Το Πορτρέτο του Εαυτού μου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
A d e l e.
Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Η συνταγή της νεότητας!.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Μηχανογραφικό.Πώς να το συμπληρώσω;Τι πρέπει να σκεφτώ;
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Αρχιτεκτόνων Καθηγητής Μιχαήλ.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
«Οι Σπουδές στην Αρχιτεκτονική»
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το πορτραίτο του εαυτού μου
Παρουσιαζω τον εαυτο μου
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Υποχρεωτικό μάθημα Α΄Εξαμήνου Διδάσκων: Αναπλ. Καθηγητής ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣΣΩΤΗΡΙΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Η συνταγή της νεότητας!.
Γεια σου χαίρομαι που σε γνωρίζω το όνομα μου είναι υπολογιστούλης και έχω να πω ότι είσαι πάρα πολύ όμορφη. Γεια σου είμαι η υπολογιστούλα και είμαι.
WEBINAR ALLILONNET δρ. Δημhτρης Κουζeλης Χαγη, Οκτωβριος '16
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Το Σχολειό μου.
Στόχος παρουσίασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Πορτρέτο του Εαυτού μου

Ας γνωριστούμε… Ονομάζομαι Σταυρούλα Πουλοπούλου Έχω γεννηθεί στις 15 Ιανουαρίου 1992 και μένω στην Αθήνα Είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά απ το 2010 Φοιτώ στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων με κατεύθυνση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Ας γνωριστούμε λίγο καλύτερα… Χαρακτηριστικά του εαυτού μου: Θετικά: -Οργανωτική -Συνεργάσιμη -Δίνω λύσεις -Δημιουργική -Πολλή φαντασία -Είμαι πάντα πρόθυμη να βοηθήσω Αρνητικά: -Ανυπόμονη -Κακό time management -Ντροπαλή -Βαριέμαι εύκολα -Αναβλητική -Δεν ζητάω εύκολα βοήθεια από άλλους, γιατί το θεωρώ αδυναμία -Έχω χαμηλή αυτοπεποίθηση Γενικά, μπορώ να πω ότι είμαι ένα κοινωνικό άτομο, με αίσθηση του χιούμορ και πιστεύω ότι μπορώ να ανταποκρίνομαι σωστά σε ομαδικές δραστηριότητες. Μου αρέσει να συνεργάζομαι, να ανταλλάσω ιδέες και απόψεις, ενώ παράλληλα πιστεύω σε αξίες, όπως ο σεβασμός, η ειλικρίνεια και δικαιοσύνη.

Εξωσχολικές Δραστηριότητες Πέρα από τη σπουδές μου ασχολούμαι με: χορό. Κάνω Latin τα τελευταία 2 περίπου χρόνια ξένες γλώσσες. Αυτή την περίοδο μαθαίνω Ισπανικά, ενώ γνωρίζω ήδη άριστα Αγγλικά και καλά Γαλλικά μπάσκετ. Έπαιζα ερασιτεχνικά σε τοπική ομάδα και συνεχίζω να παρακολουθώ αγώνες μουσική. Για κάποια χρόνια μάθαινα μπουζούκι και σολφέζ,ενώ ακούω καθημερινά τα αγαπημένα μου συγκροτήματα ζωγραφική. Σχεδιάζω κυρίως cartoons και anime Άλλα ενδιαφέροντα: Ταξίδια. Μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω, να γνωρίζω καινούργια πράγματα, καινούργιους τόπους και ανθρώπους και να διευρύνω τους ορίζοντές μου. Κινηματογράφος. Με συναρπάζει η 7η τέχνη και η εξέλιξή της σε τεχνολογία και γι αυτό θέλω να ακολουθήσω ένα κομμάτι της, το animation. Θέατρο. Για μένα είναι ο πατέρας του κινηματογράφου.

Φοιτητική Εκπαίδευση-Ασχολίες Το ενδιαφέρον μου για την πληροφορική άρχισε να αναπτύσσεται στο γυμνάσιο, με το πρώτο μάθημα πληροφορικής. Πριν από αυτό, ήθελα να ασχοληθώ με επαγγέλματα τα οποία πάντα γοητεύουν τα παιδιά, μεταξύ άλλων αρχιτέκτονας, γιατρός , δασκάλα… Σαν παιδί μου άρεσε πάρα πολύ να βλέπω cartoons, anime και ταινίες animation. Έτσι, αποφάσισα να συνδυάσω τα δύο αυτά ενδιαφέροντα μου σε ένα, το 3D animation ! Κύριος λόγος που επέλεξα τη σχολή Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά είναι η απόκτηση των βασικών γνώσεων προγραμματισμού και design, ώστε αργότερα να μπορέσω νασπουδάσω σε μεταπτυχιακό επίπεδο αυτό που θέλω, το 3D animation. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου, λοιπόν, αποφάσισα να επιλέξω την κατεύθυνση των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, γιατί τα μαθήματα αφορούσαν περισσότερο το αντικείμενο του design αλλά και του e-learning, τα οποία με ενδιαφέρουν εξ ίσου. Αγαπημένα μου μαθήματα στη σχολή είναι: Web design Σχεδιασμός application Εφαρμογές και σχεδιασμός παιχνιδιών Εφαρμογές e-learning Μαθήματα βασισμένα στον τομέα της εκπαίδευσης

Μελλοντικά Σχέδια Στο μέλλον, η βασικός μου στόχος είναι να γίνω ένας σωστός και παραγωγικός άνθρωπος μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Θέλω να γίνω ένας επιτυχημένος 3D animator είτε στον κινηματογράφο είτε σε εφαρμογές ψηφιακής εκπαίδευσης. Θέλω να δημιουργήσω μια ισορροπημένη οικογένεια και να γίνω ένας σωστός γονιός Θέλω να εξελιχθώ σαν κομμάτι της κοινωνίας αλλά και σαν επαγγελματίας, ώστε να επιτύχω τους στόχους μου και να φτάσω στην αυτοπραγμάτωση.