Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών (Β’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕφαρμογές Πληροφορικής (εκτός τομέα Πληροφορικής) ßΠρογραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο (Β’ κύκλος) ßΟργάνωση και Λειτουργία Κέντρων Πληροφορικής (Β’ κύκλος) ßΗ Κοινωνία της Πληροφορίας (Β’ κύκλος)

Χρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßBιβλίο μαθητή, Tετράδιο εργασιών μαθητή, Bιβλίο καθηγητή ß1 ώρα την εβδομάδα, εργαστηριακό ßΓενική επισκόπηση των Εφαρμογών της Πληροφορικής (2 διδακτικές ώρες) ßΚατηγορίες Υπολογιστών (2 διδακτικές ώρες) ßΤο Υλικό των Υπολογιστών (4 διδακτικές ώρες) ßΤο Λογισμικό Συστήματος (2 διδακτικές ώρες) ßΤο Λογισμικό Εφαρμογών (15 διδακτικές ώρες) ßΠληροφορική και Σύγχρονος Κόσμος (2 διδακτικές ώρες)

ßΗ άσκηση των μαθητών γίνεται στο πλαίσιο συγκεκριμένων εργασιών που τους ανατίθενται και επιδιώκεται η καλλιέργεια διαχρονικών δεξιοτήτων στη χρήση λογισμικού γενικής χρήσης ( Λογισμικό Εφαρμογών - 15 ώρες) ßΝα γίνει πρακτική άσκηση στο λειτουργικό σύστημα και στο περιβάλλον εργασίας του σχολικού εργαστηρίου (Λογισμικό Συστήματος - 2ώρες) Χρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς)

Υλικό Υπολογιστών ßΒιβλίο Μαθητή, Βιβλίο Καθηγητή, Τετράδιο Εργασίας Μαθητή, Εκπαιδευτικό Λογισμικό, Εγχειρίδια των κατασκευαστών για κάθε υλικό του υπολογιστή ßΘεωρητικό (1 ώρα) + Εργαστηριακό (3 ώρες) (νέο Π.Δ. τον Ιανουάριο - )  Αξιολόγηση (νέο Π.Δ. τον Ιανουάριο - ) : 2απόκτηση γνώσεων - προφορική (ή γραπτή) εξέταση 2ατομική πρακτική εξέταση - τουλάχιστον 1 στο τετράμηνο ή στο κάθε εργαστηριακό μάθημα 2τελική αξιολόγηση : συναρμολόγηση ενός υπολογιστή εξ αρχής και να τον φέρουν σε κατάσταση λειτουργίας ßΥλικό / Λογισμικό : Ικανός αριθμός υπολογιστών για συναρμολόγηση - αναβάθμιση - δοκιμές, εργαλεία, μονάδες Ε/Ε, μνήμες, επεξεργαστές, μητρικές πλακέτες,, μονάδες αποθήκευσης κλπ. ßΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών στο γνωστικό αντικείμενο

Εργασιακό Περιβάλλον ßΒιβλίο Μαθητή ßΘεωρητικό (1 ώρα) ßΑξιολόγηση : Ατομική ή Ομαδική εργασία για το βαθμό του τετραμήνου. Δεν εξετάζεται γραπτά τον Μάιο-Ιούνιο ßΓενικός σκοπός : η κατανόηση των εργασιακών σχέσεων, των επαγγελματικών ρόλων, των ιεραρχιών, των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των εργαζομένων, των συνθηκών και του καταμερισμού εργασίας που χαρακτηρίζει κάθε επαγγελματική δραστηριότητα όπως επίσης και των προοπτικών που προδιαγράφονται για την επαγγελματική αποκατάσταση στον Τομέα Πληροφορικής

