Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Διδακτική της Πληροφορικής
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Βιολογία Γυμνασίου.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014 ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Τρέφομαι σωστά – Μεγαλώνω σωστά

Προγραμμα στα πλαισια τησ ευελικτησ ζωνησ Δημοτικό Σχολείο Προφήτη - Εγνατίας Προγραμμα στα πλαισια τησ ευελικτησ ζωνησ

ΤΑΞΗ: Β΄ Τμήμα Β1 Εκπαιδευτικός: Καραγιάννης Κων/νος Τμήμα Β2 Τζιουμούρτος Γεώργιος Σύνολο μαθητών: 14 Σύνολο μαθητών: 14

Χρονικη διαρκεια προγραμματοσ 2 τρίμηνα Δεκέμβριος 2013 – Ιούνιος 2014 ( 1δίωρο κάθε εβδομάδα )

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Να βελτιώσουν οι μαθητές την αυτοαντίληψή τους Να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται και να αποκτήσουν καλές σχέσεις μέσα στο σχολείο Να γνωρίσουν τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής και να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες Να έρθουν σε επαφή με παραγωγούς και να γνωρίσουν καλύτερα την τοπική κοινωνία Να γνωρίσουν ήθη έθιμα και παραδόσεις διατροφικές

Μεθοδολογια προγραμματοσ Ατομικά και ομαδικά φυλλάδια με πληροφορίες και ευχάριστες δραστηριότητες Διασύνδεση με τη διδακτέα ύλη των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Μελέτης Βιωματικές δραστηριότητες στηριζόμενες στη ζωγραφική, τη μουσική και το τραγούδι καθώς και τη παντομίμα και τη θεατρική αγωγή και ασφαλώς το παιχνίδι Επισκέψεις σε χώρους παραγωγής και διάθεσης προϊόντων διατροφής με βιωματική συμμετοχή σε δραστηριότητες όπου ήταν δυνατό Χρήση υπολογιστή και υλικού από το διαδίκτυο και λογισμικών

Εκπαιδευτικεσ επισκεψεισ Σε οινοποιείο Σε εργαστήριο αρτοποιημάτων Σε τυροκομείο Σε μελισσουργό για να δούμε τον τρύγο του μελιού Σε φυτώριο τοπικού παραγωγού Στο λαογραφικό μουσείο του Προφήτη

Πριν την εναρξη του προγραμματοσ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Πριν την έναρξη του προγράμματος έγινε συνάντηση με τους γονείς των μαθητών και ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο του προγράμματος, τους στόχους του και τη διάρκεια του και κατά τη συζήτηση ζητήθηκε η συγκατάθεση και η στήριξή τους

1ο μαθημα συμβολαιο συνεργασιασ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Οι μαθητές σημειώνουν στοιχεία της προσωπικής ταυτότητας και των προτιμήσεων που έχουν γράφουν ένα κείμενο για τον εαυτό τους και τα παρουσιάζουν στην τάξη Συζητάμε για τις ομοιότητες και τις διαφορές των ανθρώπων και το σεβασμό στη διαφορετικότητα Μιλάμε για τη συνεργασία στα ομαδικά παιχνίδια και στο σχολείο

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες εργασίας Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες εργασίας. Κάθε ομάδα παίρνει ένα όνομα σχετικό με τη διατροφή ( λαχανικά-φρούτα-γλυκά) και κάθε παιδί έχει ταμπέλα με τη δική του ονομασία (π.χ. ντομάτα-αγγούρι-κρεμμύδι) Καταγράφουν κάποιες ιδέες για το πώς θα μπορούν να συνεργαστούν σωστά και αφού τις ανακοινώσουν γράφεται και υπογράφεται από όλους ένα συμβόλαιο συνεργασίας Γίνεται μέτρηση του ύψους και του βάρους των μαθητών και καταγράφουν τα στοιχεία Μιλάμε για το κιλό ως μονάδα μέτρησης του βάρους, για τα γραμμάρια και για τα είδη ζυγαριάς

Μιλάμε για το μέτρο ως μονάδα μέτρησης του ύψους και του μήκους και για τις υποδιαιρέσεις του Τα παιδιά ζωγραφίζουν το μέτρο και το χωρίζουν σε δεκατόμετρα με χρώματα Λύνουμε προβλήματα μαθηματικών πρόσθεσης και αφαίρεσης σχετικά με το ύψος και το βάρος

φωτογραφιεΣ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

2ο μαθημα διατροφη και διατροφικεσ συνηθειεσ Δραστηριότητες: Οι μαθητές καταγράφουν την άποψή τους για το τι είναι η διατροφή, σημειώνουν κάποιες διατροφικές τους προτιμήσεις και τα ανακοινώνουν Συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο για τις διατροφικές τους συνήθειες και φτιάχνουν κι ένα δικό τους Κατασκευάζουμε ραβδογράμματα που βασίζονται στα δεδομένα του ερωτηματολόγιου Αναφέρουμε τι είναι η Στατιστική και πού χρησιμοποιούνται ερωτηματολόγια

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

3ο μαθημα στο κυλικειο Δραστηριότητες Επισκεπτόμαστε το κυλικείο και καταγράφουμε τι πουλάει και τις τιμές Τα παιδιά σημειώνουν τι αγοράζουν συνήθως από το κυλικείο, τι από αυτά πιστεύουν πως είναι υγιεινό και τι βλαβερό, τι θα μπορούσε ακόμη να πουλάει το κυλικείο μας Συζητάμε αν είναι προτιμότερο, πιο ωφέλιμο και οικονομικό να παίρνουμε φαγητό από το σπίτι Λύνουμε απλά προβλήματα μαθηματικών με Ευρώ Κάνουμε αναπαράσταση οικονομικών συναλλαγών και αγορών με Ευρώ

Μαθαίνουμε να στεκόμαστε στη σειρά στο κυλικείο και να σεβόμαστε την προτεραιότητα των άλλων. Γράφουμε κανόνες συμπεριφοράς και τι πρέπει να κάνουμε στο κυλικείο. Δίνεται διπλό έντυπο στους γονείς για τον κανονισμό λειτουργίας του κυλικείου και πώς μπορούν να ανταγωνιστούν το κυλικείο και να πείσουν τα παιδιά να παίρνουν φαγητό από το σπίτι ( πηγή το διαδίκτυο)

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