Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΣπυριδούλα Κεδίκογλου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
1 Ενημέρωση Γονέων - Κηδεμόνων μαθητών B΄ και Γ΄ Λυκείου Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015 ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟΧΟΙ
2
Διευθυντής/Ρresident Ε.Ε.Ι. Σπύρος Πολλάλης Συνδιευθυντής Κολλεγίου Αθηνών Διονύσιος Τσελέντης Διευθυντής Λυκείου Διονύσιος Τσελέντης Αναπληρώτρια Διευθύντρια Αμαλία Τσιτσά Υποδιευθυντής Χρίστος Κωνσταντόπουλος Υποδιευθύντρια Ευαγγελία Βλάχου
3
Ακαδημαϊκά Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας: Γ. Καραμπάτης Ιστορίας & Κοινωνικών Επιστημών: Δ. Λάππας Μαθηματικών: Β. Τλα Φυσικών Επιστημών: Γ. Μαριολόπουλος Πληροφορικής: Β. Ρεπαντής (Δ.Π.) – Μ. Κωτσογιάννη (Σ) Αγγλικών: Μ. Βέργου (Δ.Π.) – H. Quirk (Π) Φυσικής Αγωγής: Β. Μόσχος (Δ.Π.) – Α. Κατσίκη (Σ) Μουσικής: Σ. Τσοκάκης (Δ.Π.)
4
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Τμήμα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Κατερίνα Παναγιώτου Μαριέλλα Γιαννοπούλου College Counseling Office Λ. Αγαπαλίδου, Γ. Δαρειώτης (U.S.) Α. Ζαφειρέλης, Μ. Πιτταρά (U.K., Eυρώπη)
5
Δομή B΄ και Γ΄ Λυκείου Β΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και δύο Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού o Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών o Ομάδα Θετικών Σπουδών Γ΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και τρεις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού o Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών o Ομάδα Θετικών Σπουδών o Ομάδα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
6
Β´ ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 30 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 5 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 3 Δ. Ω.
7
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΓΕΒΡΑ3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ2 ΑΓΓΛΙΚΑ 2 1 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ2 ΧΗΜΕΙΑ2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ2 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 1 1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Οικονομία - Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου - Κοινωνιολογία) 2 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ 1 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 30 2 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 31 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη) 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 51 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 51 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ 35 + 3 =38
8
Γ´ ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 17 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 15 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 6 Δ. Ω.
9
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ 9 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ51,5 ΙΣΤΟΡΙΑ31 ΛΑΤΙΝΙΚΑ31,5 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ154 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΠΟΛΥ- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ51 ΦΥΣΙΚΗ322 ΧΗΜΕΙΑ311 ΒΙΟΛΟΓΙΑ21 ΑΕΠΠ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ1544 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ52 ΑΟΘ30,5 ΙΣΤΟΡΙΑ3 ΑΕΠΠ21,5 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ154 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΕΝΙΣΧΥΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 22 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 1 ΙΣΤΟΡΙΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 1 ΑΓΓΛΙΚΑ 2 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Ιστορία της Τέχνης ΑΟΔΕΥ 2 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 172 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ 32 + 6 = 38
10
Δύο τετράμηνα 1ο τετράμηνο: από 11 Σεπτεμβρίου -20 Ιανουαρίου 2ο τετράμηνο: από 21 Ιανουαρίου -μέσα Μαΐου Προθεσμία Μετεγγραφών: μέχρι και την 31η Μαρτίου κάθε έτους
11
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Προφορικές Στο μάθημα της ημέρας καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους Γραπτές Ολιγόλεπτες καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους Ωριαία σε ενότητα περιορισμένης έκτασης ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών Προαγωγικές και απολυτήριες Μαΐου-Ιουνίου 11
12
ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής Με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα
13
ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος εκτός της Φυσικής Αγωγής Με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα
