ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Advertisements

Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Κατασκευή αποκριάτικης μάσκας
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΤΟΜΕΣ.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Ανθρώπινα Χαρακτηριστικά Χρώματα
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 2: Αρχαιοελληνικό μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη Εντατικολόγος Φυσιολογία Νοέμβριος 2011.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ Κουκούλης Πάρης. Τα μέρη του ματιού βολβόςΟ βολβός του ματιού κινείται από μύες Βολβός.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Επεξεργασία Εικόνας.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 9

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΚΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ‘Η ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΚΙΩΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΚΟΝΗΣ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΡΕΜΩΔΕΙΣ ΣΚΙΕΣ. ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΧΥ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥΔΡΑΣ, ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΕΣ ΣΚΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΙΝΕΛΟΥ ΓΙΑ ΠΟΥΔΡΑ. ΣΕ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΗ.

ΣΕΙΡΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΡΥΔΙ. ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΡΑΒΑΜΕ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΑΝ ΑΠΛΩΘΕΙ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΙΟΥ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΟΞΟ. ΤΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟΞΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ ΟΡΑΤΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΟ ΣΧΗΜΑ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ, ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΑ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “HIGHLIGHTER”.

ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ‘ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ’ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ Η ΜΑΣΚΑΡΑ. ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΑΙΛΑΙΝΕΡ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΠΟΥΔΡΑ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΦΡΥΔΙΩΝ.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ. Η ΣΚΙΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ HIGHLIGHTER ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΥΔΙ. ΕΝΤΟΝΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ.

ΜΙΚΡΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.

ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΒΛΕΦΑΡΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.

ΠΕΣΜΕΝΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΔΕ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΤΟΞΟ, ΕΝΩ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ.

ΜΑΤΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ( ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΑ) ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΣΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΕΣ ΣΚΙΕΣ. Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΧΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΟΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΗΚΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.

ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ (ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΑ) ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΙΣΑ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΗΚΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΥΤΗ.

ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ (ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ) ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΒΑΦΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΞΟ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΒΗΣΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.

ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΟΓΧΕΣ (ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ) ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ. ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΣΚΟΥΡΕΣ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ, ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΟΛΥΒΙ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΚΑΜΠΥΛΩΤΟ ΣΧΗΜΑ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΓΥΑΛΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΕΙΤΕ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΕΙΤΕ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. Η ΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΙΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΟΠΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ.

ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑ ΜΥΩΠΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑ ΜΥΩΠΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΕΣ ΣΚΙΕΣ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΜΟΛΥΒΙ. ΒΑΦΟΥΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ.

ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΚΟΥΡΕΣ, ΜΑΤ ΣΚΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.