Ξαναγέμισε τη γυάλα! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1 Γιώτη Θεοδώρα Α.Μ.:201000200 Σερμπενιάδη Τριανταφυλλιά Α.Μ.:201000152 Υπεύθυνη μαθήματος κ.Ζαχαρούλα Σμυρναίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταστάσεις των υλικών
Advertisements

ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Κοίταξε προσεκτικά τα πόδια σου κάθε φορά που βγάζεις τα παπούτσια και τις κάλτσες για ύπαρξη ερυθρότητας ή δερματικών βλαβών. Αν δεις κάτι ανησυχητικό,
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ ΓΕΡΟΘΑΝΑΣΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Εγκαύματα ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ Πρώτου βαθμού – κοκκίνισμα και πόνος στο δέρμα
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
Το νερό εξατμίζεται Νικολέττα Τσαγγαρίδου
Ο κύκλος του νερού Νικολέττα Τσαγγαρίδου
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
Μεταβολές καταστάσεων της ύλης
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΕΡΙΑ
4.2 ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
Στέλλα Ανδρουλιδάκη Άγγελος Ξυδάκης Ανδρέας Καθαράκης.
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μίας αντίδρασης
6.2 ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΟΥΛΗ
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΕΡΗΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Προφυλάξεις και προστασία
Πίεση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαχωρισμός μειγμάτων
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
ΚΑΙΡΟΣ ΚΛΙΜΑ.
Θερμότητα.
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΤΜΟΙ. ΟΡΙΣΜΟΙ  Στερεοποίηση ή πήξη  Λανθάνουσα θερμότητα τήξης.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
Μείγματα.
2.2.2 Διαλύματα Το θαλασσινό νερό, το νερό της βρύσης
Οι κλιματικές ζώνες της Γης
Δομή του μαθήματος Το σύστημα και το περιβάλλον του συστήματος
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Εισαγωγή στα αέρια. Τα σώματα σε αέρια κατάσταση είναι η πιο διαδεδομένη μορφή σωμάτων που βρίσκονται στο περιβάλλον μας, στη Γη. Η ατμόσφαιρα της Γης.
ΑΝΩΣΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ξαναγέμισε τη γυάλα! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1 Γιώτη Θεοδώρα Α.Μ.: Σερμπενιάδη Τριανταφυλλιά Α.Μ.: Υπεύθυνη μαθήματος κ.Ζαχαρούλα Σμυρναίου

Που πάει το νερό από τα βρεγμένα ρούχα; Γιατί απλώνουμε τα ρούχα στην απλώστρα; Δεν θα μπορούσαν να στεγνώσουν και διπλωμένα; Πότε στεγνώνουν πιο γρήγορα τα ρούχα; Όταν φυσάει ή όταν έχει άπνοια; Το καλοκαίρι ή τον χειμώνα;

Όταν σφουγγαρίζουμε το σπίτι μας, τι κάνουμε για να στεγνώσει πιο γρήγορα; Αν βρέχει έξω, γιατί αργεί να στεγνώσει το πάτωμα;

Πείραμα 1 ο : Τι έπαθε η φράση που είχαμε γράψει στον πίνακα; Γιατί συνέβη αυτό;

Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί σε 6-7 λεπτά; Ισορροπήστε τις χαρτοπετσέτες στον ζυγό. Έπειτα ρίξτε μερικές σταγόνες σε μία από τις δύο. Πείραμα 2 ο :

Τοποθετήστε μπροστά σας τώρα το δοχείο και το πιάτο. Ρίξτε με την σύριγγα από 5ml στο καθένα. Τι παρατηρείτε; Πείραμα 3 ο :

Ρίξτε 5ml βενζίνης στα δύο καπάκια και κουνήστε τα οριζόντια ώστε να απλωθεί η βενζίνη και τοποθετησε τα καπάκια στις δύο άκρες του θρανίου σου. Με ένα χαρτόνι κάντε αέρα πάνω από το ένα καπάκι για 2-3 λεπτά. Πείραμα 4 ο : Τι παρατηρείτε;

Ρίξτε μερικές σταγόνες οινοπνεύματος στην παλάμη σας. Φυσήξτε την «ελαφρά» για να επιταχύνετε την εξάτμιση. Τι αισθάνεσαι; Πείραμα 5 ο :

Με την σύριγγα ρίξτε 3ml νερό στο ένα καπάκι και 3ml οινοπνεύματος στο άλλο. Κουνήστε τα καπάκια για να απλωθούν τα υγρα σε όλη την επιφάνεια. Πείραμα 6 ο : Μετά από λίγο τι παρατηρείτε;

Βιντεάκι Έτσι η εξάτμιση εξαρτάται από:  Από το εμβαδόν της ελεύθερης επιφάνειας του υγρού.  Από τα ρεύματα του αέρα.  Από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος.  Από το είδος του υγρού.  Από την ατμοσφαιρική πίεση.

Οι σκύλοι πως αποβάλλουν την θερμότητα απο το σώμα τους; Το σώμα των σκύλων δεν ιδρώνει. Αποβάλλουν θερμότητα κρεμόντας έξω από το στόμα τους τη γλώσσα και με το λαχάνιασμα. Η θερμότητα αποβάλλεται καθώς η υγρασία της γλώσσας τους εξατμίζεται. Ταυτόχρονα ξεφυσώντας λόγω του λαχανιάσματος, αυξάνουν την ταχύτητα της εξάτμισης!

Ξέρετε τι δείχνει η φωτογραφία; Αλυκή ονομάζεται ο τόπος παραγωγής του αλατιού όταν αυτή γίνεται από εξάτμιση θαλάσσιου νερού με την επίδραση της θέρμανσης από τον ήλιο και τον αέρα. Συνήθως είναι επίπεδο τμήμα κοντά στην παραλία, κατάλληλα διαμορφωμένο, όπου παρασκευάζεται αλάτι, αφού εξατμιστεί το θαλασσινό νερό.