Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Κύπρου – Τμήμα Πληροφορικής EPL602 Foundations of Web Technologies jQuery Mobile News Site Presented by: Christodoulos Michael Dimitris Stokkos.
Advertisements

1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Html Ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
1 Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και των Πληροφοριών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Δημιουργία μικρών Βίντεο με το Windows Moviemaker.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΤΗΓΑΚΗ ΣΤΕΛΑ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ-Σ.Κ.Σ
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
Μάθημα 6ο Κινητοποίηση Προσωπικού
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Συμβουλευτική Ψυχολογία
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
and he will flee from you.
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Εντολές Δικτύων Command Line.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Braille Messenger
Development of sample e-Hoop content
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Τα γραφικά στην πληροφόρηση και στην εκπαίδευση, Μέρος 4ο
Expression Home All In One Inkjet Printers
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
TABLE OF CONTENTS About the CTA Buttons ………………………………………… 3 How to Use HEX Colors ……………………….……………… 5 How to Use the CTAs …………………………………………… Customizable.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο 3 Ονοματεπώνυμο 4 Ονοματεπώνυμο 5

Περιεχόμενα 1.Παρουσίαση μελών ομάδας 1.1CV 1 1.2CV 2 1.3CV 3 1.4CV 4 1.5CV 5 2.Δημιουργικές ιδέες ομάδας 2.1Creative Concept 1 2.2Creative Concept 2 2.3Creative Concept 3 2.4Creative Concept 4 2.5Creative Concept 5 3.Επιλογή Δημιουργικής ιδέας 4.Παράδειγμα 1 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή video (storyboard) 5.Παράδειγμα 1 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή banner (web banner). 6.Παράδειγμα 1 ηχητικού διαφημιστικού μηνύματος (podcast ad). 7.Παράδειγμα 2 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή video (storyboard) 8.Παράδειγμα 2 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή banner (web banner). 9.Παράδειγμα 2 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή banner (web banner).

1. Παρουσίαση ομάδας

Ονοματεπώνυμο 1 (Βιογραφικό σημείωμα*) …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … … …. …. …. … … …. ….. … … … … ….. … … … … … … … (Βιογραφικό σημείωμα συνέχεια) …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …… … … … * Παρουσίαση του φοιτητή σε συνεχές κείμενο με στόχο την ανάδειξη της προσωπικότητας του, των δεξιοτήτων του και του ενδιαφέροντος του για το δημιουργικό στο χώρο της διαφήμισης.

2. Δημιουργικές Ιδέες

CONCEPT 1 o …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. CONCEPT 1 o (συνέχεια) …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. ….

3. Επιλογή Δημιουργικής Ιδέας

Η Δημιουργική Ιδέα που επιλέχθηκε ήταν …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. Λόγοι επιλογής της Δημιουργικής Ιδέας * … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. * Για να τεκμηριώσετε την επιλογή σας, χρησιμοποιείστε τον δεκάλογο της Unilever, τον οποίο μπορείτε να βρείτε στο Παράρτημα.

4. Παράδειγμα 1 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή video

ΟΝΟΜΑ ΤΙΤΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΚΗΝΗ Α1 ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:00 – 00:01 VIDEO Περιγραφή των visuals της σκηνής Α1. AUDIO Περιγραφή των διαλόγων, των ήχων του περιβάλλοντος χώρου καθώς και της μουσικής που ακούγεται κατά την διάρκεια της σκηνής Α1. ΣΚΗΝΗ Α2 ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:01 – 00:02 VIDEO …... … … …. AUDIO … … … …. ….. ΣΚΗΝΗ Α3 ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 00:02 – 00:03 VIDEO … …. …. …. …. …. …. …. AUDIO … …. …. …. ….. ….

5. Παράδειγμα 1 διαφημιστικού μηνύματος με την μορφή web banner

Οι διάφορες κατηγορίες banners σύμφωνα με το ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau)

6. Παράδειγμα 1 ηχητικού διαφημιστικού μηνύματος (podcast ad)

Το ηχητικού διαφημιστικό μήνυμα …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. … …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. …. …. …. …. …. … … … … …. …. …. …. ….

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Τρόπος αξιολόγησης δημιουργικής ιδέας/ Η μέθοδος της Unilever Κλίμακα αξιολόγησης ιδεών 0-10 (Yes=1/ No=0)

Banner tools free tools to create banners

Banner tools 1.Webbanner24 Webbanner24, found on their website webbanner24.com, is one of the best, most dynamic new banner makers with great options. They offer a wonderful collection of creative designs which you can choose from, exciting animation options, and other invaluable options you will find useful to create that engaging ad your company needs. The banners can be created in a variety of different sizes with varying widths and lengths to suit and complement your publishing website’s design. URL: 2.BannerNow Found at bannernow.com, this company specializes in creating banner ads in Adobe Flash format. They have a wide range of images to choose from and great effects to enhance your banners. They have an extensive media library and their banner creator tools are very user friendly. URL: 3.BannerFans At bannerfans.com you can create banners using their free tools. You can choose from dozens of different layouts. The text fonts and styles are amazing too. They offer different border styles and you can create your banner in.png,.jpg, and.gif formats. URL:

Banner tools 4.BannerSketch You can use BannerSketch to create banners in just a few minutes using their free banner generator. The generator guides you in easy to follow steps that guarantee quality banners without the need of web design or programming knowledge. They have a wide variety of more than 1,300 templates and are completely free of charge. URL: 5.Anvsoft Anvsoft offers a downloadable banner generator at anvsoft.com/flash-banner-maker which is free of charge. The banner generator offers banners in both HTML and Flash formats. They have a wide range of text styles and dynamic effects. The process of creating a banner is broken down to easy steps that allow you to include features that will customize your banners to your unique preferences. URL: 6.Bannersnack Banner Snack is a free flash banner maker that lets you create banner ads without Flash coding. BannerSnack banner creator is an online app by SnackTools. URL:

Banner tools 7.My Banner Maker At My Banner Maker you can create banners using their free tools.Create free banners online easily for your Myspace, Youtube, or just about any other website! Make your own banner and get the html code to display it on other websites. URL: 8.EximiousSoft Banner Maker EximiousSoft Banner Maker Software is the most powerful and easy to use tool for banner makers, banner creation, creating banner ads, web buttons, and headers etc. web graphics. URL: 9.Banner Designer Pro You can use Banner Designer Pro to create banners in just a few minutes using their free banner generator banner software with 300 gif and flash banner pre-designed templates. Create banners for Windows and Mac with banner maker. 50% discount on banner creator software. URL: