Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί1/352/10/2014 Διάλεξη 2 Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εφαρμογές ΤΠ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Κεφάλαιο 9 – Διαδίκτυο. Internet 1.Δημιουργήστε ένα infographic ( με τους σταθμούς εξέλιξης του internet. 2.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Ποιος: ταυτότητα του ομιλητή Τι: φύση της γλώσσας (γνώση/ χρήση)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Σεμινάρια Πληροφορικής
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
aka Mathematical Models and Applications
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Λειτουργικά Τρόφιμα και Διατροφή
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί1/352/10/2014 Διάλεξη 2 Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εφαρμογές ΤΠ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί2/352/10/2014 Σύνοψη Μαθήματος 1.Εισαγωγή στις εφαρμογές ΤΠ στην Ε&ΕΑ, εισαγωγή στο μάθημα 2.Εκπαιδευτικό λογισμικό – ορισμοί, κατηγορίες & εξέλιξη

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί3/352/10/2014 Σύνοψη Διάλεξης Εκπαιδευτικό Λογισμικό  ορισμός, κατηγορίες Κόμης Β., Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Educational Software  definition, history, categories Wikipedia

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί4/352/10/2014 Ορισμός Εφαρμογές λογισμικού και υλικού που χρησιμοποιούνται για την υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης Κατασκευάζονται με στόχο να εκπληρώσουν συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί5/352/10/2014 Κατηγορίες Συστήματα καθοδηγούμενης από τους υπολογιστές διδασκαλίας και συστήματα καθοδήγησης (tutorials) ή επίλυσης προβλημάτων  κατά κανόνα συστήματα εξάσκησης και πρακτικής – drill and practice Περιβάλλοντα μάθησης μέσω καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης (discovery and exploratory learning)  κατά κανόνα συστήματα ανοικτού τύπου Περιβάλλοντα έκφρασης και αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας  κατά κανόνα λογισμικά γενικής χρήσης και εφαρμογές διαδικτύου

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί6/352/10/2014 Συστήματα καθοδήγησης & διδασκαλίας Θεωρία του συμπεριφορισμού  λογισμικό εξάσκησης και πρακτικής  λογισμικό καθοδήγησης ή διδασκαλίας  εκπαιδευτικά παιχνίδια  λογισμικό πολυμέσων Θεωρία επεξεργασίας της πληροφορίας  έμπειρα διδακτικά συστήματα  νευρωνικά δίκτυα

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί7/352/10/2014 Περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης, διερεύνησης & οικοδόμησης Θεωρίες του εποικοδομιτισμού και του κοινωνικού εποικοδομιτισμού  εφαρμογές υπερμέσων  εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας  συστήματα οπτικοποίησης  συστήματα εννοιολογικής χαρτογράφησης  εφαρμογές προσομοίωσης  εφαρμογές μοντελοποίησης  εργαστήρια βασισμένα σε υπολογιστή

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί8/352/10/2014 Περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης, διερεύνησης & οικοδόμησης (2/2) Θεωρίες του εποικοδομιτισμού και του κοινωνικού εποικοδομιτισμού  συσκευές σύνδεσης με το περιβάλλον (αισθητήρες)  συστήματα ρομποτικής  μικρόκοσμοι σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα  προγραμματιστικά περιβάλλοντα  εκπαιδευτικά παιχνίδια ή ηλεκτρονικά παιχνίδια  λογισμικό γενικής χρήσης (π.χ. εφαρμογές γραφείου)

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί9/352/10/2014 Συστήματα έκφρασης, αναζήτησης & επικοινωνίας της πληροφορίας Κοινωνικο-πολιτισμικές θεωρίες  εφαρμογές διαδικτύου (chat, forums, video conference)  εργαλεία διαδικτύου για συνεργασία και επικοινωνία (συστήματα συνεργατικής μάθησης)  ηλεκτρονικά παιχνίδια διαδικτύου  εκπαιδευτικές δικτυακές πύλες

