Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Τα ουράνια σώματα στη λαϊκή παράδοση
Μπορούμε να δούμε τα άτομα…..
Περιβαλλοντική εργασία
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Έκλειψη σελήνης Μύθοι και μυστήρια περιβάλλουν το φεγγάρι από γενέσεως κόσμου. Ο άνθρωπος πίστευε ότι η Σελήνη -όπως και ο Ήλιος- επηρέαζε τα πάντα γύρω.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Μ. Αναγνωστάκη Το σκάκι Le fοu (=ο τρελός)!.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
ΜΥΘΟΙ ΣεΙσΜώΝ.
« Το ταξίδι του Αρλεκίνο » Κατασκευή μάσκας Ήθη και έθιμα της Αποκριάς ΕΠΙΣΚΕΨΗ Α΄ - Β΄ - Γ΄ ΤΑΞΕΩΝ ΣΤΟ « ένεκα παιδείας » 17/ 2/ 2015.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Ο πλανήτης Ερμής. Ο πιο κοντινός πλανήτης στον ήλιο είναι ο Ερμής.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
«Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση» Θεματική ενότητα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ωκεανοί και Ήπειροι με μυθικά ονόματα. Ευρώπη Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Ευρώπη είναι γνωστή κυρίως η κόρη του Φοίνικα και της Τηλέφασσας. Από.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ωκεανοί και Ήπειροι με μυθικά ονόματα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΓΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τ4Ε ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ο Αρχιμήδης και η αρχή της Άνωσης. Ο Αρχιμήδης  Ο Αρχιμήδης γεννήθηκε το 287π.Χ και πέθανε το 212 π.Χ. στις Συρακούσες της Σικελίας. Ασχολήθηκε με την.
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΔΟΥΛΙΑ

Στη θεματική αυτή με αφορμή την περιοχή στην οποία βρίσκεται το νηπιαγωγείο (Ηλιούπολη) ασχοληθήκαμε με το μύθο του Ήλιου στην αρχαία Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, με τις δραστηριότητες που θα παρουσιαστούν παρακάτω στόχος μας ήταν να δούμε τι είναι ο ήλιος στην πραγματικότητα και πώς τον ερμήνευσαν οι αρχαίοι Έλληνες με ένα μύθο.

Αρχικά δημιουργήσαμε μάσκες ήλιου και αλόγου, τις οποίες έκοψαν και χρωμάτισαν τα παιδιά. Μιας και βρισκόμασταν στην εβδομάδα της αποκριάς, οι μάσκες αποτελούσαν ένα επίκαιρο θέμα.

Έχοντας ετοιμάσει τις μάσκες μας ξεκινήσαμε τη συζήτηση σχετικά με την περιοχή που μένουν τα παιδιά, την Ηλιούπολη. Ποια είναι και γιατί λέγεται έτσι; Μιλήσαμε λίγο και για άλλες τέτοιες πόλεις, πραγματικές ή φανταστικές, όπως την Αργυρούπολη, τη Ντενεκεδούπολη, την Παραμυθούπολη. Είπαμε πως η Ηλιούπολη είναι η πόλη του ήλιου. Συζητήσαμε για τον πλανήτη αυτόν, που είναι το κέντρο του ηλιακού μας συστήματος, και τα παιδιά μου είπαν χαρακτηριστικά ότι βγάζει πολύ φως και ζέστη κι ότι καίει πολύ.

Έπειτα, παίξαμε το ‘γαϊτανάκι των πλανητών’ με μουσική το Καλημέρα ήλιε, του Μάνου Λοΐζου. Στη μέση στεκόταν το παιδί-ήλιος.

Στη συνέχεια, γυρίσαμε στην τάξη και είπα στα παιδιά ότι θα διαβάσουμε μια ιστορία για το πώς έβλεπαν οι αρχαίοι Έλληνες τον ήλιο. Τους εξήγησα ότι τον είχαν κάνει θεό, και συγκεκριμένα το θεό του φωτός και είχαν φτιάξει ένα μύθο γι’ αυτόν για να εξηγήσουν την εναλλαγή μέρας-νύχτας.

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου, τα παιδιά έδειξαν με το σώμα τους το ταξίδι του ήλιου: όταν κοιμάται, όταν ξυπνάει.

Μετά βγήκαμε στην αυλή για να αναπαραστήσουμε το άρμα του ήλιου: Ήλιοι και άλογα.

Μπρος τα άλογα και πίσω οι ήλιοι, ξεκινήσαμε το ταξίδι από την ανατολή στη δύση, πηγαίνοντας από τη μία άκρη της αυλής ... στην άλλη, και από τη μέρα … στη νύχτα.

Τελικά ο κινούμενος ήλιος των αρχαίων Ελλήνων, σήμερα αποδείχθηκε ότι παραμένει ακίνητος.