ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί Ο λύκος και τ’ αρνί
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Στην τάξη μου.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΚΟΥΡΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ, ΕΤΣΙ.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Λιοντάρι που ζήλευε Παναγιώτης Δελημιχαήλ Βασίλης Τοπαλίδης B2.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
«Το Ελιξήριο των Χριστουγέννων» Δράση Προβολής Περιφερειακή Εφορεία Προσκόπων Αθηνών.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ελάτε να παίξουμε με τις προσκλήσεις! Πάτησε πάνω στη φατσούλα για να παίξεις το παιχνίδι! Από τη δασκάλα Βερονίκη Νικολάου-Χρυσοστόμου.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Ασφαλές Διαδίκτυο.
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΕΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑ 26-2-2014 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αρχικά έδειξα στα παιδιά τις χαρούμενες και λυπημένες φατσούλες στα χαρτόνια και μετά τις μοίρασα τυχαία. Τους έδωσα χρόνο για να δουν τι φάτσα είχε ο καθένας και τους εξήγησα ότι έπρεπε να σηκώνουν το καρτελάκι ανάλογα με το πώς ένιωθε ο κάθε ήρωας.

Λίγα λόγια για το βιβλίο Ο κύριος Σκανταλιάρης κάνει συνέχεια σκανταλιές. Στο βιβλίο εμφανίζονται αρχικά οι ήρωες-φίλοι του χαρούμενοι για την έκπληξη που τους περιμένει, αλλά γρήγορα συνειδητοποιούν πως πρόκειται για μια ακόμα σκανταλιά του κύριου Σκανταλιάρη. Στο τέλος, ο κύριος Σκανταλιάρης πέφτει και αυτός «θύμα» σκανταλιών. Στο βιβλίο υπάρχει συνεχή εναλλαγή συναισθημάτων ανάμεσα σε αυτόν που κάνει την σκανταλιά και σε αυτόν που την παθαίνει.

Την ώρα της ανάγνωσης σταματούσα σε διάφορα σημεία και ανάλογα με το πώς ένιωθε ο ήρωας κάποια παιδιά σήκωναν το ταμπελάκι με τη φάτσα που ταίριαζε.

Μόλις τελείωσα την ανάγνωση παίξαμε ένα παιχνίδι αναπαράστασης μιας σκανταλιάς από το βιβλίο με παντομίμα. Δύο παιδιά έδειχναν με παντομίμα στα υπόλοιπα μια σκανταλιά και τα υπόλοιπα έπρεπε να την βρουν.

Όταν τελείωναν με την παντομίμα τους ρωτούσα πως ένιωθε το κάθε παιδί. Το παιδί που έκανε την σκανταλιά… Το παιδί που την πάθαινε…

Δραματοποίησαν τις δικές τους σκανταλιές και να τις έδειξαν στους υπόλοιπους… Όπως π.χ. εδώ που ο Λ. δίνει ένα ποτήρι με «νερό» στο Γ. και αυτός το πίνει μην ξέροντας τι έχει μέσα. Τελικά τα συναισθήματα αυτού που κάνει τη σκανταλιά δεν είναι πάντα ίδια με τα συναισθήματα εκείνου που τη δέχεται…