Συντήρηση Υπολογιστών ßΒιβλίο Μαθητή, Βιβλίο Καθηγητή, Τετράδιο Εργασιών Μαθητή ßΕργαστηριακό (2 ώρες) ßΑξιολόγηση : 2απόκτηση γνώσεων - προφορική (ή γραπτή) εξέταση 2ατομική πρακτική εξέταση - τουλάχιστον 1 στο τετράμηνο ή στο κάθε εργαστηριακό μάθημα 2τελική αξιολόγηση : συναρμολόγηση ενός υπολογιστή εξ αρχής και να τον φέρουν σε κατάσταση λειτουργίας ßΥλικό / Λογισμικό : Ικανός αριθμός υπολογιστών για συναρμολόγηση - αναβάθμιση - δοκιμές, εργαλεία, μονάδες Ε/Ε, μνήμες, επεξεργαστές, μητρικές πλακέτες,, μονάδες αποθήκευσης, ειδικές συσκευές δημιουργίας βλαβών, διαγνωστικές κάρτες, modem, SCSI, σαρωτές, κατάλληλο λογισμικό ßΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών στο γνωστικό αντικείμενο

Εφαρμογές Πληροφορικής (εκτός τομέα Πληροφορικής) ßΒιβλίο Μαθητή, Τετράδιο εργασιών ßΕργαστηριακό (1 -3 ώρες ανάλογα με την ειδικότητα) ßΑξιολόγηση : 2απόκτηση γνώσεων - προφορική (ή γραπτή) εξέταση 2ατομική πρακτική εξέταση - τουλάχιστον 1 στο τετράμηνο ή στο κάθε εργαστηριακό μάθημα ßΥλικό / Λογισμικό : Ικανός αριθμός υπολογιστών και το αντίστοιχο λογισμικό της ειδικότητας

Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο ßΒιβλίο Μαθητή, Βιβλίο Καθηγητή, Τετράδιο Εργασιών Μαθητή ßΕργαστηριακό (6 ώρες) ßΑξιολόγηση : 2Ατομικές ή Ομαδικές Συνθετικές εργασίες 2Εργαστηριακή εξέταση στο τέλος του τετραμήνου στα πλαίσια συγκεκριμένων ασκήσεων - σφαιρική εικόνα του μαθησιακού προφίλ του κάθε μαθητή ßΥλικό / Λογισμικό : Ικανός αριθμός υπολογιστών, σύνδεση με το Διαδίκτυο, τοπικό δίκτυο, browser(s), client (s), web authoring tool (s), Perl, Java, VBScript ßΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών στο γνωστικό αντικείμενο

Οργάνωση και Λειτουργία Κέντρων Πληροφορικής ßΒιβλίο Μαθητή ßΘεωρητικό : 2 ώρες έμφαση στα θέματα ßΑξιολόγηση : Προτείνεται μια ή δυο γραπτές εξετάσεις με έμφαση στα θέματα : Εκτέλεση Εφαρμογής (ΒΔ ή εμπορικό πακέτο) με «πραγματικά» δεδομένα και παραγωγή «πραγματικών αποτελεσμάτων (π.χ λάθη πληκτρολόγησης, σβήσιμο χρήσιμου αρχείου,ομαδική ενημέρωση κλπ), Backup-Recovery, Εγκατάσταση εκτυπωτή, Προβλήματα εκτυπώσεων -εκτυπωτών, Χειρισμός περιφερειακών μονάδων, Disaster-Recovery ßΥλικό / Λογισμικό : Υπολογιστής, tape streamer, DAT, ταινίες, εκτυπωτής/ες, antivirus, manual(s) εκτυπωτών, Εφαρμογή με «πραγματικά» δεδομένα σε μεγάλες ποσότητες

Η Κοινωνία της Πληροφορίας ßΒιβλίο Μαθητή ßΘεωρητικό : 2 ώρες ßΑξιολόγηση : Γραπτή ή/και προφορική εξέταση Ομαδικές εργασίες

Επίλογος “Οι άνθρωποι της πράξεως που δεν έχουν θεωρητική παιδεία χάνονται στις λεπτομέρειες, οι άνθρωποι της θεωρίας που δεν έχουν πρακτική άσκηση χάνονται στις γενικότητες. Το να κατέχεις ισόρροπα και τα δύο είναι δώρο μεγαλοφυΐας. (Λεονάρντο ντα Βίντσι) Το να κατέχεις ισόρροπα και τα δύο είναι δώρο μεγαλοφυΐας.” (Λεονάρντο ντα Βίντσι)