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί10/352/10/2014 Συστήματα έκφρασης, αναζήτησης & επικοινωνίας της πληροφορίας (2/2) Θεωρίες του εποικοδομιτισμού και του κοινωνικού εποικοδομιτισμού  ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες και λεξικά  ψηφιακές βιβλιοθήκες  μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο  λογισμικό γενικής χρήσης  συστήματα ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων και ιστοσελίδων

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί11/352/10/2014 Κατηγοριοποίηση – παιδαγωγική βάση

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί12/352/10/2014 Κατηγοριοποίηση – χρονολογία

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί13/352/10/2014 Σύνοψη Διάλεξης Εκπαιδευτικό Λογισμικό  ορισμός, κατηγορίες Κόμης Β., Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Educational Software  definition, history, categories Wikipedia

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί14/352/10/2014 Definition Educational software  is computer software, the primary purpose of which is teaching or self-learning

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί15/352/10/2014 Early history, 1940s s The use of computer hardware and software in education and training dates to the early 1940s, when American researchers developed flight simulators which used analog computers to generate simulated onboard instrument data One such system was the type19 synthetic radar trainer, built in 1943 Pioneering educational computer systems in this era included the PLATO system (1960), developed at the University of Illinois, and TICCIT (1969) In 1963, IBM had established a partnership with Stanford University’s Institute for Mathematical Studies in the Social Sciences (IMSSS), to develop the first comprehensive CAI elementary school curriculum which was implemented on a large scale in schools in both California and Mississippi

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί16/352/10/2014 Early history, 1940s s (2/2) In 1967 Computer Curriculum Corporation was formed to market to schools the materials developed through the IBM partnership Early terminals that ran educational systems cost over $10,000, putting them out of reach of most institutions Some programming languages from this period, particularly BASIC (1963), and LOGO (1967) can also be considered educational, as they were specifically targeted to students and novice computer users The PLATO IV system, released in 1972, supported many features which later became standard in educational software running on home computers - bitmap graphics, primitive sound generation, and support for non-keyboard input devices, including the touchscreen

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί17/352/10/2014 Αντίκες…

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί18/352/10/2014 History 1970s – 1980s The arrival of the personal computer, with the Altair 8800 in 1975, changed the field of software in general, with specific implications for educational software Whereas users prior to 1975 were dependent upon university or government owned mainframe computers with timesharing, users after this shift could create and use software for computers in homes and schools, computers available for less than $2000 By the early 1980s, the availability of personal computers including the Commodore PET, and Apple II allowed for the creation of companies and nonprofits which specialized in educational software These and other companies designed a range of titles for personal computers, with the bulk of the software initially developed for the AppleII

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί19/352/10/2014 Αντίκες…

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί20/352/10/2014 History 1990s Major developments in educational software in the early and mid 1990s were made possible by advances in computer hardware Multimedia graphics and sound were increasingly used in educational programs CD-ROMs became the preferred method for content delivery With the spread of the internet in the second half of the 1990s, new methods of educational software delivery appeared In the history of virtual learning environments, the 1990s were a time of growth for educational software systems, primarily due to the advent of the affordable computer and of the Internet Today Higher Education institutions use virtual learning environments to provide greater accessibility to learners

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί21/352/10/2014 Major types of educational software children's learning & home learning classroom aids edutainment reference software educational software on custom platforms computer games with learning value software in corporate training & tertiary education software for specific educational purposes

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί22/352/10/2014 Children's learning and home learning An immense number of titles, probably running into the 1000s, were developed and released from the mid-1990’s onwards, aimed primarily at the home education of younger children Later iterations of these titles often began to link educational content to school curricula (such as England’s National Curriculum) The design of educational software programmes for home use has been influenced strongly by computer gaming concepts – in other words, they are designed to be fun as well as educational

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί23/352/10/2014 Courseware A term that combines the words ‘course’ with ‘software’ Its meaning originally was used to describe additional educational material intended as kits for teachers or trainers or as tutorials for students, usually packaged for use with a computer The term's meaning and usage has expanded and can refer to the entire course and any additional material when used in reference an online or 'computer formatted' classroom Many companies are using the term to describe the entire "package" consisting of one 'class' or 'course' bundled together with the various lessons, tests, and other material needed

