Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Το μυστικό του μουσείου
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Καραχρήστου Ελένη
Το 710 Σταματάει μια κυρία (μελαχροινή μπορεί και ξανθιά) σ' ένα βενζινάδικο και ζητάει ένα "710". Σταματάει μια κυρία (μελαχροινή μπορεί και ξανθιά)
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΧΟΥΝΤΑΛΑ ΕΛΛΗ Φεβρουάριος 2014 Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.2: Μουσική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Συνέντευξη με νήπια.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα

Λίγα λόγια για την δραστηριότητα Γνωριμία των παιδιών με τον Αμερικάνο ζωγράφο “Jackson Pollock” και τα έργα του με αφορμή το βιβλίο «Ολίβια». Επαφή των παιδιών με την τεχνική ζωγραφικής «dripping» του ζωγράφου και δημιουργία δικών τους έργων κάνοντας χρήση αυτής της τεχνικής.

Αρχικά διάβασα στην ολομέλεια το βιβλίο «Ολίβια».

Μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης έδειξα στα παιδιά έναν από τους πίνακες του Jackson Pollock, λέγοντάς τους χαρακτηριστικά: «Θέλω τώρα να σας δείξω έναν από τους πίνακες που είδε η Ολίβια όταν πήγε στο μουσείο». Ανέφερα στα παιδιά τον τίτλο του πίνακα, «φθινόπωρο», και τα ρώτησα αν τους αρέσει. Κάποια από τα παιδιά είπαν «Ναι!» και κάποια άλλα «Όχι!». Σε ερώτησή μου «Γιατί δεν σας αρέσει;», τα παιδιά είπαν χαρακτηριστικά «Επειδή έχει καφέ και μαύρο!», «Είναι σκούρα χρώματα!».

Autumn Rhythm, 1950 Οι πίνακες του Jackson Pollock που παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια

Untitled, ca., 1948–49

Blue Poles No. 11, 1952

Shimmering Substance, from The Sounds In The Grass, 1946

Στη συνέχεια έδειξα στα παιδιά την φωτογραφία του Jackson Pollock λέγοντάς τους πως αυτός είναι ο ζωγράφος που έχει ζωγραφίσει αυτούς τους πίνακες, και πως εδώ τον βλέπουμε να ζωγραφίζει έναν από αυτούς. Προέτρεψα τα παιδιά να παρατηρήσουν την φωτογραφία και τα ρώτησα αν μπορούν να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο ζωγράφιζε αυτούς τους πίνακες. Τα παιδιά μού απάντησαν χαρακτηριστικά : «Με χρώματα!», «Με πινέλο!».

Η φωτογραφία του Jackson Pollock που παρουσιάστηκε στην ολομέλεια

Έπειτα εξήγησα στα παιδιά την τεχνική την οποία χρησιμοποιούσε όταν ζωγράφιζε (τεχνική του dripping = στάξιμο μπογιάς) και τους έδειξα ένα βίντεο στο οποίο κάποιος προσπαθεί να ζωγραφίσει όπως ο Jackson Pollock χρησιμοποιώντας αυτή την τεχνική. Μετά το τέλος του βίντεο ρώτησα τα παιδιά αν τους άρεσε ο τρόπος που ζωγράφιζε ο καλλιτέχνης. Μου απάντησαν καταφατικά και ένα παιδί είπε χαρακτηριστικά : «Ναι! Μακάρι να ήμασταν βοηθοί του και να τον βοηθούσαμε και εμείς!».

Με αφορμή λοιπόν αυτή την απάντηση προέτρεψα τα παιδιά να ζωγραφίσουμε και εμείς όπως ο Jackson Pollock. Αφού χωριστήκαμε σε 3 ομάδες, και κάθε φοιτήτρια ανέλαβε μία ομάδα, βγήκαμε στην αυλή! Στρώσαμε χαρτί μέτρου (3 κομμάτια των 2 μέτρων περίπου) και ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε όπως ο Pollock!

Χρησιμοποιήσαμε διαφορετικά χρώματα τέμπερας αραιωμένα με λίγο νερό. Τα παιδιά τίναζαν τα πινέλα τους από χαμηλά αλλά και από πιο ψηλά. Τα προέτρεψα να αλλάζουν μεταξύ τους θέση καθώς και να ανταλλάσουν τα χρώματα μεταξύ τους.

Ζωγραφική… στον υπολογιστή Τα παιδιά ζωγράφισαν και στον Η/Υ όπως ο Jackson Pollock, μέσα από ένα διαδραστικό online πρόγραμμα που έχει βασιστεί στη μέθοδο του “dripping” που χρησιμοποιούσε ο καλλιτέχνης.