της δεξιότητας. Μοντέλο Έμπειρο μοντέλο (πατέρας). Εφαρμόζεται η μαζική εξάσκηση για την αφομοίωση των πληροφοριών από την ανατροφοδότηση. Μέτρο στον αριθμό των επαναλήψεων για να διατηρείται το ενδιαφέρον. Παρέμβαση κατά την διάρκεια με ρυθμικό μέτρημα και στο τέλος με ομιλία. Οπτική – ακουστική καθοδήγηση. Πώς/ Πότε Ο ασκούμενος παρακολουθεί από διαφορετικά σημεία και επαναλαμβάνει το μέτρημα. Αρχή και όποτε ζητηθεί..
9
Εκμάθηση του νέου χορού, οδηγίες και παρουσίαση της δεξιότητας. Παρουσίαση- εξάσκηση. Οπτική – ακουστική παρουσίαση του χορού από έμπειρο χορευτή κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας με μερική μέθοδο. Προφορική ανατροφοδότηση και επανάληψη της παρουσίασης όποτε ζητηθεί. Καθοδηγητικές πληροφορίες (τα βήματα ακολουθούν τον ρυθμό, λαβή χεριών από τις παλάμες, κυκλική πορεία, ξεκινάμε με το δεξί πόδι).
10
Εξάσκηση ανάκλησης κινητικού προγράμματος – εντοπισμός και διόρθωση λάθους. Ζητείται από τον ασκούμενο να εκτελέσει σε διαφορετικά τραγούδια το βασικό κινητικό μοτίβο. Όταν η εκτέλεση είναι λανθασμένη ο προπονητής ζητά την ερμηνεία του αθλητή για τη λανθασμένη εκτέλεση. Ορισμός στόχων, μαζική εξάσκηση, τελειοποίηση. Σε κάθε τραγούδι θα πρέπει να εκτελεστεί σωστά η δεξιότητα (ξεκινώντας από τη σωστή θέση και με το σωστό πόδι) σύμφωνα με τον ρυθμό και σε συνθήκες παρόμοιες με τις σχολικής γιορτής (ύπαρξη κοινού). Προγραμματισμός πρόσθετων εφαρμογών με διαφορετικούς χορευτές από τον χορευτικό όμιλο του πατέρα και παρουσία κοινού.
11
Ενίσχυση της εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης. Εκτέλεση με κλειστά μάτια. Προοδευτικά μερική εξάσκηση. Εξάσκηση στο επόμενο κομμάτι του χορού μόλις σταθεροποιηθεί η εκτέλεση του πρώτου. Μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης. Στις εκτελέσεις που απαιτείται παρέμβαση παρέχονται καθοδηγητικές πληροφορίες- «μικρή στροφή του σώματος προς τα δεξιά».
12
Αποφάσεις Διδασκαλίας 1. Οπτική - ακουστική καθοδήγηση. 2. Στην αρχή εφαρμογή ενός κινητικού προγράμματος για την εξοικείωση με τον ρυθμό. 3. Έπειτα θα ασχοληθούμε με το μέτρημα των βημάτων, με τη στάση και τη θέση του σώματος και των χεριών. 4. Περιγραφική και καθοδηγητική ανατροφοδότηση. 5. Μέτρια προς υψηλή ακρίβεια ανατροφοδότησης σε όλα τα στάδια της εξάσκησης. 6. Έλεγχος κατανόησης εξωτερικής ανατροφοδότησης (αποτέλεσμα - μορφή πριν την παροχή της) Εξωτερική ανατροφοδότηση Ο ασκούμενος παίρνει πληροφορίες από τον δάσκαλο (τα βήματα να ακολουθούν τον ρυθμό, λαβή χεριών από τις παλάμες(V), κυκλική πορεία, ξεκινάμε με το δεξί πόδι, μικρή στροφή του σώματος προς τα δεξιά) – λέξεις κλειδιά (δεξιά, χέρια). Εσωτερική ανατροφοδότηση Ο ασκούμενος μέσω των αισθήσεων πληροφορείται για την κίνησή του (πώς εκτέλεσε τη δεξιότητα, αν έκανε λάθη, κτλ.).
13
Ο μαθητής θα χορέψει με τη χορευτική ομάδα του πατέρα του (μερικά άτομα θα παρακολουθούν). Ο μαθητής θα βιντεοσκοπηθεί χορεύοντας σε ένα τυχαίο τραγούδι (κατάλληλο για καλαματιανό) για να ελεγχθεί η διατήρηση της μάθησης.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.