14
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Συμμετοχή στη διδακτική διαδικασία Επιμέλεια και ενδιαφέρον για το μάθημα Επίδοση στις γραπτές και προφορικές δοκιμασίες Εργασίες στο σπίτι ή το σχολείο 14
15
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 15
16
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας 16
17
ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα 17
18
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης Στόχος: Παρουσίαση ολοκληρωμένης εικόνας για την ακαδημαϊκή πορεία του μαθητή Επισήμανση ιδιαίτερων δεξιοτήτων και συγκεκριμένων αδυναμιών του μαθητή 18
19
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (B΄ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής προσέρχεται στις εξετάσεις 50 αδικαιολόγητες απουσίες 127 απουσίες (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων) 183 απουσίες κατ’ εξαίρεση (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων), εφόσον η επίδοση του μαθητή κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική (ΜΟ>15) και η διαγωγή κοσμιωτάτη ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη 19
20
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής προσέρχεται στις εξετάσεις 50 αδικαιολόγητες απουσίες 139 απουσίες (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων) 200 απουσίες κατ’ εξαίρεση (σύνολο δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων), εφόσον η επίδοση του μαθητή κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική (ΜΟ>15) και η διαγωγή κοσμιωτάτη ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ Ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη 20
21
ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ Οι αυθαίρετες απουσίες από τα μαθήματα, τις εκδηλώσεις θεάτρου, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και τις ημερήσιες εκδρομές Οι απουσίες μέρους της ημέρας Οι επιβαλλόμενες ως ποινές λόγω καθυστέρησης, ακατάλληλης ενδυμασίας (Φ.Α.), ωριαίας απομάκρυνσης ή αποβολής Οι απουσίες για τις οποίες δεν κατατίθενται εμπρόθεσμα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά εντός δέκα ημερών 21
22
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ Οι μαθητές οφείλουν να σέβονται: o τους συμμαθητές τους o όλους τους εργαζόμενους στον σχολικό χώρο o τις διαδικασίες o τους θεσμούς o τη σχολική περιουσία Οι μαθητές οφείλουν να αποκλείουν την άσκηση σωματικής και ψυχολογικής βίας (bullying) Απαγορεύονται: το κάπνισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και ηλεκτρονικών συσκευών, η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών 22
23
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΓΟΝΕΩΝ Επικοινωνία με τους Διδάσκοντες και τον Καθηγητή - Σύμβουλο Έλεγχος της συνέπειας των μαθητών στην καθημερινή μελέτη Ενθάρρυνση για συμμετοχή των μαθητών σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες
24
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΓΟΝΕΩΝ Έγκαιρη δικαιολόγηση απουσιών Αίτηση αδειών εξόδου με φειδώ Φροντίδα για έγκαιρη προσέλευση στο Σχολείο Κοινή στάση όσον αφορά τον έλεγχο απουσιών και παραπτωμάτων
25
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Εσωτερικός κατά τετράμηνο Κοσμιωτάτη Ικανοποιητική Μη Ικανοποιητική Τελικός από τον Σύλλογο Διδασκόντων Κοσμιωτάτη Κοσμία Επίμεμπτη 25
26
Πρόσθετη διδακτική στήριξη Δημιουργία τμημάτων βάσει ελάχιστου αριθμού μαθητών Κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή μετά τη λήξη του πρωινού προγράμματος
27
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Απαλλαγή από πάσης φύσεως γραπτές εξετάσεις – μόνον προφορική εξέταση Υποβολή σχετικής αίτησης συνοδευόμενης από ειδική διαγνωστική έκθεση από το οικείο ΚΕΔΔΥ ή τα συμβεβλημένα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα Η ισχύς της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ ή των συμβεβλημένων ιατροπαιδαγωγικών κέντρων είναι αορίστου χρόνου εφόσον έχει εκδοθεί μετά τις 17 Σεπτεμβρίου 2013, ή υπήρχε ήδη γνωμάτευση σε ισχύ τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
28
«κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές» Λόγοι υγείας που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Διδάσκονται κατ’ ιδίαν με αίτηση προς τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΟΠΑΙΘ. Εξετάζονται προφορικά και γραπτά στην εξεταστική περίοδο του Ιουνίου. Μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της τάξης τους ως ακροατές, με γνωμάτευση της Υγειονομικής επιτροπής, η οποία θα προσδιορίζει και το χρόνο έναρξης και λήξης της φοίτησης του μαθητή στο σχολείο με την ιδιότητα του ακροατή. Το χρονικό όριο κατάθεσης των απαιτουμένων δικαιολογητικών είναι τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.