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί24/352/10/2014 Courseware (2/2) The courseware itself can be in different formats, some are only available online such as html pages, while others can be downloaded in pdf files or other types of document files Many forms of e-learning are now being blended with term courseware Most leading educational companies solicit or include courseware with their training packages

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί25/352/10/2014 Classroom aids Software designed for use in school classrooms Typically such software may be projected onto a large whiteboard at the front of the class and/or run simultaneously on a network of desktop computers in a classroom While teachers often choose to use educational software from other categories in their IT suites (e.g. reference works, children’s software), a whole category of educational software has grown up specifically intended to assist classroom teaching Software titles are often very specialised and produced by a wide variety of manufacturers, including many established educational book publishers

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί26/352/10/2014 Edutainment An intentional merger of computer games and educational software into a single product (and could therefore also comprise more serious titles described above under children’s learning software) In the narrower sense used here, the term describes educational software which is primarily about entertainment, but tends to educate as well and sells itself partly under the educational umbrella Software of this kind is not structured towards school curricula, does not normally involve educational advisors, and does not focus on core skills such as literacy and numeracy

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί27/352/10/2014 Reference software Many publishers of print dictionaries and encyclopedias have been involved in the production of educational reference software since the mid-1990s They were joined in the reference software market by both startup companies and established software publishers, most notably Microsoft The first commercial reference software products were reformulations of existing content into CD-ROM editions, often supplemented with new multimedia content, including compressed video and sound

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί28/352/10/2014 Reference software (2/2) More recent products made use of internet technologies, to supplement CD-ROM products, then, more recently, to replace them entirely Wikipedia and its offspins (such as Wiktionary) marked a new departure in educational reference software Previously, encyclopedias and dictionaries had compiled their contents on the basis of invited and closed teams of specialists The wiki concept has allowed for the development of collaborative reference works through open cooperation incorporating experts and non-experts

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί29/352/10/2014 Educational software on custom platforms Some manufacturers regarded normal desktop computers as an inappropriate platform for learning software for younger children and produced custom child-friendly pieces of hardware instead The hardware and software is generally combined into a single product, such as a child-sized laptop-look-alike The most well-known example are Leapfrog products These include imaginatively designed hand-held consoles with a variety of pluggable educational game cartridges and book-like electronic devices into which a variety of electronic books can be loaded These products are more portable than laptop computers, but have a much more limited range of purposes, concentrating on literacy and numeracy

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί30/352/10/2014 Computer games with learning value These are games which were originally developed for adults or older children and which have potential learning implications For the most part, these games provide simulations of different kinds of human activities, allowing players to explore a variety of social, historical and economic processes Examples  city-building games such as the SimCity series ( ) and Caesar (video game) ( ) invite players to explore the social, practical and economic processes involved in city management  empire-building games such as the Civilization (video game) series ( ) and the Europa Universalis series ( ) help players to learn about history and its political, economic and military aspects  railroad management games such as Railroad Tycoon ( ) and Rails Across America (2001) illuminate the history, engineering and economics of railroad management

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί31/352/10/2014 Software in corporate training Earlier educational software for the important corporate market was designed to run on a single desktop computer (or an equivalent user device) In the years immediately following 2000, planners decided to switch to server-based applications with a high degree of standardization This means that educational software runs primarily on servers which may be hundreds or thousands of miles from the actual user

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί32/352/10/2014 Software in corporate training (2/2) The user only receives tiny pieces of a learning module or test, fed over the internet one by one The server software decides on what learning material to distribute, collects results and displays progress to teaching staff Another way of expressing this change is to say that educational software morphed into an online educational service

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί33/352/10/2014 Software for specific educational purposes language learning software typing tutors medical & dental encyclopedia e-learning software driving test software software for enabling simulated dissection of human and animal bodies (used in medical and veterinary college courses) interactive geometry software medical and healthcare educational software

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί34/352/10/2014 Συζήτηση Για το μάθημα  πώς σας φάνηκαν τα 2 κείμενα?  οι διαφορές τους? Γενικά  χρησιμοποιείτε τη Wikipedia?  διαβάζετε αγγλικά?

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί35/352/10/2014 Καλό απόγευμα