29
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δεκαπενταμελές και Πενταμελή Συμβούλια Όμιλοι Πανηγύρι Εξόρμηση Έντυπα 29
30
ΟΜΙΛΟΙ 2015-2016 Δραματικός Φιλοσοφικός Κινηματογραφικός Χημείας Unesco MUN Περιβαλλοντικός Listening to music Μυϊκής Ενδυνάμωσης Αντισφαίρισης Εθελοντισμού (S.W.A.V.) Οικουμενικών Σχέσεων Ορθόδοξης Πνευματικότητας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ceteris Paribus Δημιουργικής Γραφής Ιστορίας των Θετικών Επιστημών Computer Aided Design & Prototyping
31
ΕΝΤΥΠΑ Εφημερίδα «Τα Νέα του Κολλεγίου»Περιοδικά «Αθηναίος» “As You Like It” Ετήσιο Λεύκωμα Τελειοφοίτων «Θησαυρός»
32
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Διεξαγωγή εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο Σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου
33
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες) 2ο Επιστημονικό πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες) 3ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Υγείας και Ζωής) 4ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες της Εκπαίδευσης) 5ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής) 33
34
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑΦΥΣΙΚΗΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΗΜΕΙΑ ΑΕΠΠ
35
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
36
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (H.B.) Αίτηση μαθητών σε Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου: δεκτοί όλοι οι μαθητές υπό προϋποθέσεις Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών: δεκτό στο Πανεπιστήμιο της επιλογής του Βαθμός απόλυσης 16-19 Σε κάποιες περιπτώσεις και βαθμός 18+ σε δύο ή περισσότερα από τα μαθήματα του κλάδου Επιπλέον, ανάλογα με το Πανεπιστήμιο: IELTS ή TOEFL ή πρόσφατο Cambridge Proficiency ή σε σπανιότερες περιπτώσεις καλός βαθμός στο μάθημα των Αγγλικών του Σχολείου 36
37
Αποτελέσματα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων 2015
38
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2015
43
ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2015 ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ Στην Αμερική έγιναν δεκτοί 13 μαθητές μας στα πανεπιστήμια MIT, Stanford, UCLA, Johns Hopkins κ.α. Στην Αγγλία έγιναν δεκτοί 18 μαθητές μας στα πανεπιστήμια Oxford, Durham, Edinburgh, Newcastle, Southampton, Surrey, Sussex, κ.α. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες έγινε δεκτός 1 μαθητής μας στο University of Twente της Ολλανδίας.
44
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
45
Course Management System Πλατφόρμα επικοινωνίας και μάθησης Πλατφόρμα επικοινωνίας και μάθησης Πρόσβαση στις αναρτημένες διδακτικές πηγές Πρόσβαση στις αναρτημένες διδακτικές πηγές Αναδομημένα ψηφιακά βιβλία ι) Σημειώσεις και ασκήσεις (Πρόσθετο διδακτικό υλικό) ιι) Θέματα προηγουμένων ετών ιιι) Προγραμματισμός της ύλης Αναδομημένα ψηφιακά βιβλία ι) Σημειώσεις και ασκήσεις (Πρόσθετο διδακτικό υλικό) ιι) Θέματα προηγουμένων ετών ιιι) Προγραμματισμός της ύλης Δυνατότητα ηλεκτρονικού διαλόγου (μαθητή- διδάσκοντα ή και μαθητών μεταξύ τους) Δυνατότητα ηλεκτρονικού διαλόγου (μαθητή- διδάσκοντα ή και μαθητών μεταξύ τους)
46
Ψηφιακή αναδόμηση των Σχολικών Βιβλίων Στόχος: η καλύτερη οργάνωση του γνωστικού υλικού η εξοικείωση του μαθητή με τη μεθοδολογία (τρόπο προσέγγισης) που απαιτεί κάθε γνωστικό αντικείμενο.
47
E-Διδακτικά Σενάρια
48
Eισαγωγή Βιβλίου (Α΄ και Β΄ Λυκείου) Επαφή των μαθητών με τα «Μεγάλα Βιβλία» Ουσιαστική σύνδεση των βιβλίων με τα διδακτικά αντικείμενα Οργανική ένταξη των βιβλίων στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων Εμβάθυνση στα διδακτικά αντικείμενα Παραγωγή λόγου στην τάξη Καλλιέργεια ακαδημαϊκού λόγου Δημιουργία φακέλου (portfolio) μαθητή
49
Παραγωγή γραπτού λόγου (Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου) Καλλιέργεια της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών Γραφή επιχειρηματολογικού κειμένου στην τάξη με βάση ένα κείμενο αναφοράς, όχι μόνο στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας αλλά και σε άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας (δύο – τρεις φορές εβδομαδιαίως) Οργανική ένταξη παραγωγής λόγου στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων Επιλογή θέματος συνδεδεμένου με το εκάστοτε διδακτικό αντικείμενο Δημιουργία φακέλου (portfolio) μαθητή
50
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ» European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ» Η ένταξη του προγράμματος Ε.F.Q.M. στο Σχολείο μας στοχεύει στην αυτοαξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σε όλες τις βαθμίδες, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του Εκπαιδευτικού Έργου “EFQM Committed to Excellence Award”Για την προσπάθειά του αυτή το Σχολείο βραβεύθηκε τον Ιούνιο του 2009 από τον Oργανισμό του EFQM με την διάκριση “EFQM Committed to Excellence Award”
51
Microsoft Mentor School Microsoft Mentor School Το Ελληνοαμερικανικόν Εκπαιδευτικόν Ίδρυμα (Κολλέγιο Αθηνών - Κολλέγιο Ψυχικού) Microsoft Mentor School Επιβράβευση της επιτυχούς ενσωμάτωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών Δέσμευση για διαρκείς καινοτόμες δράσεις Στόχος: η αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών και η αναβάθμιση της μαθησιακής εμπειρίας
52
Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ –ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.